Parisuhteen päättyminen yllättäen, jättäjän valheet
Miten helvetissä pääsee yli tästä tunteesta et on ihan saatanan tyhmä kun uskoin kaiken mitä mies kertoi. Oltiin seurusteltu yli puoli vuotta, lapset esitelty puolin ja toisin (mulle helvetin iso juttu, aiemmin vain kerran lapset tavanneet miesystäväni ja silloinkin vuoden seurustelun jälkeen) Vielä viikko aiemmin puhui kesälomareissusta, lomista, kesän keikoista... ja sit PAM!!! Ilmoitti (puhelimitse) ettei sit alun huumaa enää olekaan eikä näe järkeä jatkaa tapailua kun näemme niin harvoin.... Niin puun takaa tuli ettei mitään järkeä!
Ja ku luulin että tämä mies jos mikä on sanansa mittainen, kertoi alussa ettei tämmöstä tunnetta oo ollu vuosikymmeniin, perhosia mahassa jne... ja minä hölmö uskoin!
Ja ei siinä mitään jos tunteet laimenee, se on ihan sallittua, mut miksi helvetissä pitää jauhaa paskaa? Kysyessäni tätä sain vain vastauksen; anteeks mut en voi tunteilleni mitään.
Luulin et mulla on tiheä sihti miesten suhteen mut kuinka väärässä olinkaan... Ja tämä mies ei ollut mikään stereotyyppinen naisten mies, siksi varmaan uskoin kaiken niin sinisilmäisesti ja pidin vaan tosi hyvänä tyyppinä... mut voi jestas tätä hölmöä oloa... toivon vaan että karma is a bitch.....
Nyt jotain helpotusta tuskaan?
Samantha Jones "The good ones screw you, the bad ones screw you, and the rest dont know how to screw you"
Kommentit (38)
Noin ne komeat miehet toimii. Valitsit miehen ulkonäön perusteella ja ne aina vedättää naisia. Olit hetken hupi sille ja se varmaan löytänyt toisen naisen koska se on helppoa huijata naisia uskomaan että olis rakkautta. Kelpuuta ensi kerralla joku susi rumamies joka ei muita naisia saisi niin se ei sitten jätä naista koska on sellaisen kerran saanut.
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin yleistä käytöstä joillain ihmisillä. Puhutaan vaikka ja mitä sekä lupaillaan ja vakuutellaan. Tosiaan kaikki on ihan tavallisesti ja mies puhuu yhteisistä suunnitelmista ja yhteenmuutosta jne. Sitten tekstarilla jättää jouluaattona. Näin kävi mulle ja puolen vuoden suhde loppui siihen. Ennen olin innokas jouluihminen, mutta nykyään vihaan joulua, koska muistot tulevat mieleen. Se sika vei multa joulunkin.
Onpa ollut törkeä temppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on niin yleistä käytöstä joillain ihmisillä. Puhutaan vaikka ja mitä sekä lupaillaan ja vakuutellaan. Tosiaan kaikki on ihan tavallisesti ja mies puhuu yhteisistä suunnitelmista ja yhteenmuutosta jne. Sitten tekstarilla jättää jouluaattona. Näin kävi mulle ja puolen vuoden suhde loppui siihen. Ennen olin innokas jouluihminen, mutta nykyään vihaan joulua, koska muistot tulevat mieleen. Se sika vei multa joulunkin.
Älä pilaa joulujasi tuon pöljän takia. Sentään vaan puolen vuoden suhde.
Kohtuuton menetys jonkun limanuljaskan takia, kun et enää nauti joulusta
Ei pitäisikään, vaikuttaa siihen sekin että se joulu jäi isän viimeiseksi. Isällä siis pitkälle edennyt syöpä silloin ja oli odotettavissa, että se joulu voi jäädä viimeiseksi, siksi se joulu oli tärkeä meille perheenä ja siksi en viettänyt joulua sen miehen kanssa. Ja se nuljaska tiesi tuon kaiken.
Miksei miestä oltu kutsuttu mukaan joulunviettoon? Ehkä hän koki arvottomuutta ja ulkopuolisuutta ja sen vuoksi teki ratkaisunsa.
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Luulit että joku mies elättää sinut ja kakarasi. Ei kaikki niin tyhmiä ole.
No kuinka usein tapasitte? Kiireiltäsi ette edes joka viikko?
Mies katsoi parhaaksi lähteä, kun ei ollut vielä liikaa sitoumuksia ja virallistamista. Hänelläkin kuitenkin myös entinen parisuhde taustalla, kuten sinullakin. Miten olisitte lasten asiat järjestäneet?
No semmosta se on. Toista ei voi omistaa.
Olisko sen pitänyt säälistä roikottaa sua? Ennen sitä päätöstä tietenkin mietitään tulevaisuutta, muutenhan se ois sama samantien lopettaa.
