Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet n.170cm pitkä ja koet itsesi hoikaksi, niin paljonko painat?

Vierailija
12.03.2023 |

Ja mitä vaatekokoa käytät?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paraskin sanomaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm, paino vaihtelee 67-70 kg välillä. Koen olevani normaalipainoinen, mutta monet sanovat hoikaksi. Vaatekoko housuissa 38/M ja paidoissa 36/S.

Kerrohan omat lukemasi myös :)

Juu, voin kertoa! Tällä hetkellä 171cm ja paino 72kg. Silloin kun painoin 65-67kg, minua pidettiin hoikkana. Ehkä se voisi olla sopiva paino. Ap

Nyt täällä ollaan turhan kilttejä. Ei ole hoikan paino tuo. Tuolla pituudella sellanen 57 hoikka.

Tarkoitan siis sitä, millaisia kommentteja sain ihan reaalimaailmassa ja tärkeimpänä se, että itselläni oli sutjakka ja itsevarma olo bikinitkin päällä. Mutta kiitos kun kerroit mielipiteesi, koska niitä tosiaan aloituksellani hain :) Täytyypä pohtia asiaa. Ap

Vierailija
22/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööm, pysyvässä painonpudotuksessa on kyse elämäntavasta, ei mistään laihdutuskuurista, jonka jälkeen aletaan elää löysemmin. Näin vaan jojoillaan. Jatka tota kuuria hautaan asti, niin pysyt hoikkana. Ja se paino sitten vaan asettuu siihen, mikä tolla elämäntyylillä on sopiva. Ja vaa'alla ei tee mitään, kyllä se peilikuva ja yleinen fiilis ja jaksaminen kertoo, onko tehty oikeita asioita

Kiitos vinkistä! Olen tosiaan tehnyt valtavan elämänmuutoksen, enkä varmasti aio heittää uusia tapoja hukkaan :) Esimerkiksi alkoholi on jäänyt pois. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paraskin sanomaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm, paino vaihtelee 67-70 kg välillä. Koen olevani normaalipainoinen, mutta monet sanovat hoikaksi. Vaatekoko housuissa 38/M ja paidoissa 36/S.

Kerrohan omat lukemasi myös :)

Juu, voin kertoa! Tällä hetkellä 171cm ja paino 72kg. Silloin kun painoin 65-67kg, minua pidettiin hoikkana. Ehkä se voisi olla sopiva paino. Ap

Nyt täällä ollaan turhan kilttejä. Ei ole hoikan paino tuo. Tuolla pituudella sellanen 57 hoikka.

Hoikka on eri asia kuin laiha. Olen itse 171 cm pitkä ja kun painoin 65 kg olin hoikka kaikilla mittareilla. Nyt painan 70 kg ja pidän itseäni normaalipainoisena, vaatekoko 42. 

Ap:lle tsemppiä, jos haluat vielä pudottaa! Mutta onnittelut jo nyt, hyvältä kuulostaa! 

Kiitos paljon! Ap

Vierailija
24/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm paino 66kg käytän vaatekokoa s.

Vierailija
25/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ja paino tällä hetkellä arviolta 52-53. Käytän yleisimmin kokoa S. Mulle hyvinvointipaino on alle 55, jos se ylittyy tunnen oloni heti jotenkin raskaaksi.

Vierailija
26/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm 57 kg. Vaatekoko S tai 36.

Vierailija
27/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

171 cm ja 50 kg

Vierailija
28/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 cm, 63 kg. S-M. Olo tuntui parhaalta n. 60 kg painoisena.

Vierailija
29/29 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin ennen kesäisin 56 kg (koko XS tai S), nykyään 58-60 kg (koko S tai M).

Talvisin painan noin 62 kg (koko M). Käytän naisten toppahaalareita jotka ovat kokoa S, mutta tosi isot mulle. Ennen käytin vallan "nakinkuoria," nykyään en voi sietää kiristävistä vaatteita... käytän mieluummin vaikka ylisuuria paitoja!

Etenkin alusvaatteissa en siedä mitään kiristävää, käytän jopa kokoa L. Rintaliivit on kokoa 65E, talvisin tarvitsen lisäkappaleen ympärysmittaan (70E), tosin en käytä rintaliivejä ellei ole aivan pakko.

Oikeastaan mulla ei kai ole enää mitään selvää painoa tai kokoa. Riippuu vuodenajasta, lihaskunnosta, vaatemallista... Ainoastaan kengännumero on pysynyt samana. Tai no, tajusin käyttäneeni joskus liian pieniä kenkiä, kuin joissakin malleissa pitäisi olla 1/3 numeroa suurempi ja minä olen vain kuvitellut, että numero ratkaisee ja se on "pyhä vakio."