Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelisitko karvasi jos miehesi niin pyytää?

Vierailija
12.03.2023 |

Minullla ollut tuo jo toiveena useita vuosia, mutta vaimo ei suostu.
Lapsetkin jo aikuisia, ettei sitäkään huolta että saunoessa lapset näkisivät ajellun naisen.
Onko mielestänne liian iso uhraus? Pyydänkö liikaa?
Suostuisitko itse?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen (huono) miesystävä selvästi olisi halunnut ehdottaa tuota, mutta ei avannut koskaan suoraan suutaan. Olisin suostunut, mutta sillä ehdolla, että olisin vastapalvelukseksi saanut tyydyttävää seksiä sen pikaisen toimituksen sijaan.

Vierailija
62/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko ne ajeltuja tai muotoiltuja puskia kaipailevat koskaan olleet neitsytmiehiä vai aina sellaisia jotka ovat jo useita kumppaneita läpikäyneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska ihoni ei kestä sitä sänkivaihetta yhtään. Kerran ajelin, ja hyi sitä sängen aiheuttamaa ihottumaa ja sisäänkasvaneita karvoja. Tuli pitkä tauko yhtään mihinkään aktiviteetteihin. Ei koskaan enää.

Saan vahata häneltä (tai sokeroida) milloin haluan. Sheivausta ei hänkään halua sängen takia. Vahaamalla sänki ei pistele. Nykyisin hän jopa itse vihjailee että olisko nyt kasvanut sen verran että voisi taas vahata. Aina se johtaa myös rakasteluun. 

Vierailija
64/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska ihoni ei kestä sitä sänkivaihetta yhtään. Kerran ajelin, ja hyi sitä sängen aiheuttamaa ihottumaa ja sisäänkasvaneita karvoja. Tuli pitkä tauko yhtään mihinkään aktiviteetteihin. Ei koskaan enää.

Saan vahata häneltä (tai sokeroida) milloin haluan. Sheivausta ei hänkään halua sängen takia. Vahaamalla sänki ei pistele. Nykyisin hän jopa itse vihjailee että olisko nyt kasvanut sen verran että voisi taas vahata. Aina se johtaa myös rakasteluun. 

Osaatko todella sokeroida? Vai oliko tuo nyt joku märkä päiväuni?

Vierailija
65/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ei vaan saa elämässä kaikkea :) toisaalta,jos nainen ei halua sillä tavalla miellyttää ikinä,niin ei hänen ole pakko,mutta tuleeko sitten ero? karvattomana joiltain saattaa iho tulehtua,sekin on hyvä syy olla ajamatta posliiniksi

Vierailija
66/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen ilman pyytämistäkin.

Vierailija
67/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mieluummin itse oletko mies vai pikkupoika? Onko vaimosi nainen vai pikkutyttö?

Karvoistako se on kiinni onko mies vai poika tai nainen vai tyttö? Kalju mies on vauva?

Näiden ikäsokeiden elämä on varmaan todella hämmentävää, kun keskimäärin ihmisillä on housut jalassa, jolloin karvapaikat eivät näy ja vastaantulijan iänmääritys käy mahdottomaksi.

Vierailija
68/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin satunnaisesti, mutta en alkaisi pitämään jatkuvaa posliinia.

Ei tässä kyllä mainittu poslarista mitään. Ehkä pelkkä siistiminen tai kiitorata mielessä.

Vierailija
69/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö mies itse ajamatta rintakarvasi, säärikarvasi tms, jos nainen pyytää sitä?

Vierailija
70/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätän karvoituksestani. Mies on sanonut että ihan sama onko karvat vai ei, häntä ei nuoleminen kiinnosta.

Tällä hetkellä olen ollut posliini jo pari kuukautta. Miehelle ihan se ja sama. Ei ole reagoinut asiaan mitenkään. Ei edes sormellaan koske.

Ei kaikkia kiinnosta.

Vierailija
71/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse päätän karvoituksestani. Mies on sanonut että ihan sama onko karvat vai ei, häntä ei nuoleminen kiinnosta.

Tällä hetkellä olen ollut posliini jo pari kuukautta. Miehelle ihan se ja sama. Ei ole reagoinut asiaan mitenkään. Ei edes sormellaan koske.

Ei kaikkia kiinnosta.

Teidän seksielämä kuulostaa todella kammottavalta. 

