Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvoitus gallup 2023

Vierailija
13.03.2023 |

Mikä on tämän hetken muoti häpykarvoituksessa? Oma tuntuma on että naturelli on lisääntynyt huimasti naisillakin, mutta olenko väärässä?

Kommentoikaa toki oletteko muuttaneet tyyliä viime aikoina?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan ajan kassit ja kullin kokonaan. Myös päältä ajan pois. Muijalla posliini. Ihana nuollakin posliini pillua ja itsekin saa suihinottoa kun ajettu karvat pois.

Vierailija
2/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella pitää olla pieni kiitorata karvaa, niin ei näytä lapselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä naispuoliset ihmiset sun silmään näyttää tuolla kadulla vastaan tullessa kun niillä on housut jalassa eikä kiitoradat tai muut maamerkit näy? Lapsia vai aikuisia?

Vierailija
4/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että ajamaton mies, kun ei ollut oikeaa vaihtoehtoa. Ajan ja siistin vain kullin, syystä, että olin joskus niin tyhmä, että ajoin kokonaan pois. Tämä lisäsi karvankasvua ja nyt karva kasvaa pitkäksi puolisääreen isoa kaluani, jos ei siisti pois. Eli tuli ikuinen riesa.  Nykyisin ajan lyhen siilin tukanleikkuukoneella ja samalla tulee lyhennettyä muutenkin karvoitusta, koska kaikki karvat kasvaa nykyisin jäätävän pitkiksi. Ekat 30v en ajanut, mutta seuraavat 35v ollut jo pakko ajaa.  

Mulla on vanha kuva n. 25 vanhana, kun ajamaton kulli seisoi ylväänä. Oli varrestaan paljas ja karvat vain tyvessä. Varressa oli varmaan karvaa, mutta niin lyhyttä ja hentoa ettei näkynyt. Ekan ajon jälkeen ollut yksi riesa. 

Vierailija
5/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä naispuoliset ihmiset sun silmään näyttää tuolla kadulla vastaan tullessa kun niillä on housut jalassa eikä kiitoradat tai muut maamerkit näy? Lapsia vai aikuisia?

Muutama henkilö tosiaankin voisi miettiä tätä.

Vierailija
6/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä ap, jos vaan runkkailisit niiden vanhojen karvaketjujen kanssa?

Vierailija
7/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pillun päältä ajeltu, nainen"

Hyvä vaihtoehto. 😄 Jos ajaa päältä pois ja jättää tupsun jalkojen väliin, vähän kuin parta ilman viiksiä miehellä. 🤣

Vierailija
8/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kyseinen henkilö ajatteli asiaa vain pillun osalta. Hänen mielestään karvaton pillu on lapsenomainen niin mitä väliä?

Vierailija
9/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti kyseinen henkilö ajatteli asiaa vain pillun osalta. Hänen mielestään karvaton pillu on lapsenomainen niin mitä väliä?

Jos karvaton aikuisen naisen pillu on lapsenomainen, niin ei ole pillua tainnut eläessään nähdäkään. Edes kuvissa.

Vierailija
10/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varren pidän pinseteillä silkinsileänä, pallit ja päältä trimmaan hiustrimmerillä kerran viikossa lyhkäiseksi ja kullin yläpuolelle jää pieni tupsu. Pinsetöity alue pysyy pari viikkoa täysin sileänä ennen kuin alkaa sänkeä puskea uudestaan.

Joku pari vuotta on tullut pidettyä nyt tämäntapaista mallia vähän vaihtelevin tavoin. Nuorena vedin joskus aivan posliiniksikin, mutta vanhemmiten on vartalokarvoitus sen verran tihentynyt että menisi koomiseksi. Lisäksi sänkeä saisi olla melkein joka päivä höyläilemässä.

Joskus annan vaimon mieliksi kasvaakin, mutta kun itsellä on siistittynä kivempi olo, niin sillä tavalla useimmiten nykyään. En pidä parranajoa kummempana toimenpiteenä.

Vierailija
11/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos karvainen pillu tekee kantajastaan tuon tyypin mielessä aikuisen, niin on se mun mielestä vähän häiritsevä ajatus kun tarkemmin asiaa miettii?

Vierailija
12/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos karvainen pillu tekee kantajastaan tuon tyypin mielessä aikuisen, niin on se mun mielestä vähän häiritsevä ajatus kun tarkemmin asiaa miettii?

Tajuaahan sen miksi tämä vanhus syyttää epätoivoisesti muita petoviileiksi kääntääkseen huomion pois omista 12-vuotiaistaan joille on jo kasvanut Aikuisen Naisen Luonnolliset Alapää Karvat joita ei saa ajella koska ne tekevät lapsista sille laillista riistaa.

Vierailija
13/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Itseä ei häiritse yhtään.

Vierailija
14/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistirajainen kiharainen karva-alue kaunein. En oikein tykkää karvattomasta miehestä, mutta menee sellainenkin jos muuten hyvä. Jostain voi joutua tinkimään.

Vierailija
15/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton kulli näyttää kalkkunalta, pitää siellä karvoja olla

Vierailija
16/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini, nainen.

Olen tässä jonkin aikaa harrastanut aika aktiivisesti uintia ja käyn uimahallissa muutaman kerran viikossa. En tiedä miksi, mutta ei jotenkin huvita mennä sinne karvaisena, joten tulee pidettyä posliinia oikeastaan koko ajan. Siinä tulee kuitenkin oltua alasti suihkussa muiden nähden, niin haluaa pitää paikat siistinä. 

Vierailija
17/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini, nainen.

Olen tässä jonkin aikaa harrastanut aika aktiivisesti uintia ja käyn uimahallissa muutaman kerran viikossa. En tiedä miksi, mutta ei jotenkin huvita mennä sinne karvaisena, joten tulee pidettyä posliinia oikeastaan koko ajan. Siinä tulee kuitenkin oltua alasti suihkussa muiden nähden, niin haluaa pitää paikat siistinä. 

Hassua miten saman asian voi nähdä niin eri tavalla. Jos kävisin uimahallissa, en missään nimessä haluaisi olla karvattomana koska siellä ollaan alasti suihkussa muiden nähden. Siistityllä karvakolmiolla voi pitää elintään vähän piilossa, ilman karvoja näkyy kaikki.

Vierailija
18/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ajellut ku harvoin mp:t naisilla tuntuu olevan niin erilaiset että olen päättänyt tehdä oman mielen mukaan ja mulla on aika iso (18cm stondikses ja levos 9-10cm) niin hyvin se sieltä karvojen seasta näkyy😅 joka toinen nainen on sitä mieltä että pitäis ajaa ja toiset kannattaa luomua niin paras tehdä vain miten itse haluaa

M18

Vierailija
19/53 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen ulommat häpyhuulet ja trimmaan yleensä kiitoradan tai kolmion päälle. Joskus ajelen senkin, ehkä pari kertaa vuodessa. Jos joskus jää paikat ajamatta niin pidän karvat lyhyinä ainakin. Joskus vaan tympii ajaa kun pitää olla aika epämukavassa asennossa. Oon harkinnut jos syksyllä aloittaisin laserpoistokäynnit, mutta aviomies toppuuttelee koska hänestä voisin katua sitä mummona (osaako joku selittää miksi mummona kaduttaisi??)

Vierailija
20/53 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Posliini, nainen.

Näkyykö uimahallin suihkutiloissa muita posliini naisia ? Onko siis yleistä.