Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan nyt ja heti löytää luotettavan ja kivannäköisen dominoivan miehen!

Vierailija
10.03.2023 |

Olen haaveillut ja lueskellut tältäkin palstalta ketjuista, kuinka joidenkin miehet ronskin ja määräilevin ottein "pakottavat" tyttöystävänsä pukeutumaan seksihepeneisiin, jonka jälkeen käyttävät näitä seksileluina jopa sitomalla sänkyyn.

Minäkin HALUAN toteuttaa tälläisen fantasiani nyt ja monta kertaa, mieluiten lopun elämääni. Puolet miehistä chostaa tinderissä heti kun ottaa asian puheeksi. Ja ulkonäöstäni ei ole kyllä kiinni, koska kiinnostuneita on muuten sadoittain. Millä tuon voi tuoda ilmi jo ilmoituksessa, ettei tule bannatuksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läntisellä uudellamaalla olisi tarjolla kokenut ja komeaksikin kehuttu 46 v mies-dom.

Vierailija
2/9 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BDSM-baarin deittiosiolla ei kovin helpolla tule bananaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä muita tarjolla kuin tuskafestareilta "karanneita" uroksia. Joskus aikoinaan kävin siellä, mutta rehellisesti sanittuna siellä porukka oli vähän liian friikkejä minun makuuni. Haluaisin sellaisen ihan normaalin siistin työssäkäyvän muehen, josta ei päällepäin kilometrin päästä näe että tuo mies dominoi tyttöystäväänsä.

Vierailija
4/9 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin olet?

Vierailija
5/9 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me too...synnyit 50 vuotta liian myöhään. Syytä kanssasisariasi miesten ajojahdista.

Vierailija
6/9 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen deittiprofiilissa olen nähnyt "tykkään muustakin kuin vaniljasta".

Jos mies jotain aiheesta ymmärtää, niin tietää kyllä mitä tarkoittaa, ei ole kuitenkaan liian näkyvästi tuotu esille jos on muutakin ns. normaalia esittelytekstiä profiilissa.

Vaikeaa se on miehenkin deittipalstoilta löytää piiskasta tykkäävää naista, johon tutustua parisuhdemielessä.

Vierailija
7/9 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se biologia toimii. Alfauros ottaa, kun panettaa. Melkein missä ja milloin hyvänsä. Naaras vikisee ja nauttii tullessaan otetuksi. Koitettu ja testattu takavuosikymmeninä lukuisia kertoja.

Mutta onko nykyisistä nuorista miehistä tehty neitejä ? Lainsäädäntömme tuomat riskit ?

Vierailija
8/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä muita tarjolla kuin tuskafestareilta "karanneita" uroksia. Joskus aikoinaan kävin siellä, mutta rehellisesti sanittuna siellä porukka oli vähän liian friikkejä minun makuuni. Haluaisin sellaisen ihan normaalin siistin työssäkäyvän muehen, josta ei päällepäin kilometrin päästä näe että tuo mies dominoi tyttöystäväänsä.

On siellä ihan "tavallisiakin" miehiä jotka sitä omaa narttuaan etsiskelevät...

Tre74

Vierailija
9/9 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee baarin kuvagallerian perusteella johtopäätöksiä, niin kannattaa ehkä huomioida, että sadomasosaitin kuvagalleriaan suattaapi livahtaa eri kuvat kuin LinkedIniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä