Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pillun ja kullin peseminen.

Vierailija
09.03.2023 |

Genitaalien pesuun tuntuu olevan monia tapoja, osa hyväksi ja osa ei, osaltaan mielipideasioita. Kuinka sinä toimit?

Pillun ja kullin peseminen.

Vaihtoehdot

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullin pesu kerran päivässä kädenlämpöisellä vedellä esinahka taakse vedettynä.

Ei lähde edellisen illan pillumehut ilman saippuaa. Vedellä kun huutelee, niin ei tuoskus, mutta annas olla kun laitat vähän saippuaa esinahan alle, reagoi sinne jääneen pillumehun kanssa ja tulee pistävä pillun tuoksu uudestaan. Mutta toki eihän saippualla pestä kun esinahan alta, kullin varsin, kassi ja nivuset. 

Vierailija
62/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen karvoituksen saippualla, muut osat vedellä, nainen olen. Kirvelee vietävästi, jos toosaan menee saippuaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse saippuaa,  vaan pesen kullini aina yhdynnän jälkeen naisen suussa.

Vierailija
64/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pillua tarvitse pestä. Sehän puhdistaa itse itsensä.

Vierailija
65/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa kullin peseminen aivan sairaasti. Menee vähän runkkailuksi samalla. Tyttöystävä tykkää katsella jos sattuu olemaan paikalla. Käytän saippuaa joka on tarkoitettu herkälle iholle. Kulli on tosi, tosi herkkä kosketukselle ja muutenkin nousemaan suihkussa..

Vierailija
66/91 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä käytän saippuaa pesussa.  IItsellä on iso varustus, joten nivusen hikoo ja pitää pestä joka ilta.  Varsinkin seksiä seuraavana aamuna, jotta saan pillumehut pois. Ne reagoi mukavasti saippuaan tuoksuen vahvasti. Tulee aina hyvälle tuulelle ja muistaa saaneensa. 

Sama mulla. Menee aina yksi suihkugeelipullo per pesu.

riittääkö sulle yksi? minulta kuluu ainakin 2 pulloa

Vierailija
67/91 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia!

Vierailija
68/91 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä käytän saippuaa pesussa.  IItsellä on iso varustus, joten nivusen hikoo ja pitää pestä joka ilta.  Varsinkin seksiä seuraavana aamuna, jotta saan pillumehut pois. Ne reagoi mukavasti saippuaan tuoksuen vahvasti. Tulee aina hyvälle tuulelle ja muistaa saaneensa. 

Erikoisen mallinen varustus jos saa nivuset hikoamaan. Kuulostaa enemmän siltä, että on lihava.

Iso varustus=paskamaha!!!

Vierailija
69/91 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoisen mallinen varustus jos saa nivuset hikoamaan. Kuulostaa enemmän siltä, että on lihava.

Harvemmin on kenelläkään läskejä nivusissa?? 

Nivuset  ja vehkeet hikoo kun on isot kivekset ja kalu lepotilassa jo samankokoinen  kuin keskiverto on seisokissa. Nämä kun pakkaa alushousuihin, niin siellä on aina ahdasta. 

Millä logiikalla sinä yhdistät hikoilun läskiyteen?

Vierailija
70/91 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hajuton intiimipesuneste tai suihkusaippua

sitten mehiläskittivahaa hajusteeksi

Vierailija
71/91 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen seksin jälkeen pesin kullin pelkällä vedellä tuoreeltaan. Nyt kun on koko päivän hautunut housuissa ja esarin alta sormeilin, niin sormet tuoksuu pillulta. Joten eipä lähde pelkällä vedellä terskanjuuresta. 

Vierailija
72/91 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen kivekset saippualla, terskan limakalvolle en käytä saippuaa vaan pelkkää vettä.

Et ilmeisesti urheile ollenkaan?

Vierailija
73/91 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo koskaan kuivunut paikat suihkusaippuasta. Jotenkin tuntuu raikkaammalta kun käyttää jotain missä mieto puhdas tuoksu :)

Vierailija
74/91 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni nuolee paikkani puhtaaksi ja minä teen hänelle samoin. Peräreikää myöten.

N30

Vierailija
75/91 |
28.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseni nuolee paikkani puhtaaksi ja minä teen hänelle samoin. Peräreikää myöten.

N30

AAH! RUNKS! LENTÄÄ! RUISK!

M55

Vierailija
76/91 |
29.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pesee pillunsa niin, että tunkee painepesurin sisään ja itse hankaan kalua teräsharjalla.

Vierailija
77/91 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intiimipesuaineella pesen piparin kerran päivässä. Ei kuivata ja tulee freesi olo. Limakalvoilta tietysti pesen pelkällä vedellä.

Vierailija
78/91 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese. Nuoletan kullini puhtaaksi.

Ennen ja jälkeen panon.

Kuitenkin itse imet omaa kalua😄

Vierailija
79/91 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän suihkusaippuaa ja juuriharjalla hankaa munan ja peräaukon.

Vierailija
80/91 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen sisällä pesen. Kun on viikon muhinu esarin alla kaikkea enempi tai vähempi haisevaa ja kutiavaa, on kiva päästä raaputtelemaan nuppia naisen sisään. Muutaman työnnön jälkeen kelpaa jo ehdotella kivesten tiskausta naisen suulla, ei enää oo niin paha haju, kun sekoittuu pillumehun tuoksuihin. Näin toimiessa säästyy puhdasta vettä sitä tarvitseville niin on myös egolooginen vaihtoehto!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan