Miehen tarve olla sugar daddy
Olen tapaillut itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Olen itse lähes 40v. Ja tulen toimeen omillani erittäin hyvin. Mies oli kirjoittanut deittiäppiin ikänsä nuoremmaksi kuin onkaan ja tämä paljastui minulle muuta kautta. Annoin asian olla, etenkin kun hän sanoi ystäviensä kertoneen että saa enemmän tykkäyksiä jos valehtelee ikänsä. Pidin asiaa lähinnä huvittavana. Nyt miehen suusta on päässyt näitä sugar daddy-juttuja jotka on minulle vähän punainen vaate, koska en koe että mieheltä haluan taloudellista turvaa muuta kuin tasa-arvoisessa ja yhteisvastuullisessa mielessä.
Olimme lähdössä matkalle ja hän halusi varata meille hotellin ja annoin hänen huolehtia siitä, maksoin omat lentoni ja olen tarjonnut meille illallisia ja ajattelin että hän saa hoitaa hotellin. Hotelli oli mielestäni aika vaatimaton, mutta ihan kivan oloinen, mutta olisin itse voinut varata meille vähän tasokkaamaan johon olisi kuulunut myös vaikka aamiainen. Alkanut mietityttämään nämä "mä oon sun sugar daddy" jutut, kun jos oikeasti haluaisin sugar daddyn niin pyrkisin löytämään itseäni huomattavasti varakkaamman miehen, mutta kun pidän omasta taloudellisesta vapaudestani niin en moisiin hörhöilyihin lähde. Nyt vaan mietityttää, että onko kyseessä oikeasti ihminen, joka haluaa kontrolloida suhteessa ja olla ns. Sugar daddy.. ikäeroahan en edes ajattele kun ollaan niin aikuisia, mutta hänelle tosiaan tuo ikäero voi olla asia jolla pönkittää egoaan.. alkanut ahdistamaankin. Pitäisiköhän tää tapailu lopettaa, vai osaakohan mies olla tyytyväinen tasa-arvoisessa parisuhteessa? Veikkauksia.
Kommentit (3)
Minä olen niin kinky, että tekisin jotain toodella pervoa: puhuisin miehen kanssa asiasta!
Arvaus. Hän luulee varmaan olevansa nyt sugardaddy suhteessa, kun hokee sitä koko ajan ja ottaa huonon hotellin? Ei kannata mennä huonoon, jos haluat kunnollisen hotellin. Ehkä tuo ei toimi, jos teillä on eri näkemys mikä suhde se on? Etsit kunnon parisuhdetta tasa-arvolla ja hän horisee sugardaddya koko ajan? Ei ole väärin jos mies maksaa tai/ja sinä, mutta miehen pitäisi olla selvässä järjessä ja sama näkemys suhteesta, elämänarvoista. Viekö miestä nyt vain seksuaalisuus.
Suu kiinni.