Sitruunien syönti
Onkohan minulla joku pielessä, kun ensinnäkin on tehnyt mieli syödä sitruunaa ja kaikenlisäksi pystyn syömään sitä ilmeen värähtämättä. Onko osunut kohdalle jokin mieto lajike vai onko makuaistini kadonnut?
Sitruunat tulivat talouteen drinkkejä varten ja ajattelin että loput menee hukkaan, maistanpa nyt ainakin
Kommentit (24)
Sitruunoiden syönti. Sitruunaijen syönti, sitruunien, sitroinien.
Muista, että se on kovin hapanta ja syövyttää hampaita, eli ei kannata yhtenään imeskellä.
Ehkä sul on joku puutostila mihin sitruuna sopii avuks ja siks uppoo niin hyvin?
SitruuNOIDEN syönti puhdistaa mm maksaa. Onko toimintahäiriöitä? :)
Ananaita myös ja jouluruuvista maha kipeeks
(Miten joitain jaksaa huvittaa nää tahalliset taivutusvirheet)
Sama juttu, varmaan joku puutos. En sentään syö sitruunoita kuin appelsiinia, mutta sitruunasta puristetun mehun nautin vähän irvistellen, mutta suorastaan himolla. En voi vastustaa.
Abdc trolli kävelee, tikapuita pitkin Thaimaaseen.
Minä tykkään myös, limet vielä parempia. Mutta vältän turhanpäiten happamuuden takia.
Hyväksyttävät taivutusmuodot tilanteeseen ovat sitruunoiden, sitruunoitten, sitruunojen ja sitruunain.
Ennen kuin klikkasin otsikkoa tiesin, että täältä löytyy kirjoitusohjeita.😁😂
Vierailija kirjoitti:
Jopa hyväksytyn taivutusmuodot, jep!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa hyväksytyn taivutusmuodot, jep!
Hyväksytyt.
Itse olen sen verran masokisti, että suorastaan rakastan sitruunan karvasta makua.
Tulinen chili, sekä valkosipuli maistuvat myös.
Varo hampaiden syöpymistä , tunnen erään naisen jolla oli intohimo sitruunoihin ja lopulta hampaat oli mustat kaameat tikut kuin Uuno Turhapurolla .