Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistin tinderin

Vierailija
10.03.2023 |

Ihan turhaan siellä on mitään pitää kun ei tuu muutaku maksullisia tykkäyksiä, ja jos joskus harvoin tulee osuma niin nää naiset ei edes puhu mulle mitään.

Parempi vaan elellä yksin koiran kanssa, käy halvemmakskin eikä tarvii jotain ihme kikkailua missä pitäs suunnilteen arvata minkälaisesta alotteesta nainen pitää, pelkkä moikkaus kun ei näemmä ainakaan kelpaa.

Yhden kanssa juttelin hetken ja kun ehdotin treffejä sealifeen nii meni mykäks ja poisti osuman, vaikka se ite vielä sano kysyttäessä että tykkää kaloista.

Et semmosta oli ne tinderöinnit sitte.
m36

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin poistin, olen nainen. Sain vähän osumia eikä miehet aloittaneet keskusteluita. Turha sellaista pitää. Yksin saa elää..

Vierailija
2/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea elämä on Tinderin ulkopuolella. 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, en vaan hirveemmin välitä kapakoissakaan ramppaamisesta, eli käytännössä ainoa kontakti naisiin tulee ruokakaupassa käydessä, ja kassaneitejähän ei palstamammojen mukaan saa vokotella kun se häiritsee ja ahdistaa jne.

Vierailija
4/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto-ongelmat kannattaa hoitaa kuntoon ihan ensimmäiseksi. Ja vinkkinä jatkoa varten, etteivät aikuiset naiset halua sealifeen treffeille.

Vierailija
5/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV

Vierailija
6/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto-ongelmat kannattaa hoitaa kuntoon ihan ensimmäiseksi. Ja vinkkinä jatkoa varten, etteivät aikuiset naiset halua sealifeen treffeille.

Siis millä lailla hoitaa pois? Menemällä hoitoon?!

Vierailija
7/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en poistanut, mutta en jaksa enää vastailla miesten viesteihin. Niitä tulee ihan liikaa.

N42

Vierailija
8/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, en vaan hirveemmin välitä kapakoissakaan ramppaamisesta, eli käytännössä ainoa kontakti naisiin tulee ruokakaupassa käydessä, ja kassaneitejähän ei palstamammojen mukaan saa vokotella kun se häiritsee ja ahdistaa jne.

Oikea elämä on ruudun ulkopuolella. On myös paljon naisia, joille ei tulisi mieleenkään istuskella kapakoissa. Kannattaa harjoitella normaaleja vuorovaikutustaitoja. Eihän ihmistä lähestytä vokotellen. Tottakai se tuntuu vastaanottajasta epämiellyttävältä. Harrastusten parista löytyy usein samanmielistä porukkaa.

Vierailija
9/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin poistin, olen nainen. Sain vähän osumia eikä miehet aloittaneet keskusteluita. Turha sellaista pitää. Yksin saa elää..

Lohduttavaa että v o s u i l l a menee huonosti.

Vierailija
10/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä lailla hoitaa pois? Menemällä hoitoon?!

Tutustumalla itseensä, kirjallisuutta lukemalla, terapiassa käymällä saa työkaluja omien haasteidensa käsittelyyn. Mutta onnittelut tinderin poistamisesta! On varmaan maailman yksinäisin tapa yrittää tutustua ihmiseen. Ei minkäänlaista vuorovaikutusta toisen kanssa.

Vierailija
11/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa mulla on itsetunnossa jokin ongelma?

En ymmärrä, jos vaikka joku puistokävelykin ja kahvit kelpaa monille naisille, niin miksei muka sitten joku kalojen kattelu ja sen jälkeen jossain kahvilla käynti?

Mulla ei oo varaa saati haluakaan alkaa jotain helvetinmoisia kestityksiä tarjoilee, että jos se on treffien ehto, niin pitäkööt naiset sitten tunkkinsa vaan.

Vierailija
12/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikuinen nainen ja menisin ihan mielelläni Sealifeen. Ei kannata yleistää.

Vierailija
13/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea elämä on ruudun ulkopuolella. On myös paljon naisia, joille ei tulisi mieleenkään istuskella kapakoissa. Kannattaa harjoitella normaaleja vuorovaikutustaitoja. Eihän ihmistä lähestytä vokotellen. Tottakai se tuntuu vastaanottajasta epämiellyttävältä. Harrastusten parista löytyy usein samanmielistä porukkaa.

Se vokottelu on vaan sanonta, toki en nyt mene suoraan sanoo että moi lähetkös treffeille tms.

Ei tule mieleen yhtäkään harrastusta missä tulisi naisia vastaan, kaikki mieltymykseni on aikalailla yksinään touhuttavaa.

Vierailija
14/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut saman, ettei pelkkä "moi, mitä kuuluu?" Riitä avaukseksi. En tosin ihan ymmärrä minkä takia. Tai saatan tietääkkin nimittäin jotkut naiset saavat niin paljon yhteydenottoja ettei tuommoinen "samanlainen" avaus herätä mielenkiintoa. Pitäisi ilmeisesti olla kekseliäs huumori veikko alusta asti. No, monet eivät ole ja sekin pitäisi natsata naisen sen hetkisen mielentilan mukaan.

Vierailija
15/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään saa töissään häiritä eikä edes vapaalla. Opettele ihmisten tavoille urpå

Vierailija
16/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tapaa mulla on itsetunnossa jokin ongelma?

En ymmärrä, jos vaikka joku puistokävelykin ja kahvit kelpaa monille naisille, niin miksei muka sitten joku kalojen kattelu ja sen jälkeen jossain kahvilla käynti?

Mulla ei oo varaa saati haluakaan alkaa jotain helvetinmoisia kestityksiä tarjoilee, että jos se on treffien ehto, niin pitäkööt naiset sitten tunkkinsa vaan.

Okei!

Vierailija
17/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt. Mitä jos menet baariin ja mä tulen heittää läppää?

Vierailija
18/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vokottelu on vaan sanonta, toki en nyt mene suoraan sanoo että moi lähetkös treffeille tms.

Ei tule mieleen yhtäkään harrastusta missä tulisi naisia vastaan, kaikki mieltymykseni on aikalailla yksinään touhuttavaa.

Niinno. Mihin sitä naista sitten tarvii? Jos kerta yksin on kivaa. Omissa harrastuksissani tulee joka kerta kumpaakin sukupuolta vastaan. Jos halua tavata ihmisiä kannattaa mennä sinne missä on ihmisiä.

Vierailija
19/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ketään saa töissään häiritä eikä edes vapaalla. Opettele ihmisten tavoille urpå

En ole häirinnytkään, ellei nyt sitten muunkin kuin moin sanominen kassaneidille ole häirintää, joskus saatan sussiunaa heittää jonkun vitsinkin jos vaikka kone reistailee tms.

Vierailija
20/27 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on AP koira. Mene koirapuistoihin pari kertaa päivässä. Sitten ehdotat ohimennen yhteislenkkiä jonkun koiramimmin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi