Kaikkien mielestä nää säät on ihania?- mielestäni ei! Vihaan alkukevättä.
Mä en ymmärrä sitä kun kaikki hehkuttaa että oi kun ihana sää wau niin kaunista. Mua ahdistaa se kirkas valo, ja se yhdistettynä pakkaseen on todella inhottava. Mun mielestä näissä keleissä ei oo mitään hehkuttamista. Oonko mä ainoa? Kerrassaan epämiellyttävää, eikä mun mielestä edes mitenkään erikoisen kaunista sattuu vaan silmiin ja sit vielä kova pakkanen siihen ni ei houkuttele
Kommentit (22)
Kevät on kivaa ennen kellojen siirtämistä. Siitä luopumisesta tehtiin päätös jo vuosia sitten, vaan minne byrokratiarattaiston onkaloon sekin on jäänyt jumiin?
Vierailija kirjoitti:
Kevät on kivaa ennen kellojen siirtämistä. Siitä luopumisesta tehtiin päätös jo vuosia sitten, vaan minne byrokratiarattaiston onkaloon sekin on jäänyt jumiin?
Jäi tosi pahasti jumiin Brysselssissä. Tulee menemään vielä vuosia, ja lisää vuosia 🤦 Vrt. Olkiluoto.
Joo en mä ole mikään kevätihminen ollenkaan. Kesästä tykkään.
Omassa tuttavapiirissä on useampikin ihminen, joille kevät on vaikeaa aikaa, koska se altistaa heitä vielä enemmän mt-ongelmille.
Ymmärrän hyvin, että näin voi olla, vaikka itse kevättä ja valon lisääntymistä rakastankin.
Kenen kaikkien?
Masentuneet kärsivät usein keväästä, valosta ja auringosta.
Minulle kevät on tärkein vuodenaika, mutta en kärsi mt-ongelmista.
Minulle kevät aiheuttaa mielenterveys ongelmia. vihaan sitä. Ap
En tykkää. On liian kirkasta, kun aurinko heijastaa lumesta. Ei pysty oikein olemaan sisälläkään, kun aurinko tunkee joka paikkaan. Inhottavaa. Sitten sataa koko ajan lisää lunta, joten kevään tulo ei kuitenkaan edisty mitenkään muuten kuin että päivässä on enemmän valoa. Aurinkolasit jäätyy naamaan kiinni ja huurtuu.
Mua ärsytti tänään vain se, kun huomasin auringon paistatessa, miten likaiset ikkunat on! :)
Nyt on vielä täystalvi. Keväästä tietoakaan. Sitten vasta kevät on kun räystäät tippuu ja ojat juoksee.
Kaikki vuodenajat ja säät ovat aivan mahtavia. Rakastan kaikkia niitä. Siunattu Suomen luonto.
Samaa mieltä. Haluaisi ulkoilla todella, mutta on todella kirkas valo, joskus liukasta, räntäsade, loskaa tai pakkasta, kova viima kasvoille. Kun on tarpeeksi raaka ilma, ei ole kiva hengittää jäistä puolikosteaa ilmaa kurkkuun. Se tulee juuri keväällä tähän aikaan. Aiempi talven kylmyys on pikkupoika siihen verrattuna.
Eihän tämä mitään kevättä ole. Kevät on sitten kun lumi sulaa ja ilma on plussan puolella.
Muistakaa kaikki säästä kitisijät seuraava, elämä on ihmisen parasta aikaa ja kukaan ei tiedä koska se omalta osalta loppuu. Tämä päivä voi olla viimeinen.
Nauttikaa elämästänne niin kauan kuin se on vielä mahdollista, lopettakaa turha valittaminen.
sää on ja säät ovat plus toteamuslauseen perään ei tule kyssa-merkkiä
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa kaikki säästä kitisijät seuraava, elämä on ihmisen parasta aikaa ja kukaan ei tiedä koska se omalta osalta loppuu. Tämä päivä voi olla viimeinen.
Nauttikaa elämästänne niin kauan kuin se on vielä mahdollista, lopettakaa turha valittaminen.
iankaikkinen elämä on ihmisen parasta ajattomuutta
Ei oo kivaa kärsiä molemmista sekä kevätmasennuksesta että kaamosmasennuksesta. Paras olo on aina touko- ja kesäkuussa, heinäkuussa jo harmittaa tuleva syksy. Joulukuu ihan kiva joulun odotuksen takia, mutta samalla vähän harmittaa kun kohta taas vuosi vaihtuu, vaikka itse uudenvuodenaatto onkin ihan kiva piristysruiske tylsän pitkän talven keskellä.
On tämä Suomi kurja paikka kun on vain kesä/heinä/elo mukavaa olla ulkona ja nauttia lämmöstä.
Mä oon kevät-talvi ihminen. Helmikuussa on kirkkaat ja valkoiset hanget ja aurinko paistaa siniseltä taivaalta ja päivä alkaa pidentämään. Oikeesti vielä ihanampaa ku kesä-auringon paiste.
Räystäät tippuu mutta on hyytävä tuuli ja pakkasta ja lunta.
Kevätkuukausi on mutta täyttä talvea. Onneksi sentään aurinko paistaa vaikka en voi ulos häikäisyn takia mennäkään.
Tilailen jo kevätvaatteita silti, sillä yks kaks se tulee ja haluan olla nyt valmiina.
Mieulluimin pysyn sisällä. Poistun sitten kun on lämmintä oikeasti.