Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelisitko karvasi jos miehesi niin pyytää?

Vierailija
12.03.2023 |

Minullla ollut tuo jo toiveena useita vuosia, mutta vaimo ei suostu.
Lapsetkin jo aikuisia, ettei sitäkään huolta että saunoessa lapset näkisivät ajellun naisen.
Onko mielestänne liian iso uhraus? Pyydänkö liikaa?
Suostuisitko itse?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun toiveesi, joten mikset maksaisi hänelle sokerointia? Paljon parempi ratkaisu muutenkin kuin ajeleminen.

Olen ehdottanut, ja maksaisin myös. Vaimo ei halua.

AP

Niillä mennään. Mihin toiveesi pohjautuu? Eli mitä toivot saavutettavan ajelulla?

Toivon pientä lisämaustetta seksielämäämme.

No, jos kumppanisi ei halua juuri tätä lisämaustetta niin voisitko miettiä jotain muuta, vaimonkin mielestä miellyttävää, lisämaustetta?

Olen ehdottanut, aina huonolla menestyksellä. Kerro ideoita? Mielestäni tuo posliini ei ole aivan mahdottoman iso toive. Ajamalla tai brassi, joka maksan. Vaimoni ei edes harkitse brassia.... kainostelee?

Olen kysellyt myös hänen toiveitaan, mutta vielä ei ole mitään kuulunut...

AP

Vierailija
82/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisitkö mies itse ajamatta rintakarvasi, säärikarvasi tms, jos nainen pyytää sitä?

Kyllä

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun toiveesi, joten mikset maksaisi hänelle sokerointia? Paljon parempi ratkaisu muutenkin kuin ajeleminen.

AP

Niillä mennään. Mihin toiveesi pohjautuu? Eli mitä toivot saavutettavan ajelulla?

No, jos kumppanisi ei halua juuri tätä lisämaustetta niin voisitko miettiä jotain muuta, vaimonkin mielestä miellyttävää, lisämaustetta?

Olen ehdottanut, aina huonolla menestyksellä. Kerro ideoita? Mielestäni tuo posliini ei ole aivan mahdottoman iso toive. Ajamalla tai brassi, joka maksan. Vaimoni ei edes harkitse brassia.... kainostelee?

AP

Millaista teidän seksielämä on? 

Vierailija
84/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Kuinka innokas vaimosi on seksiin? Ensin pitää olla innostus ja turvallinen olo ja vaimolla se käsitys että sekä huomioit hänet ja haluat häntä. Sitten on helpompi pyydellä juttuja. 

Vierailija
85/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan ajelisi sen takia, mutta kun kerran ajelin ihan omasta tahdosta, ja mies oli aivan hulluna innosta, niin ajelen mielelläni. 

Vierailija
86/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mies ylläpitää myös itsellään posliinia niin on itsellenikin helppo "uhrautua". Karvamiehen kanssa taas en vaivautuisi, sillä ajeltu iho on niin paljon herkempi hankautumaan rikki.

Itse taas jos olisin posliinimiehen kanssa voisin harkita uhrautuvani kiitoradan sijasta posliiniksi jos mies kasvattaa karvat. 😄 Itselle vähän turn off jos miehellä ei ole ollenkaan munakarvoja tai ne on ajettu lyhyeksi. Pystyn kyllä hyväksymään sen, mutta vähentää visuaalista kiihotusta.

Minä en kiihotu karvattomista, kun se vähentää miehen erittämien feromonien vaikutusta. 

Sama homma miehenkin kohdalla saattaa olla, ehkä hänkin kiihottuisi enemmän karvaisten naiskainaloiden erittämästä fermonista kuin karvattomiin kuoppiin hierotun  rexonan katkusta

Vierailija
87/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa leikkimielisesti saunassa mieheni kanssa kahdenkesken hän on tavallisella partahöylällä ajellut paljaiksi häpyhuuleni. Onhan se tavallaan seksikästä käydä selälleen pesuhuoneen penkille ja levittää jalkansa hellälle intiimille toimenpiteelle. Ja tuntuvathan ne pehmeiltä ja siloisilta, ennen kuin taas alkaa sänki pistellä.

Molemmilla kerroilla tuo häpyhuulteni paljaaksi ajelu on johtanut tavanomaista kiihkeämpään rakasteluun.

Muu karvoitus on jätetty lasten vuoksi ennalleen, enkä suostuisikaan niistä luopumiseen. Ne ovat naisen kaunistus, ainakin minulla.

Vierailija
88/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen kirjoitti:

Pari kertaa leikkimielisesti saunassa mieheni kanssa kahdenkesken hän on tavallisella partahöylällä ajellut paljaiksi häpyhuuleni. Onhan se tavallaan seksikästä käydä selälleen pesuhuoneen penkille ja levittää jalkansa hellälle intiimille toimenpiteelle. Ja tuntuvathan ne pehmeiltä ja siloisilta, ennen kuin taas alkaa sänki pistellä.

Molemmilla kerroilla tuo häpyhuulteni paljaaksi ajelu on johtanut tavanomaista kiihkeämpään rakasteluun.

Muu karvoitus on jätetty lasten vuoksi ennalleen, enkä suostuisikaan niistä luopumiseen. Ne ovat naisen kaunistus, ainakin minulla.

Millainen sun muu karvoitus on?

Lyhennetty,rajattu,viiva?

Vierailija
89/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sdrtt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mies ylläpitää myös itsellään posliinia niin on itsellenikin helppo "uhrautua". Karvamiehen kanssa taas en vaivautuisi, sillä ajeltu iho on niin paljon herkempi hankautumaan rikki.

