Kuinka moni syönyt fluoritabletteja lapsena?
Nykyään löytyy tutkimusta sen haitoista. Mietin vain et mitenköhän mahtaa olla vaikuttanut. Itse söin joka päivä vuosien ajan.
Kommentit (28)
No ihan täyttä myrkkyä syötettiin. Sopivalla perimällä ongelmia hormonitasoissa ja välittäjäaineissa.
Olisi hyvä, kun syylliset tähän p4skaan saataisiin vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
No ihan täyttä myrkkyä syötettiin. Sopivalla perimällä ongelmia hormonitasoissa ja välittäjäaineissa.
Millä koulutuksella/tiedoilla kirjoitat? Millä tavalla ongelmat hormonitasoissa näkyvät? Tai (missä?) välittäjäaineissa?
Meille äiti neuroottisena syötti fluoria ja erilaisia vitamiineja
Voitte rauhoittua, sama fluori tulee nykyisin vesijohtovedestä ja hammastahnasta. Ennen ei ollut vesi näin fluorattua kuin nykyään ja oli tarve fluorilisälle.
Vierailija kirjoitti:
Voitte rauhoittua, sama fluori tulee nykyisin vesijohtovedestä ja hammastahnasta. Ennen ei ollut vesi näin fluorattua kuin nykyään ja oli tarve fluorilisälle.
Veden fluoraus lopetettiin 1994.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä koulutuksella/tiedoilla kirjoitat? Millä tavalla ongelmat hormonitasoissa näkyvät? Tai (missä?) välittäjäaineissa?
Kerro toki itse ensin koulutuksesi, eukko.
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta hammasharjaa ei saanut. Sanoin siitä äidilleni nyt lähiaikoina ja se kehtasi alkaa valittaa, että kukaan ei ollut tiedottanut että hampaita pitää pestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveydenhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, mutta hammasharjaa ei saanut. Sanoin siitä äidilleni nyt lähiaikoina ja se kehtasi alkaa valittaa, että kukaan ei ollut tiedottanut että hampaita pitää pestä!
Mutta fluorista ja vitamiineista oli tiedottanut?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ja ketkä saataisiin vastuuseen?
Meillä syötiin. Olen syntynyt 1985.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kaivovesi niin äiti syötti fluoria. Jossain vaiheessa hurahti vitamiineihin ja jouduin syömään niitä jopa 60kpl päivässä erillaisia vitamiineja. Minua laahattiin kalliille vitamiinitohtorille toiselle puolelle suomea ja äitini osti 10 000mk vitamiinit. Minun tehtävä oli syödä kaikki. Meni kolmatta litraa vettä niellä niitä koska suurimmat oli nykyisen poretapletin kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kaivovesi niin äiti syötti fluoria. Jossain vaiheessa hurahti vitamiineihin ja jouduin syömään niitä jopa 60kpl päivässä erillaisia vitamiineja. Minua laahattiin kalliille vitamiinitohtorille toiselle puolelle suomea ja äitini osti 10 000mk vitamiinit. Minun tehtävä oli syödä kaikki. Meni kolmatta litraa vettä niellä niitä koska suurimmat oli nykyisen poretapletin kokoisia.
Onko tämä totta? Mitäköhän maksa tykkäsi tästä?
Eka luokalla ainakin kaikki 42 oppilasta söi.
Vierailija kirjoitti:
Eka luokalla ainakin kaikki 42 oppilasta söi.
Eli koko ikäluokan pitäisi olla pöpejä na tyhmiä.. 80-luvulla syntyneitä? Eikös ihmisen älykkyysosamäärä ole laskenut sen jälkeen vasta 80-luvulla syntyneet taisivat olla päinvastoin fiksuimpia.
Minulle syötettiin, ja nimenomaan niitä pieniä pahanmakuisia eikä mitään minttu-Fludentia. Viimeksi hammaslääkärikäynnillä hammaslääkäri totesi, että hampaissani on valkoisia laikkuja, jotka viittaavat liialliseen fluorinsaantiin lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Minulle syötettiin, ja nimenomaan niitä pieniä pahanmakuisia eikä mitään minttu-Fludentia. Viimeksi hammaslääkärikäynnillä hammaslääkäri totesi, että hampaissani on valkoisia laikkuja, jotka viittaavat liialliseen fluorinsaantiin lapsena.
Mulla ollut samanlaisia laikkuja, mutta ne hävinneet iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Lääketieteen tohtori
t. Eri
Ai niistäkö tämä johtuukin? 🤪