Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla perheenäidillä koskaan oloa, että tänään oli ihan hirveä päivä?

Vierailija
09.03.2023 |

Ja kun lapset on vihdoin saatu nukahtamaan niin purskahtaa itse itkuun, kun päivä oli niin kamala?
Mitenhän tästä suosta oikein voisi nousta? Ei tunnu henkiset rahkeet oikein riittävän perheen pyörittämiseen enää.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuossa samassa tilassa raudat tosi alhaalla. Rauta- ja vitamiinilisä auttoi. En osaa sanoa onko sinulla sama, mutta minulla oli täsmälleen samat fiilikset kahden samanikäisen kanssa taannoin ja se meni noin ohi.

Vierailija
22/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen tuommoinen päivä ja mun lapset ovat jo aikuisia. Miehen kanssa tässä ollaan vähän eri linjoilla oltu monesta asiasta ja duunissa omat vaatimuksensa. Loppujen lopuksi kevyttä, mutta huonosti nukuttu ja paljon itketty, niin ei vaan jaksais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, ei mulla ainakaan ole.

Ne kauheimmat ovat semmosia, kun päiväkodista soitetaan, ja kerrotaan, että lapsi on ripulissa ja oksennustaudissa.

Noin vaan, yhtä-äkkiä klo 11.30 lounaan jälkeen lapsi on alkanut oksentaa klo 13.

Alkaa melkonen rumba, oma kalenteri on täynnä asiakkaiden ajanvarauksia klo 17.30 asti.

Mies on kokouksessa, ei häntä saa kiinni. Ja kun saa, ei mitään mahdollisuutta hänellä lähteä töistä ennen klo 16. kun myös hällä yksityisen puolen työntekijänä, on aika kortilla.

Niinpä minä alan soittelemaan asiakkaileni, että klo 14.30 aika peruuntuu. Ja myös srva.

Loput kaksi asiakasta suostuu työtoverini, miespuolinen hoitamaan, koska hänellä ei ole ajan loppu iltpäivälle ajanvarauksia.

Hän saa tietenkin myös noista ajanvarauksista tulot, sillä hänhän se työnkin tekee.

Toimin fysioteraputtina, yksityisessä kuntoutusyrityksessä.

Vierailija
24/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kauheasti huvita, ukko ollu koko illan muna pystyssä ja marisee seksittömyydestä.

Vierailija
25/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Sinussa täytyy olla jotain vikaa.

Vierailija
26/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap, ei mulla ainakaan ole.

Ne kauheimmat ovat semmosia, kun päiväkodista soitetaan, ja kerrotaan, että lapsi on ripulissa ja oksennustaudissa.

Noin vaan, yhtä-äkkiä klo 11.30 lounaan jälkeen lapsi on alkanut oksentaa klo 13.

Alkaa melkonen rumba, oma kalenteri on täynnä asiakkaiden ajanvarauksia klo 17.30 asti.

Mies on kokouksessa, ei häntä saa kiinni. Ja kun saa, ei mitään mahdollisuutta hänellä lähteä töistä ennen klo 16. kun myös hällä yksityisen puolen työntekijänä, on aika kortilla.

Niinpä minä alan soittelemaan asiakkaileni, että klo 14.30 aika peruuntuu. Ja myös srva.

Loput kaksi asiakasta suostuu työtoverini, miespuolinen hoitamaan, koska hänellä ei ole ajan loppu iltpäivälle ajanvarauksia.

Hän saa tietenkin myös noista ajanvarauksista tulot, sillä hänhän se työnkin tekee.

Toimin fysioteraputtina, yksityisessä kuntoutusyrityksessä.

Siksi on olemassa kotiäitiys.

Vierailija
27/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kauheasti huvita, ukko ollu koko illan muna pystyssä ja marisee seksittömyydestä.

Siitä sitten toosaa tarjolle. Muuttuu mielikin maireaksi.

Vierailija
28/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein. Minulla se johtuu työstä, ei perheestä.

Vierailija
29/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Joka päivä esikoisen syntymästä asti. Minä kävin itkemässä saunassa. Ei siihen auta kuin lasten täysi-ikäistyminen ja se että vieraannut sen verran että et muista edes olevasi äiti.

Vierailija
30/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Sitä ei vain tajua ennen kuin on jo niitä lapsia.

Vierailija
31/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt lohduta, mutta jonain päivänä lapset ovat jo isoja ja pärjäävät itsenäisemmin. Ei meilläkään ole turvaverkkoja, mutta niin vain jäi päiväkotirumba taaksepäin ja nyt voi lähteä vaikka lenkille hengähtämään. Aina ei jaksa, mutta kyllä tästä selvitään!

Vierailija
32/32 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein on. Mutta minkäs teet. Se joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän