-_-_-_-Syksyisten syksyinen perjantai-_-_-_-
Tässä eilisen mahtava pino:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8916337&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (26)
Meillä sitten esikko illalla tuli huonovointiseksi ja kalpeaksi,pää särki kovin ja tais olla kuumettakin.Ei kuitenkaan oksentanut tms.En lähettänyt kouluun tänään.
Toivon ettei muille tule,niin ihanaa on ollut olla terveinä.Ennenkun kaikki oli kipeinä ja useampi kerta kuussa sai juosta lääkäriin ja kuureja sateli.
Ynis,meillä on koiralla vakuutus(niinku lapsillaki=))mutta toisinaan tuntuu aivan turhalta(lapsilla taas ei.Ollaan kyllä saatu omamme takaisin monin kerroin).Kun oli ihan pentu sai pahan hiivatulehduksen korviinsa ja sillo juostiin eläinlääkärissä ja saikin hyödyn vakuutuksesta.Nyt ei mitään.Ollaan ajateltu irtisanoa vakuutus muttei saatu aikaiseksi.Jotenkin takaraivossa jyskyttää että ellei sitä sit oo niin varmaan tapahtuu jotain isompaa.Vakuutus on liitettynä huoneito ym vakuutuksiin joten en tiedä tarkkaa summaa,kallis kuitenki.
Oma pullistuva napa tänään tasan 23 rv ja olo on hyvä sekä onnellinen.
Mukavaa ja hyväunista viikkaria kaikille!
Mulla tänään girlbower=äitien ilta.Kylpylää ja hyvin syömistä ihan naisten kesken.Kiva!
Leanna jne
Katoinpa Pohjolan sivuilta, että sekarotuisen koiran vakuutusmäärä on kokonaiset 340euroa! Toihan on ihan vitsi! Vuosimaksuja tulis 90 euroa! Eipä tarvi miettiä oisko pitänyt olla vakuutus:)
T: Ynis
Voi inhotus.. Axulle on tullut sammasta kieleen. Ja on muuten komian kokoinen läiskä tullutkin! Pojalla on nyt ollut muutaman viikon aikana kaksi antibioottikuuria korviin ja nyt toisesta tuli kieli ihan valkoiseksi. Olen yrittänyt antaa vissyä (en tiedä miten kirjoitetaan :) ) muttei suostunut sitä juomaan. Sitten putsailin vissyyn kastetuilla topstikuilla kieltä. On niin tiukassa kiinni ettei lähtenyt. Puolukkaa koitin myös mutta siitä sain aikaan vain hurjan irvistyksen ja oksennuksen. Mummi teki myös karpalomenua keittämättä kun on tuota flunssaakin että suurin osa vitamiineista jäisi. Ei silläkään mitään vaikutusta. Aamulla soitin lääkärille ja sain soittoajan. Katsoo mitä täti meinaa. Onko vielä jotain kotikonsteja sammaksen poistoon?
Noista kuvista: Meillä paketti maksoi pikkaisen reilun 11¿. Siihen tosin sisältyykin vain 2 isoa omakuvaa ja hoitoryhmän kuva. Sitten sai tilata lisäkuvia erikseen. Valittavissa on lisää yksittäiskuvia värillisinä tai mustavalkoisina, joulukorttikuvia, arkkeja, tarra-arkkeja. Mutta noissakin oli se huono puoli että jokaista lisäkuvaa voi tilata vain yhden kappaleen. Eli jos haluaisin joulukorttin niin saan vain yhden! Ihan typerää! Noilla muilla kuvilla oli kaikilla lisähintana n.5¿. Meillekin pitäisi periaatteessa olla jo tullut kuvat, mutta eipä ole vielä näkynyt! Oiskohan postimies pistäny taas kerran väärään osoitteeseen? Jatkuvasti menee postit muille!
Miehen kanssa puhuttiin noista kantorepuista ja vaikka hän oli tiukasti sitä mieltä etten jaksa kantaa poikaa repussa yhtään hän silti suostui että käydään ostamassa sellainen. Patapumin kannalla ollaa eli sellaisen kyytiin poika piakkoin pääsee.
Mulla on kanssa tänään tyttöjen ilta! Ihan kahden ollaan yhden kaverin kanssa. Hän on miehensäkin passittanut kotoaan pois illaksi. Katsoo nyt mitä kaikkea hän on suunnitellut illaksi, olen toistaiseksi täysin tietämätön. Tekee hyvää väästä vähän vapaalle taas. Nyt on ollut viime aikoina niin paljon stressiä. Oma sairastelu, heti perään pojan sairastelut, työjutut (tai siis töistä pois olot heti alkuun) ja kaikki lääkärillä jatkuvasti ravailut. Mukavaa! Lisäksi poika menee mummille maanantaiksi hoitoon kun on ollut nyt kipeänä ja perhepäivähoitajalla on vapaapäivä joten poika joutuisi muuten tarhaan. Mummi hakee pojan jo sunnuntai illalla joten saa kunnon yöunet ennen ensimmäistä kunnon työpäivää. Ei tarvitse heräillä yöllä poikaa nukuttamaan vaan saan pitkästä aikaa ihan kunnon yhtäjaksoiset unet!
Nyt antamaan pojalle vähän jugurttia. Näyttää tuhonneen tuon leivän jo! Minä laiska äiti pistin leipää pojalle ja muumit pyörimään että pääsen koneelle hetkeksi rauhassa juomaan aamukahvin. Voisin siirtyä poitsun seuraan.
Aamu-Sittis & Axelmus
Meillä paketti maksoi 19.90.Halvin vaihtoehto kolmesta jonka otin ja siihen sisältyi 2isoa kuvaa,1passikuva,tarrakuva -arkki ja ryhmäkuva
Saatavilla olis ollut siis vielä 2 kalliimpaa sarjaa joissa enemmän kuvia mutta musta toi perus sarja oli riittävä.
Sittikselle myös mukavaa girlboweria tänään!
Leanna taas=)
Onni heräs ennen puolta ysiä tosi hyväntuulisena! Yleensä huutelee ekana isiä. Nyt kuului vaimea äiti kutsu ja kun menin katsomaan, Onni siellä hyväntuulisena hymyili ja sanoi heti että puuron keittoon! Veti puolitoistakertaisen annoksen:) Nyt katsoo Tomi Traktoria. Siis juu, meilläkin vihdoin on annettu katsoa piirrettyjä:) Muuta dvd:tä meillä ei olekaan kun tuon sai synttärilahjaksi kaverilta.
Ne tarjottavat. Juu mä tiedänkin, ettei ne makeat mene. Silti aina haluais kuitenkin laittaa ehdolle:) Synttäreilläkin (Onnin siis) jäi makeita vaikka kuinka paljon ja itsehän ne piti sitten syödä! Piparit ja glögi siis riittäköön kun karkkia ostan kuitenkin varmaan. Niitä coctail tikkuja vois nyt kokeilla. Meinasin jo Onnin syndeille mutten jaksanutkaan. Sit joku piirakka ainakin. Voileipäkakusta en itse niin välitä enkä ikinä jaksais tehdä edes, tai en tiiä osaisinkokaan. Millaisen salaatin sitä vääntäis?
Ihanasti Leannalla ja Sittiksellä jotain odotettavaa illalta! Itselläkin tekis mieli jotain tuollaista mutta kun en viitsi kutsua itse itseäni kylään. Meille kun on turha pyytää kun Onni on täällä kuitenkin. Pitääpä vielä miettiä eri vaihtoehtoja. Tänään kun piti olla kynttiläkutsut serkulla mutta ne peruuntui:( Ootin niitä ihan hulluna.
Mutta, taas hyppään sivuun. On jotenkin (pelottavan?) hyvä mieli tänä aamuna. Mitähän tästä vielä tulee...
T-P
Siis koiran suhteen. Eihän sitä tiedä, jos onkin syöpää, mutta sitä ei vois leikata kuitenkaan.
Tarjottavia. Haluatko hyvän kukkuleipäohjeen? Voi tehdä pienempiäkin suupalan kokoisia paahtoleipä/vuokaleipäviipaleista. Tulee vähän suolattua kurkkua ja pikkuisen majoneesia väliin. Aika hyviä mun mielestä. Ajattelin, että sopis piirakan ohella. Ohje on kotona, mutta voin illalla laittaa, jos haluat. Sittenhän ois perinteiset coctail-tikut. Lihapulla, juustoa ja ihan mitä vaan. Tai vaan juustoa, viinirypälettä jne. Tai täytettyä patonkia valmiina pienempinä paloina. Makeaa en laittais täytekakun lisäksi muuta kuin pipareita, kun ne menee huonommin kaupaksi. Suolapalat rules:)
Nam, tulee nälkä! :)
T: Ynis