Täälä aina penätään että pitäs jättää ajoissa. Sitten kun niin tekee, on ihan sika.
Oisko tullut kammoreaktio kun vaikutat aika omistushaluiselta ja ripustautuvalta.
Kiltti mies kirjoitti:
Noin ne komeat miehet toimii. Valitsit miehen ulkonäön perusteella ja ne aina vedättää naisia. Olit hetken hupi sille ja se varmaan löytänyt toisen naisen koska se on helppoa huijata naisia uskomaan että olis rakkautta. Kelpuuta ensi kerralla joku susi rumamies joka ei muita naisia saisi niin se ei sitten jätä naista koska on sellaisen kerran saanut.
Kuule niin ne tekee rumatkin, ja kummasti on muitakin niin epätoivoisia naisia että huolivat susirumia, ehkä juuri tuosta syystä.
Ei tuo mun nyxäkään ketään saa ainakaan pidettyä, mutta eipä tuo estä kohtelemasta minua huonosti.
Eimuutaku tonne narsisti-ketjuun seuraavaksi siis.
Kyllähän mies on narsisti jos naisen jättää.
Minut dumpattiin niin, että oltiin sovittu tapaaminen viikonlopuksi ja keskusteltiin alkuviikolla siitä, mitä kaikkea syödään ja juodaan sitten kun menen miehen luokse. Sitten ei vaan yhtäkkiä mennytkään viestit enää perille Whatsapissa eikä numeroon saanut yhteyttä kun yritin soittaa, eli estänyt. Mieluummin olisin ottanut edes sen ilmoituksen, että tämä oli tässä enkä tuollaista puun takaa tulevaa ghostausta.
Elämä on! Aina huomasin ettet sinä ole sopiva. Mitä tuota valittamaan, jokainen meistä elää omaa elämäänsä. Sitä ainoaa!
Sitä se on ku nainen on v***maisella luonteella varustettu.
Ja voimaantunut sen lisäksi.
Varmaan joku nuori neitokainen on sekoittanut hänen päänsä
Vierailija kirjoitti:
Niin no, täytyy tunnustaa että itsekään en puhu ennakkoon aikeestani jättää mies. Ei hänelle voi puhua mistään, enkä sentään turpiini halua tai keskellä yötä hankeen.
Kerron vasta kun olen lähtenyt.
Tokikaan en maalaile tulevaisuutta enää tai hempeile ja esitä että kaikki on hyvin, jollei jostain syystä rupeaisi tivaamaan jotain rakkaudentunnustusta, tai jostain reissusta tms.
Silloin olisi pakko valehdella.
Mutta moni näistä maalailijoista eivät varmaan ole pakotettuja siihen, vaan lepertelevät omasta aloitteestaan ja sitten heti bänx!
Ai että naisella on oikeus valehdella kun pelkää turpiin saamista, mutta miehen pitää olla aina raivorehellinen???
No jos nyt jätetään nämä pahimmat hyväksikäyttäjävalehtelijat pois, niin tuossa voi olla ihan siitä kyse, että nainen on lähtenyt viemään suhdetta eteenpäin liian kovalla vauhdilla. Mies ei ole kehdannut tai saanut suunvuoroa sanoa missään välissä, että nyt vauhti hirvittää eikä onnistu.
Edellinen suhteeni joka loppui, niin siinä oli naisella ihan erilaiset suunnitelmat ja aikajana kuin minulla. Asioista oli keskusteltu, mutta kumpikaan ei pystynyt tai halunnut ymmärtää mitä toinen yritti sanoa. Vielä eroa edeltävällä viikolla yritin vääntää hänelle rautalangasta ettei meillä ole näille oletuksilla yhteistä tulevaisuutta, mutta hän ei suostunut uskomaan sitä vaan jatkoi jankkaamist siitä miten meidän pitää muuttua tulevaisuutta varten.
Joten ymmärrän jollain tasolla tekstiviestillä jättäjiä jos kommunikointi ei muuten yksinkertaisesti toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se tulee puun takaa, katso peiliin syyllinen on siellä.
Yleensä se vika on kyllä käyttäjän peilissä kun sillä on joku toinen mutta ei saa sanottua.
Niin no, täytyy tunnustaa että itsekään en puhu ennakkoon aikeestani jättää mies. Ei hänelle voi puhua mistään, enkä sentään turpiini halua tai keskellä yötä hankeen.
Kerron vasta kun olen lähtenyt.
Tokikaan en maalaile tulevaisuutta enää tai hempeile ja esitä että kaikki on hyvin, jollei jostain syystä rupeaisi tivaamaan jotain rakkaudentunnustusta, tai jostain reissusta tms.
Silloin olisi pakko valehdella.
Mutta moni näistä maalailijoista eivät varmaan ole pakotettuja siihen, vaan lepertelevät omasta aloitteestaan ja sitten heti bänx!