Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hyvinkään terveyskeskuksessa komea mieslääkäri - tietääkö kukaan onko sinkku?
23.11.2006 |
Sellanen nappisilmä, aika nuori, ruskea tukka, hyvässä kunnossa....anyone?
Kommentit (3)
Oisko ollu joku Kalle, Olli, Lalli tai joku vastaava missä oli l-kirjaimia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos et oo hlökuntaa vaan potilas, niin olis joka tapauksessa lääkärinetiikan vastaista lähteä mitään virittelemään, eli ei varmaan innostuisi.
Alue: Aihe vapaa
Kerro nimi, saatan hyvinkin tietää. Päivälääkäri vai päivystäjä?