Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten lihavuus kasvanut

Vierailija
10.03.2023 |

Radiossa kuului, mutta en löydä mistään lähdettä. Ei taida olla uutisoinnin arvoista somessa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei nosteta keskusteluun kun kalikka kolahtaa liikaa omaan nilkkaan. Parempi katsoa muualle.

Vierailija
2/4 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ainakin hälyttävää, että lihavien lasten osuus kasvaa. Ratkaisu ei taida olla 500 grammaa lisää kasviksia kaiken lisäksi. "Syökää enemmän kasviksia" ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ainakin hälyttävää, että lihavien lasten osuus kasvaa. Ratkaisu ei taida olla 500 grammaa lisää kasviksia kaiken lisäksi. "Syökää enemmän kasviksia" ei auta.

Syökää vähemmän herkkuja toimis mutta jostain syystä tätä ei nykyaikana saa sanoa. Jos kotoa löytyy ruisleipää, hedelmiä ja luonnonjogurttia ei monikaan lapsi ahmi itseään lihavaksi. Mutta jos lapsille tarjoaa sokerijugurttia ja kaapissa on keksejä niin elimistön säätely menee sekaisin ja ihminen, lapsikin, syö enemmän kuin olisi tarpeen.

Vierailija
4/4 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useita lihavia lapsia.  Syyllinen on toki vanhemmissa, mutta myös pitkä korona-aika on syypää sekä koko yhteiskunnan liikkuvuuden väheneminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi