Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkien mielestä nää säät on ihania?- mielestäni ei! Vihaan alkukevättä.

Vierailija
12.03.2023 |

Mä en ymmärrä sitä kun kaikki hehkuttaa että oi kun ihana sää wau niin kaunista. Mua ahdistaa se kirkas valo, ja se yhdistettynä pakkaseen on todella inhottava. Mun mielestä näissä keleissä ei oo mitään hehkuttamista. Oonko mä ainoa? Kerrassaan epämiellyttävää, eikä mun mielestä edes mitenkään erikoisen kaunista sattuu vaan silmiin ja sit vielä kova pakkanen siihen ni ei houkuttele

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieulluimin pysyn sisällä. Poistun sitten kun on lämmintä oikeasti.

Vierailija
2/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on kivaa ennen kellojen siirtämistä. Siitä luopumisesta tehtiin päätös jo vuosia sitten, vaan minne byrokratiarattaiston onkaloon sekin on jäänyt jumiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät on kivaa ennen kellojen siirtämistä. Siitä luopumisesta tehtiin päätös jo vuosia sitten, vaan minne byrokratiarattaiston onkaloon sekin on jäänyt jumiin?

Jäi tosi pahasti jumiin Brysselssissä. Tulee menemään vielä vuosia, ja lisää vuosia 🤦 Vrt. Olkiluoto.

Vierailija
4/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mä ole mikään kevätihminen ollenkaan. Kesästä tykkään.

Vierailija
5/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissä on useampikin ihminen, joille kevät on vaikeaa aikaa, koska se altistaa heitä vielä enemmän mt-ongelmille.

Ymmärrän hyvin, että näin voi olla, vaikka itse kevättä ja valon lisääntymistä rakastankin.

Vierailija
6/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kaikkien?

Masentuneet kärsivät usein keväästä, valosta ja auringosta. 

Minulle kevät on tärkein vuodenaika, mutta en kärsi mt-ongelmista. 

Vierailija
7/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kevät aiheuttaa mielenterveys ongelmia. vihaan sitä. Ap

Vierailija
8/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. On liian kirkasta, kun aurinko heijastaa lumesta. Ei pysty oikein olemaan sisälläkään, kun aurinko tunkee joka paikkaan. Inhottavaa. Sitten sataa koko ajan lisää lunta, joten kevään tulo ei kuitenkaan edisty mitenkään muuten kuin että päivässä on enemmän valoa. Aurinkolasit jäätyy naamaan kiinni ja huurtuu.

Vierailija
9/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti tänään vain se, kun huomasin auringon paistatessa, miten likaiset ikkunat on! :)

Vierailija
10/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vielä täystalvi. Keväästä tietoakaan. Sitten vasta kevät on kun räystäät tippuu ja ojat juoksee.

Vierailija
11/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuodenajat ja säät ovat aivan mahtavia. Rakastan kaikkia niitä. Siunattu Suomen luonto.

Vierailija
12/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Haluaisi ulkoilla todella, mutta on todella kirkas valo, joskus liukasta, räntäsade, loskaa tai pakkasta, kova viima kasvoille. Kun on tarpeeksi raaka ilma, ei ole kiva hengittää jäistä puolikosteaa ilmaa kurkkuun. Se tulee juuri keväällä tähän aikaan. Aiempi talven kylmyys on pikkupoika siihen verrattuna.

Vierailija
13/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä mitään kevättä ole. Kevät on sitten kun lumi sulaa ja ilma on plussan puolella.

Vierailija
14/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kaikki säästä kitisijät seuraava, elämä on ihmisen parasta aikaa ja kukaan ei tiedä koska se omalta osalta loppuu. Tämä päivä voi olla viimeinen.

Nauttikaa elämästänne niin kauan kuin se on vielä mahdollista, lopettakaa turha valittaminen.

Vierailija
15/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sää on ja  säät ovat plus toteamuslauseen perään ei tule kyssa-merkkiä

Vierailija
16/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa kaikki säästä kitisijät seuraava, elämä on ihmisen parasta aikaa ja kukaan ei tiedä koska se omalta osalta loppuu. Tämä päivä voi olla viimeinen.

Nauttikaa elämästänne niin kauan kuin se on vielä mahdollista, lopettakaa turha valittaminen.

iankaikkinen elämä on ihmisen parasta ajattomuutta

Vierailija
17/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kivaa kärsiä molemmista sekä kevätmasennuksesta että kaamosmasennuksesta. Paras olo on aina touko- ja kesäkuussa, heinäkuussa jo harmittaa tuleva syksy. Joulukuu ihan kiva joulun odotuksen takia, mutta samalla vähän harmittaa kun kohta taas vuosi vaihtuu, vaikka itse uudenvuodenaatto onkin ihan kiva piristysruiske tylsän pitkän talven keskellä.

Vierailija
18/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä Suomi kurja paikka kun on vain kesä/heinä/elo mukavaa olla ulkona ja nauttia lämmöstä.

Vierailija
19/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kevät-talvi ihminen. Helmikuussa on kirkkaat ja valkoiset hanget ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja päivä alkaa pidentämään. Oikeesti vielä ihanampaa ku kesä-auringon paiste.

Vierailija
20/22 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räystäät tippuu mutta on hyytävä tuuli ja pakkasta ja lunta.

Kevätkuukausi on mutta täyttä talvea. Onneksi sentään aurinko paistaa vaikka en voi ulos häikäisyn takia mennäkään.

Tilailen jo kevätvaatteita silti, sillä yks kaks se tulee ja haluan olla nyt valmiina.