Ehdottakaa mitä halpaa ja hyvää söisin tänään?
En ole syönyt kohta vuorokauteen ja vähän nälkä alkaisi olemaan.
Olisiko ehdotuksia mitä tekisin ruoaksi tänään?
En keksi mitään.
Kaikkea saa ehdottaa. Ei mitään aivan hirveän vaivalloista mielellään ja valmistuisi tunnin sisään.
Jauheliha/makkara tms ruoka. Kiitos jos jaksatte miettiä kanssani <3
Itse kun tässä vähän stressaan, että saanko töitä ja miten käy jne niin pää lyö ihan tyhjää.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itse söin naudanmaksaa paistettuna. Hinta 2,04e plus lisukkeet eli yhteensä alle 4e. Aivan taivaallista!
😬🤢🤮
Tee joku päivä punaisista linsseistä + kookosmaito+ tomaattimurska = linssikeitto. Kuulostaa hieman tylsältä monesta, mutta on sekasyöjän himo tällä hetkellä. Tuota tulee iso satsi ja se paranee, kun on päivän ollut. Saa moneksi päiväksi ruokaa eikä tarvi miettiä. Netissä ohje.
Kaveriksi tietenkin jälkiuunileipää runsaalla voilla + juustoa.
Perus makaronilaatikko
Nakkikastike ja perunat/muussi
Hemapa-risotto esim jauhelihalla
Nakki/lohikuutio/jauhelihakeitto
Halloumipihvit ja kurkumaperunat
Spagetti ja jauheliha
Pekonipasta
Tonniakalapasta
Broileripasta
Riisiä ja kerma-/tomaattikastikekanaa
Pyttipannu
Omeletti leivän päällä
Kalapuikko-juurespelti kermaviilillä
Uunijuurekset ja makkaraa
Onhan noita. Perusruokaa. Vai reseptejäkö olit vailla?
Vierailija kirjoitti:
Tee joku päivä punaisista linsseistä + kookosmaito+ tomaattimurska = linssikeitto. Kuulostaa hieman tylsältä monesta, mutta on sekasyöjän himo tällä hetkellä. Tuota tulee iso satsi ja se paranee, kun on päivän ollut. Saa moneksi päiväksi ruokaa eikä tarvi miettiä. Netissä ohje.
Kaveriksi tietenkin jälkiuunileipää runsaalla voilla + juustoa.
Linssiruoasta tulee aina mieleen joku rakkolevä
Helpolla ja edullisesti pääsee tosiaan kun paistaa paistinpannulla nuudelit+pakastekasvikset+maustekastike (esimerkiksi makea chilikastike tai inkivääri-chilikastike) ja joku jämävalkuaisaine siihen sitten mukaan. Itse laitoin narskujuustoa eli leipäjuustoa pieneksi pilkottuna, kun sitä oli jääkaapissa vielä jäljellä. Teinit rikkoo usein sekaan kananmunan.
Nuudeleitahan ei tartte edes keittää, riittää kun kaataa niiden päälle kulhoon kiehuvaa vettä ja antaa hautua (ohjeen mukaan) muutaman minuutin.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla ja edullisesti pääsee tosiaan kun paistaa paistinpannulla nuudelit+pakastekasvikset+maustekastike (esimerkiksi makea chilikastike tai inkivääri-chilikastike) ja joku jämävalkuaisaine siihen sitten mukaan. Itse laitoin narskujuustoa eli leipäjuustoa pieneksi pilkottuna, kun sitä oli jääkaapissa vielä jäljellä. Teinit rikkoo usein sekaan kananmunan.
Nuudeleitahan ei tartte edes keittää, riittää kun kaataa niiden päälle kulhoon kiehuvaa vettä ja antaa hautua (ohjeen mukaan) muutaman minuutin.
Syökö jotkut oikeesti tällaista moskaa? Ja tarjoaa vielä lapsilleen? Graah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö jotkut oikeesti tällaista moskaa? Ja tarjoaa vielä lapsilleen? Graah
Lapset tekevät tuon itse, ja "opettivat" minullekin. Tuo muuten taitaa olla yksi maailman syödyimmistä yksittäisistä ruuista, nuudeleita ja kasviksia + mausteita. Eli noin kuusi miljardia ihmistä on sinun näkökulmastasi väärässä koko ajan.
Pakastelohkoperunoita (valmiiksi maustettuja) ja grillimakkaraa. Ai että on hyvää eikä ole kallista.