Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen iltapäivällä odotin töissä wc vapautumista 15min

Vierailija
11.03.2023 |

Mutta edellinen piti siellä täysistuntoa. Minulta loppui työaika ja lähdin kovassa pissahödässä tunnin kestävälle kotimatkalle.
Rakkoa ja vatsaa sattui bussimatkan ajan 😵💫.

Miten kukaan voi työpaikalla viihtyä työpaikan wc:sssä varttia tai pidempää aikaa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työajalla ei pitäisi käydä vessassa ollenkaan. Lounastauko on sitä varten, aikuinen pystyy pidättämään.

Vierailija
22/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla vaikka jokin astia varattuna tuollaisia tilanteita varten. Esim. vaatekomerossa kannellinen ämpäri, jonka sisällön voi kaataa viemäriin. Tai kattila tai syvä lautanen keittiön kaapissa.

Se voisi vauhdittaa myös toisen vessatilan saamista työpaikalle.

Jep. Mulla on syvä soppalautanen keittiön nurkassa. Käyn siinä kusella ja paskalla, jos vessa on varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta potta.

Vierailija
24/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko? Oliko se päivän ainoa bussi kotiin? Aika tiukka aikataulu, jos bussi lähtee 15 min kuluttua työajan loppumisesta. En olisi itse lähtenyt bussiin vaan odottanut vessan vapautumista. Tai mennyt vaikka johonkin kahvilan vessaan, jos näytti siltä että aika loppuu.

Monessa työssä työaika saattaa venyä yli. Onnekkaat saavat siitä ylityökorvauksen, mutta kaikki eivät. Vaikka vain asiakkaan palvelutilanne täytyy yleensä saada hoidettua loppuun. Jos työhön kuuluu työasu, se pitää ehtiä vaihtamaan eikä kaikilla ole bussipysäkki työpaikan oven edessä.

Minä en yleensä hätäile kotiinlähtöä, voin joustaa vaikka tunnin ja toisenkin mutta eilen oli sovittuja menoja työpäivän jälkeen joten en voinut venyttää työpäivää. Lähdin siis pissahädässä kotia kohti.

Täytyy jatkossa olla sopimatta menoja työpäivien jälkeen, tästä opin sen.

Ap

Vierailija
25/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla vaikka jokin astia varattuna tuollaisia tilanteita varten. Esim. vaatekomerossa kannellinen ämpäri, jonka sisällön voi kaataa viemäriin. Tai kattila tai syvä lautanen keittiön kaapissa.

Se voisi vauhdittaa myös toisen vessatilan saamista työpaikalle.

Joku siis voisi olla niin härski, että kävisi "potalla" työtiloissa, jos ei pääsisi vessaan.

Vierailija
26/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan vessassa usein nukutaan. Työpaikalla oli vempula joka päivittäin meni tunniksi vessaan nukkumaan. Käräytin pomolle. Pomo jäi vessan oven taakse odottamaan ja kun lusmu tuli vessasta silmiään hieroen alkoi sellainen huuto! Sai vielä kirjallisen varoituksen 👍

Vierailija
27/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa oli varmaankin mies?

Vierailija
28/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus odottanut että oven takana vaanija lähtee pois. Ujo suoli.

Vierailija
29/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan ulkopuolelle seinään varauskalenteri, johon kellonajat.

Vierailija
30/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessan ulkopuolelle seinään varauskalenteri, johon kellonajat.

Magneettilukko jonka jälkeen ovi avautuu selkosen selälleen 5 minuutin kuluttua ellei sisällä oleva avaa ennen sitä.

Vierailija
31/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus odottanut että oven takana vaanija lähtee pois. Ujo suoli.

Totta, jos joku huutaa ja koputtelee oven takana, niin toimitus ei meinaa onnistua lainkaan. Pahinta on, jos tietää, että siellä on pitkä jono.

Ehdottomasti pitäisi saada toinenkin vessa ap:n työpaikalle.

Vierailija
32/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa oli varmaankin mies?

Usein joo, ei ajatella että muidenkin tarvitsee käydä vessassa, tauot on lyhyet.

Vierailija
33/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuutin päästä kopautan oveen.

Vierailija
34/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U p

Vierailija
35/35 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin eilen vessassa iltapäivällä töissä kun tuli äkillinen ripuli. Saattoi mennä vartti. Sori siitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän