Kaupassa ei ollut tartar kastiketta, mitä syön kalapuikkojen kanssa?
Kommentit (13)
No vaikka sitruunaa tai jos sitä ei ole niin etikkaa
Nyt et valitettavasti voi syödä kalapuikkoja. Voi voi.
-mitä se valmis tartar edes on.
Vierailija kirjoitti:
Nyt et valitettavasti voi syödä kalapuikkoja. Voi voi.
-mitä se valmis tartar edes on.
Ai hitsi, löysin yhden: KERMAVIILI (pastöroitu KERMA, hapate), majoneesi [[rypsiöljy, vesi, KANANMUNA, SINAPPI [vesi, SINAPINSIEMEN, glukoosi-fruktoosisiirappi, suola, sokeri, happamuudensäätöaine (E260), väriaineet (E150d, E160a, E100), säilöntäaine (E211), inkivääri, aromit (mustapippuri, chili)], sokeri, suola, sakeuttamisaine (E415, E412), säilöntäaine (E211, E202), paakkuuntumisen estoaine (E551)]], tartarpikkelsi [porkkana, kurkku, sokeri, etikka, kukkakaali, sipuli, vesi, suola, säilöntäaine (E202), aromit], sipuli, kananmuna (E330, E260), sokeri, sitruunatäysmehu, suola, tilli, ruohosipuli, mustapippuri, säilöntäaineet (E211, E202).
Haluatko syödä tuommoista?
Se valmis tartar on muutenkin pahaa. Kermaviilistä saa paljon paremman ja raikkaamman kastikkeen kun tekee ja maustaa itse. En tosin välitä majoneesista ylipäänsä ja syön kalapuikkojen sijasta vegepuikkoja tai paneroin halloumia.
Leivitettya kalan teurasjätettä ja einessoosia? No hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Se valmis tartar on muutenkin pahaa. Kermaviilistä saa paljon paremman ja raikkaamman kastikkeen kun tekee ja maustaa itse. En tosin välitä majoneesista ylipäänsä ja syön kalapuikkojen sijasta vegepuikkoja tai paneroin halloumia.
Kukaan ei kysynyt mitä sinä syöt.
Vierailija kirjoitti:
Kalojen päistä jauhettua.
Syötävää ja terveellistä. Paljon makua. Ei mitään pahaa.
Googlaa ohjeet ja tee itse.
Ainekset
Ainekset
1 dl. Majoneesi.
1 dl. Kermaviiliä
1 kpl. Maustekurkku.
2 rkl. Tillisilppua.
2 rkl. Silputtua ruohosipulia.
Tilkka sitruunanmehua.
Suolaa.
Sokeria.