No niin mammat: Mikä on koulutuksenne?
Täällä kun on usein sellaisia kommentteja, että pistää miettimään, onko niitä kouluja käyty ensinkään.
Itse olen anestesialääkäri. Kyllähän siinä muutama vuosi meni kouluttautua ja erikoistua.
Kommentit (92)
Laitoshuoltaja (työtön, mt-ongelma)
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä viroissa näyttää ihmiset olevan. Ketähän ne mahtaa olla täällä, joilla on aina rahat lopussa eivätkä pysty ostamaan ruokaa ennen seuraavaa rahapäivää?
Työttömiä maistereita.
Hevostenhoitaja, kengitysseppä, lähihoitaja ja validaatiohoitaja. Kenenkään mamma en tosin ole.
Vierailija kirjoitti:
Yo-merkonomi ja kokki sekä tarjoilija.
Valitettavasti äly ei riitä muuhun.
Eikä ahkeruus. Pitää tehdä paljon enemmän töitä kuin duunarina.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ammattitutkintoa, mutta some-yhteistyöt poikii noin 200000€ vuodessa tuloja.
Ja of toisen mokoman.
Mut se luetun ymmärtäminen. Ja nyt luet uudelleen rauhallisesti otsikon.
OTM, myös asianajajatutkinto käytynä eli asianajaja ammattina
Viimeksi suoritin taksiliikenteen yrittäjätutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä viroissa näyttää ihmiset olevan. Ketähän ne mahtaa olla täällä, joilla on aina rahat lopussa eivätkä pysty ostamaan ruokaa ennen seuraavaa rahapäivää?
Työttömiä maistereita.
Näinpä, olen työtön maisteri.
Ylipäällikkö ja Euroopan omistaja . Orjuutan miehiäni jos sellaisen kelpuutan.
AV-mamma, keittiöpsykologi, uimamaisteri ja kauppatieteen tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Hevostenhoitaja, kengitysseppä, lähihoitaja ja validaatiohoitaja. Kenenkään mamma en tosin ole.
Mikä aiheutti alapeukun?
eikös kaikki av-mammat ole käyneet uliopiston?
Vierailija kirjoitti:
Niitä joilla ei ole koulutusta. Eivät pysty vastaamaan tähän ketjuun. Tai on niin matala koulutus, etteivät kehtaa kirjoittaa sitä tähän.
Apukoulu.