Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yrittänyt opettaa miestä sormettamaan minua, mutta hän ei tunnu oppivan

Vierailija
13.03.2023 |

Miten saada mies käsittelemään mm klitorista oikein? Nyt hän räpeltää sitä niin kovaa, että se tulee kipeäksi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä, että nuolee klitorista ja sormettaa pillua.  

Vierailija
2/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valot päälle ja näytät hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna esimerkkinä hierontaa samalla voimakkuudella kuin haluat saada hänen terskan alapintaansa.

Vierailija
4/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee helpoin vaihtoehto. Sormien kanssa se on vähän liian tarkkaa puuhaa.

Vierailija
5/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee helpoin vaihtoehto. Sormien kanssa se on vähän liian tarkkaa puuhaa.

Ei ole. Klitorista muuten kannattaa välillä hieroa myös epäsuorasti, klitoriksen varren kautta. Se saattaa olla juuri SE tapa.

M48

Vierailija
6/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Klitorista muuten kannattaa välillä hieroa myös epäsuorasti, klitoriksen varren kautta. Se saattaa olla juuri SE tapa.

M48

Eipä ole juuri muuta tapaa tullut käytettyäkään, mutta tätäkin vain esileikkinä ennen klitoriksen nuolemista ja pillun sormettamista. Jälkimmäiset siksi, että vaimoni ole koskaan saanut orgasmia pelkällä klitoriksen hieromisella sormilla. 

Vierailija
7/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Eipä ole juuri muuta tapaa tullut käytettyäkään, mutta tätäkin vain esileikkinä ennen klitoriksen nuolemista ja pillun sormettamista. Jälkimmäiset siksi, että vaimoni ole koskaan saanut orgasmia pelkällä klitoriksen hieromisella sormilla. 

Kyllähän se klittaorkku monella jopa wandia vaatii.

Vierailija
8/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikki opetat miestä jos et itsekään osaa? Hanki kunnon opettaja miehelle.

Vierailija
9/21 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka osaisi itse, ei välttämättä osaa opettaa. Siihen tarvitaan guru.

M48, guru

Vierailija
10/21 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan mahdoton ajatus, että ihan kädestä pitäen opastat mistä hierotaan ja miten ? Voi näitä uus avuttomia ihmisiä.

Vierailija
11/21 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Miten tiedät että olet guru?? Oletkohan päässyt joskus koittamaan ihan aitoa pillua?

Vierailija
12/21 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan mahdoton ajatus, että ihan kädestä pitäen opastat mistä hierotaan ja miten ? Voi näitä uus avuttomia ihmisiä.

Tarkoitatko että vanhempamme ovat olleet mestareita klitoriksen stimulaatiossa?

Epäilen vahvasti että eivät ole.

- Mikään ei viittaa siihen että edelliset sukupolvet olisivat olleet seksuaaliterveyden osalla taidokkaampia kuin nykynuoriso.

M48, guru

Vierailija
13/21 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48, guru

Miten tiedät että olet guru?? Oletkohan päässyt joskus koittamaan ihan aitoa pillua?

Nautin siitä että voit pahoin.

M48, nettikiusaaja

Vierailija
14/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi asiaa mitkä olen oppinut miehenä. 1. Pidä kynnet lyhyenä ja siistittynä.  Ne aiheuttaa kipua herkkiin paikkoihin. 2. Muista kostuttaa paikkoja vaikka sitten omalla syljellä. Ei ole tarkoitus tulta tehdä hankaus enerkialla.

Vierailija
15/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi asiaa mitkä olen oppinut miehenä. 1. Pidä kynnet lyhyenä ja siistittynä.  Ne aiheuttaa kipua herkkiin paikkoihin. 2. Muista kostuttaa paikkoja vaikka sitten omalla syljellä. Ei ole tarkoitus tulta tehdä hankaus enerkialla.

Suosittelen myös rasvaamaan sormet ennen seksiä. Näin olen aina tehnyt ennen seksiä. Luistaa paremmin ja saa paremmin hyväiltyä. Ei vaimo valittanut. Itse asiassa ei edes tiedä, että rasvaan kädet. Monesti vielä laittanut huulirasvaa sormetussormiin. 

Vierailija
16/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin rasvannut myös huulet. 

Vierailija
17/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen että miehesi suostuu koskemaan sormillaan jalkoväliisi. Ei kaikkia miehiä edes kiinnosta naisen sormetus tai suuseksin antaminen.

Sulla on jo puoli voittoa kun mies sentään suostuu hyväilemään helliä paikkojasi. Kaikki naiset eivät ole yhtä onnekkaita.

18/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen yrittänyt opettaa miestä sormettamaan minua, mutta hän ei tunnu oppivan

Miten saada mies käsittelemään mm klitorista oikein? Nyt hän räpeltää sitä niin kovaa, että se tulee kipeäksi."

No siis jos ei ymmärrä puhetta, että "älä paina niin kovaa", niin ei mitenkään.

Vierailija
19/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paljonliukkaria, hellät otteen ei liian nopeaa eikä saa painaa liikaa, ei myöskään vain yhdestä kohdasta! Oma miesmestari, onneksi.

Vierailija
20/21 |
15.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole iloinen että miehesi suostuu koskemaan sormillaan jalkoväliisi. Ei kaikkia miehiä edes kiinnosta naisen sormetus tai suuseksin antaminen.

Sulla on jo puoli voittoa kun mies sentään suostuu hyväilemään helliä paikkojasi. Kaikki naiset eivät ole yhtä onnekkaita.

Ai jaa että pittä tyytyä edes johonkin räpellykseen?!  Ei sitten miehellekkään kui raastinrautaa terskanpäähän, puhumattakaan sisäänpääsystä!