Runkkaamalla parhaat orkut
Kommentit (9)
Jos puhutaan voimakkaimmisa ja nautinnollisimmista orgasmeista, niin ne tulee kyllä halukkaan naisen käsistä ja suusta.
Naiseni herkulliseen sopivan tiukkaan pilluun kyllä tulee parhaimmat orkut. Kyllä tulee spermaa reilusti kun se pillu lypsää kullia.....
Miehen peniksen tulee tietenkin purkautua vaginaan.
Missä teidän perussuomalaiset moraaliarvonne oikein ovat!?! Vaalikeväänä!
Aika outoa olisi, jos ei parasta lopputulosta pystyisi itse itselleen tuottamaan. Eihän se aito vastaa, mutta voi tehdä kaikki just oikeaan aikaan ja siten kun itse haluaa.
Kyllä, parhaat orkut saan itse tekemällä. Kukaan mies ei ole minua saanut laukeamaan 😐
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa olisi, jos ei parasta lopputulosta pystyisi itse itselleen tuottamaan. Eihän se aito vastaa, mutta voi tehdä kaikki just oikeaan aikaan ja siten kun itse haluaa.
Samaa mieltä että itse pystyn kyllä maksimoimaan ihan puhtaan fyysisen kiihotuksen ja tuntemukset äärimmilleen omin käsin. Ihan eri juttu on kuitenkin se ulottuvuus mikä tulee siitä kun toinen on aktiivisesti mukana ja osallisena siinä orgasmissa, vaikea vertaillakin noita kahta.
Mutta tämäkin on yllätys yllätys yksilöllistä. Esimerkiksi vaimoni ei "osaa" tehdä itselleen ollenkaan hyvää, ja hänelle tulee lähinnä paha mieli jos on yrittänyt. Mun on tosi vaikea ihan täysin ymmärtää sitä, mutta uskottava se on kun hän sen sanoo.
No ei todellakaan. Halukkaan pillun puristelua kalun ympärillä ei voita mikään muu.