Mitä lapsesi kummi sanoisi, jos pyytäisin ottamaan lapsen yökylään?
Kommentit (21)
Olisi varmaan ilahtunut siitä, että nuori on vaihteeksi kotipaikkakunnalla ja toivottaisi ilomielin yökylään. Hänen lapsensakin olisi haltioissaan.
Todennäköisesti kummi ehdottaisi yökyläilyä itse ja ajankohta sovittaisiin heti
Itse olen kummi. En ikinö ottaisi kusipäisiä kummipoikiani kylään saati yökylään.
Mitä minun lapseni kummi sanoisi, jos pyytäisit ottamaan lapsen yökylään? Ehkä hän ihan ensimmäisenä ihmettelisi, että mitä ittua, kenet?
Jaa-ja, eipä tuota tiedä ikinä toisen ihmisen elämäntilanteita niin tarkasti, että edes uskaltaisin sellaista ehdottaa. En halua ikinä saattaa ketään vaikeaan/noloon tilanteeseen. Itse ainakin pitäisin vaikeana kieltäytyä moisesta vaikka haluaisin kieltäytyä esim väsymyksen vuoksi.
Olisi iloinen ja toivottaisi tervetulleeksi
Joo jos joku outo pyytelisi niin tuskin
Ihmettelisi kovasti, sillä tytär asuu jo omillaan.
Olen 44v, en usko että kummi haluaisi yöksi yhtäkkiä, ja enemmän äiti sekä kummi taisi olla kavereita keskenään. :0
Itse kummina sanosin, että tervetuloa. Samalla saattaisin kysyä, että onko kummilapsellani toiveita, mitä haluiaisi tehdä.
Kummisetä
Pitäisin outona. Kummilapsi on jo kolmekymppinen ja hoitaa itse kyläilynsä.
Voisin vähän ihmetellä. Kummilapseni on 60 ja 40- vuotiaat. Toki ottaisin, onhan mulla toinen makuuhuone.
Minä olen kummi. Sanoisin että ootko nyt ihan varma?
Mä en nimittäin osaa yhtään olla lasten kanssa, mulla ei ole hajuakaan mitä niiden kanssa voi tehdä tai katsoa telkkarista. Enhän mä edes tiedä missä iässä lapset osaa pyyhkiä itse takapuolensa. Mutta toki otan lapsen yökylään jos siihen on oikeasti tarvetta, kyllä me aina yksi vuorokausi pärjätään, nyt kun kummilapsi alkaa olla kouluikäinen ja osaa kertoa jos on vaikka nälkä tai jotain vastaavaa.
Mulla on teinipoikia ja voisivat olla omien kummiensa luona yötä koska tahansa jos olisi tarve.
Myöntyisi kohteliaasti, mutta stressaantuisi.
Miksi pyytäisit lastani kylään ja miksi kysyisit sitä lapseni kummilta?
Luulen että järjestyisi mutta en kyllä pyytäisi jos ei olisi todellinen tarve, ihan päiväseltään ollaan yhdessä kyläilty. Paitsi miehen veli joka on yhden lapsistamme kummi ei varmaan ottaisi kun haluaa pelata kaiken vapaa-aikansa k18 pelejä ja on muutenkin sellainen ettei kestä mitään poikkeamia vanhanpojan rutiineistaan, joku lapsen yöllinen herääminen olisi hänelle järkyttävä kokemus.
Jos pyytäisit