Itse taas jos olisin posliinimiehen kanssa voisin harkita uhrautuvani kiitoradan sijasta posliiniksi jos mies kasvattaa karvat. 😄 Itselle vähän turn off jos miehellä ei ole ollenkaan munakarvoja tai ne on ajettu lyhyeksi. Pystyn kyllä hyväksymään sen, mutta vähentää visuaalista kiihotusta.

Minä en kiihotu karvattomista, kun se vähentää miehen erittämien feromonien vaikutusta. 

Sama homma miehenkin kohdalla saattaa olla, ehkä hänkin kiihottuisi enemmän karvaisten naiskainaloiden erittämästä fermonista kuin karvattomiin kuoppiin hierotun  rexonan katkusta

Miesystävä, jonka kanssa seksi sujuu ja on intohimoista, ei halua, että käyn suihkussa liian usein. On myös toivonut, etten käy salilla suihkussa vaan tykkää siitä, miltä tuoksun omana itsenäni. Ei saippualta tai rexonalta. Ihan samoin itselläni ei ole tarvetta patistella häntä pesulle.

Seurustelin hetken sellaisen miehen kanssa, jolle osoittauduin olevani vain yksi nainen muiden joukosta, nainen, joka juuri sillä hetkellä oli hänen kanssaan ja hänen pantavanaan. Hänen kanssaan oli aina oltava mahdollisimman suihkunraikas ja karvaton. No tietysti, kun ei hän pitänyt minusta eikä halunnut minua vaan jonkun nuken, johon purkaa tarpeensa. Itseni oli vaikea päästä huipulle, kun homma oli niin steriiliä ja keinotekoista. Ei sitä kauaa jaksanut. Ne muutamat kerrat, kun hän ei käynyt suihkussa juuri ennen sänkyynmenoa, oli itselläni edes joku tsäänssi saada kliimaksi. 

Vierailija
90/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimolla on pieni ongelma ajelun suhteen kun myös hänen ns vakkari haluaa että vaimoni ajelee pillunsa hänen toiveiden mukaan.

Vierailija
91/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanaikainen kirjoitti:

Muu karvoitus on jätetty? Siis noita kahta kertaa lukuunottamatta? Kun ei ihan avaudu tuo tarina. 

Vierailija
92/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajelen karvoja mieheni toiveesta. Hän tykkää kiitoradasta. Pidän myös itse ajellusta alapäästäni.

N54

Vierailija
93/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös, olemme 'uusiosuhteessa' ja aiemmin en ajellut kuin ns bikinirajauksen kesöisin. Nykyään sokeroinnissa ja vaihtelee mieheni toiveesta kiitoratamallista pikku tupsuun. Tavallaan kiihottaakin ajatella antaa oman miehen mieliksi jotain silmänruokaa, kun varsinkaan ei ole minulta mitään pois... seksikäs olokin on siloisen pimpan kanssa, vaikka tyttöjen saunailloissa kun arvaan mitä  ajattelevat siitä miksi karvat on poissa

Vierailija
94/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös, olemme 'uusiosuhteessa' ja aiemmin en ajellut kuin ns bikinirajauksen kesöisin. Nykyään sokeroinnissa ja vaihtelee mieheni toiveesta kiitoratamallista pikku tupsuun. Tavallaan kiihottaakin ajatella antaa oman miehen mieliksi jotain silmänruokaa, kun varsinkaan ei ole minulta mitään pois... seksikäs olokin on siloisen pimpan kanssa, vaikka tyttöjen saunailloissa kun arvaan mitä  ajattelevat siitä miksi karvat on poissa

No itsellä tökkäsee silloin, kun pimpistä aletaan puhua kuin jostain omasta yksiköstään, joka kaipaa huoltoa ja huolenpitoa ja siistimistä ja sitä ja tätä. Mutta jokainen tavallaan. Itse kierrän jatkossa ko. miehet kaukaa. 

Vierailija
95/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani olis luontaisesti tosi kaunis musta

sametin pehmeä karvoitus, mutta on oppinut

ne ajelemaan. Alkuun tuntui hienolta, kun oli

ajeltu eikä tarvinnut suupielistään niitä irronneita pimppikarvoja metsästää, mutta

taas kaipaisi sitä mustaa ihanaa karvoitusta.

Ehkä vaan ennen sessiota harjailis, niin ei olis

niitä irtoilevia karvoja sitten.

Vierailija
96/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ajelee ne pyytämättä, aivan mielensä mukaiseksi, yleensä kiitorata.

Vierailija
97/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itsellä tökkäsee silloin, kun pimpistä aletaan puhua kuin jostain omasta yksiköstään, joka kaipaa huoltoa ja huolenpitoa ja siistimistä ja sitä ja tätä. Mutta jokainen tavallaan. Itse kierrän jatkossa ko. miehet kaukaa. 

No kyllä sua varmaan ahistaa eniten kaikki.

Vierailija
98/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuisen naisen posliinipillua parempaa ole. Perse välilä on parempi. Ajatuksena karvattomuus kunniaan!

Vierailija
99/101 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi hiivapuskaan vaikka mies haluaisi,karvat ja taudit veks sen olla pitää...

Vierailija
100/101 |
14.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun nuorena poikana 90-luvulla toivoi joskus vastaan tulevan ihan oikean posliinin ja kuinka kivaa oli kun joskus lykästi. Mutta sitten se lakkasi olemasta epätavallinen juttu. Ja nyt nyksänkin olen ylipuhunut jättämään liiat ajelut sikseen, koska nyt on naisellinen kolmio se kaikkein paras. Mahtaako olla kaipuuta nuoruusaikaan vai miksikähän mieli muuttui?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi