kumppani ei halua että hankin autoa..
Ollaan täyttämässä 18, eli ollaan siinä iässä kun autoa alkaa tarvitsemaan ja hamuamaan. Vihaan ylikaiken liikkua julkisilla, ja kun olen poikaystävälleni puhunut ajokortin hankinnasta hän päätti ilmaista ettei pystyisi olla ihmisen kanssa kenellä on auto... ei tiedä itsekään syytä miksi. En tiedä onko vielä lapsi eikä ole vielä itse kasvamassa aikuiseksi toisinkuin minä. Selitti myös kuinka ei halua että pukeudun kuin aikuinen.. mitä?? Rakastan poikaystävääni enkä todellakaan halua erota hänen kanssaan vaikka se olisikin ehkä tarpeen.. olemme liian erilaisia. Mitä teen..? Odotanko että hänkin aikuistuu..
Kommentit (25)
Suremisen maailman mestari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?
Ihan töissä käyn. En oo sitä nyt hankkimassa vaan sitten ku täytän 18. Tiiän paljonko autot maksaa ja siks en sitä nyt vielä voikkaan ostaa. Isällä on auto mulle jo ja äitin autoa voin kans käyttää..
En tarkoittanut auton hankintahintaa vaan muita kuluja, mitä autosta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävällesi ei kuulu mitenkään ajatko sinä ajokortin vai ei. Auton suhteen voit ottaa selvää, kuinka paljon se tulee maksamaan. Autoon menee julmetun paljon rahaa vaikkei sillä ajaisi metriäkään. Koska olet alaikäinen, niin kuka sen ajokortin, auton ja sen käyttökulut oikein maksaa?
Ihan töissä käyn. En oo sitä nyt hankkimassa vaan sitten ku täytän 18. Tiiän paljonko autot maksaa ja siks en sitä nyt vielä voikkaan ostaa. Isällä on auto mulle jo ja äitin autoa voin kans käyttää..
On luonnollista, että juuri isä antaa lapselleen auton käyttöön. Ole kuitenkin tarkkana isän auton kanssa; isän auto on varmasti arvokkaampi, kuin mahdollinen äidin lainattavissa oleva kauppakassi.
En olis niin varma asiasta.. :D taas yks kateellinen mies täällä oivoi
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pilata elämäänsä viherpipertäjän kanssa. Tietenkin sinä teet kuten itse haluat, etkä missään tapauksessa tottele 17 vuotiaan lapsipojun mielipiteitä. Elä omaa elämääsi , hän ei halua sinulle mitään hyvää. Selvästi on nyt jo kateellinen kun olet noin omatoiminen ja haluat itse ajokortin ja sitten auton. Pojat ovat autoista hyvin , hyvin kateellisia. Minulla on aina ollut oma auto ja olen mieheni kanssa tehnyt sopimuksen että voin aina pitää omaa autoa. Pääsen sillä joka päivä töihin vaikka välillä on vuorotyö.
Minkä ihmeen sopimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut auton hankintahintaa vaan muita kuluja, mitä autosta seuraa.
Se nyt ei ollut tän keskustelun aihe. Voi että kun vihaan ihmisiä välillä. Varsinkin suomalaisia.
On luonnollista, että juuri isä antaa lapselleen auton käyttöön. Ole kuitenkin tarkkana isän auton kanssa; isän auto on varmasti arvokkaampi, kuin mahdollinen äidin lainattavissa oleva kauppakassi.