Vierailija
72/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pyydellä, lähtee kyllä ihan omasta tahdosta aina

Vierailija
73/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan itse pari kolme kertaa viikossa ja jätän kiitoradan. Näin olen tykännyt pitää murrosiästä alkaen.

Joskus kokeilin posliinia, mutta en tykkää. Näyttää omaan silmään tyhmältä niin en alkaisi kaikkia karvoja poistaa vaikka mies pyytäisi. Sheivausväliä voisin tihentää jos se on tärkeää, mutta ei pitkää sänkeä nytkään kerkiä muodostua.

Vierailija
74/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan itse pari kolme kertaa viikossa ja jätän kiitoradan. Näin olen tykännyt pitää murrosiästä alkaen.

Joskus kokeilin posliinia, mutta en tykkää. Näyttää omaan silmään tyhmältä niin en alkaisi kaikkia karvoja poistaa vaikka mies pyytäisi. Sheivausväliä voisin tihentää jos se on tärkeää, mutta ei pitkää sänkeä nytkään kerkiä muodostua.

Niinpä. Näin voivat toimia ne, joilla on iho sellainen, että kestää tuon. Monella ei kestä, joten pitää miettiä itselle sopiva systeemi. 

Vierailija
75/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia kiinnosta.

Taas on mennyt parinvalinta päin persettä.

Vierailija
76/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki, mies ylläpitää myös itsellään posliinia niin on itsellenikin helppo "uhrautua". Karvamiehen kanssa taas en vaivautuisi, sillä ajeltu iho on niin paljon herkempi hankautumaan rikki.

Itse taas jos olisin posliinimiehen kanssa voisin harkita uhrautuvani kiitoradan sijasta posliiniksi jos mies kasvattaa karvat. 😄 Itselle vähän turn off jos miehellä ei ole ollenkaan munakarvoja tai ne on ajettu lyhyeksi. Pystyn kyllä hyväksymään sen, mutta vähentää visuaalista kiihotusta.

Vierailija
77/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Näin voivat toimia ne, joilla on iho sellainen, että kestää tuon. Monella ei kestä, joten pitää miettiä itselle sopiva systeemi. 

Itsellä kestää myötäkarvaan sheivattuna. Ei tule niin sileä kuin vastakarvaan sheivatessa, mutta ei myöskään kutia eikä tule sisäänpäin kasvaneita karvoja koska katkennut karva ei jää ihon sisään. Sheivaan aina suihkun alla ilman vaahtoa ja sen jälkeen laitan jojobaöljyä koko alueelle mukaan lukien sisemmät häppärit vaikka niissä ei tietysti sheivattavaa olekaan.

Vinkkinä jollekin joka haluaa sheivata, mutta iho kärsii. Itse olen herkkäihoinen, mutta tämä tapa toimii.

Vierailija
78/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mies ylläpitää myös itsellään posliinia niin on itsellenikin helppo "uhrautua". Karvamiehen kanssa taas en vaivautuisi, sillä ajeltu iho on niin paljon herkempi hankautumaan rikki.

Itse taas jos olisin posliinimiehen kanssa voisin harkita uhrautuvani kiitoradan sijasta posliiniksi jos mies kasvattaa karvat. 😄 Itselle vähän turn off jos miehellä ei ole ollenkaan munakarvoja tai ne on ajettu lyhyeksi. Pystyn kyllä hyväksymään sen, mutta vähentää visuaalista kiihotusta.

Minä en kiihotu karvattomista, kun se vähentää miehen erittämien feromonien vaikutusta. 

Vierailija
79/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ajelisitko miehen karvoituksen jos hän pyytäisi?

Henkilökohtaisesti en pidä aiheellisena antaa kenenkään! naisen puuttua omaan intiimiin henkilöhygieniaani. Tosin joku voi olla eri mieltä?

Vierailija
80/101 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, ajelisitko miehen karvoituksen jos hän pyytäisi?

Henkilökohtaisesti en pidä aiheellisena antaa kenenkään! naisen puuttua omaan intiimiin henkilöhygieniaani. Tosin joku voi olla eri mieltä?

Palleista voisin ajaa. Ajelkoon muuten ite jos haluaa. Muiden kuin pallikarvojen poisto vähentää vetovoimaa.

Intiimihygieniaahan karvojen ajelu ei kuitenkaan ole vaan kosmeettinen asia.

Intiimihygieniaa on se miten ja kuinka usein vehkeet pesee. Vesipesu päivittäin niin mukava harrastaa seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme