Nainen, minkä kokoinen penis on sinulle fyysisesti sopivin?
Eli millainen penis on juuri sinun anatomiallesi sopivin? Eli Tuntuu parhaalta, mahtuu ilman suuria lämmittelyitä ym. Tässä ei siis kysytä, minkä kokoinen on esim. mielikuvissa kiihottavin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sormikin riitti hyvin. Iän myötä tulee tilaa ja haluaa vahvempaa. Näin nelikymppisenä sellainen HK:n sinisen kokoinen tuntu aika namukkaalta. Kyllä selvästi vartta vahvempi terska tuntuu ihanalta.
Samaa mieltä. Kyllä sellainen n.HK:n sinisen kokoinen on tuntunut parhaalta. N43
Ghanalainen paloletku is best. Ei enää Suomi dikkii ikinä vaan isoa mustaa cobraa!
Minä nautin kohtalaisen paksusta vehkeestä, kunhan on iso terska. Sitä mansikkaa kun imee se on niin hottia. Pimpassa se mansikka tuntuu erityisen hyvälle.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on saanut 25-senttistä sopivan paksua patukkaa tähän tiukkaan tavaraan, niin että saa g-piste ja klittaorkut samaan aikaan sellaisen työnnellessä, niin enää ei halua pienempää eli pienemmät sintit heitetään jatkossa takaisin mereen ja haluan koukkuuni vain isoja vonkaleita :)
Älä puhu potaskaa ja opettele naisen anatomiaa. G-pisteen hieromiseen riittää alle sormen mitta. Joten alle 10cm kalu hoitaa koko asian, hieroo g-pistettä ja kalun tyvi hieroo pillun etuosaa ja häpyluu klittaa.
Minulla ei g-piste ole se herkkupiste vaan tarvitsen ihan pohjaan asti penistä.
Siihen tarvitsee ikävä kyllä tunteen mukaan.
Kun on oikein kiihottunut saa aikaan melkein millä vaan tyydytyksen.
Muistan ajan kun olin 35v,seksi elämä oli melkein kuollutta.
Mieheni sen otti puheeksi,ja se meni kerralla perille. Olimme kahdestaan lomalla Rukalla.
Mieheni sanoi jo iltapäivällä että illalla ravintolaan,ja etsitään minulle sopivaa seuraa.
Illalla olimme ravintolassa, ja pikkuisen masennuin kun kaikki oli juovuksissa tai muuten ällöä.
Sitten mua haki lattialle nuori kaveri,joka oli miellyttävä.
Sanoin miehelleni että onkohan liian nuori minulle,mutta mieheni vaan yllytti että olis kerrankin kunnolla intoa ja voimaa.
No se tarttui mukaan mökille.
Vaikka olin eka nainen hänelle,tiesi mitä naiselle tehdään.
Ja vaikka oli eka yhdyntä saimme samaan aikaan orkut eikä ollut 20 cm pitkä kulli.
Se yö oli yhtä naimista ja nuori mies halusi naida.
Ilman kumia touhuttiin niin sain lastit sisään.
Mieskin joutui koville seuraavina päivinä.
Turha kysymys, koska sopiva koko yksinään ei takaa hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kun olen testannut vain yhtä. Enkä edes tiedä sen mittoja.
Sama. Tuntui niin täydelliseltä etten tiedä voiko olla parempaa. En usko.
Vierailija kirjoitti:
harmi. oletko joutunut vaikeiden taloudellisten aikojen takia äidiltä saamasi ompelukoneen? kurjaa.
siinä on mukana se: rullamitta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Tuntui niin täydelliseltä etten tiedä voiko olla parempaa. En usko.
tosiharmi kuulla. oletko sinäkin joutunut vaikeiden taloudellisten aikojen takia
luopumaan (siitä jokanaisen unelmasta)
äidiltä saamasi ompelukoneesta? se on kurjaa.
siinä on mukana se: rullamitta - Kokeile vaikka..
Naisena sanon, kokemusta on eri kokoisista, koko ei tuo orgasmia (iso tai pieni) vaan taito ja osata ottaa nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse mistään anatomisesti sopivasta koosta vaan millaisesta tuntumasta tykkää. Itse tykkään kookkaasta kullista joka seisoo kunnolla ja täydestä tuntumasta. Paras pituus noin 17-18cm. Lisäksi vaikuttaa osaako mies liikkua hyvin vai onko nylkyttäjä. Nylkyttäjällä voi olla vaikka kuinka upea kulli, mutta on silti aina huono.
Mikä on nylkyttämistä mikä on osaavaa liikkumista?
Ihan sama minkä kokoinen se on, kun vaan edes saisi jonkun äijän päälle.