Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö luottamaan kumppaniisi, jos hän ei..

Vierailija
12.03.2023 |

..muista liki koskaan edellisen illan tapahtumia juodessaan itsensä känniin. Ehkä pieniä palasia sieltä täältä, mutta kokonaisuudessaan mies ei tiedä millainen ilta on ja et itsekään tietäisi miten illat ovat menneet. Oli sitten kavereiden kesken tai baarissa tms.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten henkilö voi edes luottaa itseensä, jos tietää humalassa muistin menevän? eikö silloin kannattaisi jo huolestua ja alkaa miettimään riittäisikö pienemmät kerta-annokset? saattaisi parisuhteessakin päästä helpomalla kun ei vaimon kanssa tarvitse vääntää mitä on tullut tehtyä ja olisi puhdas omatunto miehelläkin ettei ainakaan ole joutunut vaikka kahakkaan tms.

Vierailija
2/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotat tai et niin kukaan muu ei ole vastuussa juomisestaan kuin henkilö itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia en ole parisuhteessa.

Saan halutessani vetää perjantai-illalla kännit, ihan sama muistanko aamulla illasta mitään, kukaan ei ole arvostelemassa tai ihmettelemässä tekemisiäni. Saan vapaasti tehdä "mitä huvittaa", ja jos jotain ei miellytä niin muistutan että ovesta voi lähteä ulos.

Vierailija
4/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuossa isoin ongelma on tuo juominen. Luottamusasiat vasta sen jälkeen.

Vierailija
5/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissas kyselet? Muistamattomuuden piikkiin voi laittaa mitä ihmeellisempiä tekoja ja tempauksia.

Vierailija
6/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että kuinka parisuhteessa luottamusta voi olla tällaisessa tilanteessa. Tottakai jokainen juo kuten haluaa, mutta jos oma mies joisi siihen malliin niin sanoisin että yksin saa juoda siihen kuntoon ilman minua. Enhän voisi koskaan olla varma mitä on töpeksitty ja puuhailtu, vaikka ei edes olisi niin eihän toinen edes voisi vakuutella itselleen mitään tapahtuneen jos ei muista.

Vierailija
7/7 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi ihmisen kanssa, joka juo noin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi