Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellit Kristallipallo

Vierailija
10.03.2023 |

Muistaako joku tuota palstaa? Missähän nykyään voisi samanmieliset kokoontua? Haluaisin niin päästä harjoittelemaan korttihommia ja muita, mutta missä? Täällä vauvalla ei todellakaan kannata, kun 9/10 tulee ilkeilemään ja ilkkumaan. Missä te olette korttien nostajat ja muut entiset pallolaiset? Ikävä :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

2/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuhma tyttö 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hämärästi Ellit ja kaikki eri palstat! Mutta voit treenata ennustamalla mulle, lupaan etten ilkeile.

Vierailija
4/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan hämärästi Ellit ja kaikki eri palstat! Mutta voit treenata ennustamalla mulle, lupaan etten ilkeile.

Kiitos tarjouksesta. Mulla ei tällä hetkellä ole vielä kortteja, kun hävitin ne jossain elämäni vaiheessa. Mutta tilasin itselleni juuri uudet ja niitten pitäisi olla mulla viikon päästä. Että jos silloin vielä löydän sut niin voin silloin kokeilla :)  <3

Vierailija
5/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Astro.fi:llä vielä keskustelupalsta? Se voisi olla yksi tai sitten suomi24 jaosto, joka koostuu kaikenmaailman vaihtoehtoisjutuista..

Vierailija
6/6 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Astro.fi:llä vielä keskustelupalsta? Se voisi olla yksi tai sitten suomi24 jaosto, joka koostuu kaikenmaailman vaihtoehtoisjutuista..

Kävin nuo katsomassa. Astron palsta oli tosi hiljainen ainakin niiltä osin, joista itse katsoin. Suomi24 tuntui olevan paljon lapsia ja sitten heitä, jotka tulevat kertomaan että kaikki yliluonnollinen on saatanasta... ei oikein sitä, mitä etsin. 

Kiitos kuitenkin vinkeistä.