Oireita jo nyt?
Siis voiko oikeasti kaiken maailman oireita alkaa tulemaan vuorokauden päästä plussasta? Eilen olo oli ihan erilainen kuin tänään. Tänään huippaa ja heikottaa, kauhea nälkä koko ajan, vessassa saa käydä tunnin välein, vatsaa nipistelee oikein kunnolla, kauhea turvotus. Siis onko tämä mahdollista vai kuvittelenko vaan kaiken ja siis nyt ollaan vasta rv 4+6.
Kommentit (3)
selvät raskausoireet jo pari päivää ennen menkkojen myöhästymistä. Yhtäkkiä oli jatkuva pissahätä, kahvi alkoi maistua kyseenalaiselle, julkisten tilojen vessat haisi järjettömälle ja auto alkoi lemuta (oli pesty sisältä jollain pesuaineella, jota en haistanut edellisenä päivänä mutta seuraavana se jo haisi). Kun lopulta yhtenä aamuna haistoin kaupassa karkkiasiken sisältöjä laatikoiden läpi karkkihyllyn ohi kävellessä, tein testin. Tämä kaikki siis 1-2 päivää ennen menkkojen alkamista -ja jotka siis eivät alkaneet...
..mulla alkoi esikoisen aikana närästys pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa ja loppui sitten heti siinä pari päivää synnytyksen jälkeen. Tällä kertaa elämä on ollut armollisempi, kun pahoinvointi alkoi vasta rv 6 ja loppui jo rv 14.
Onnea vielä odotukseen! Muistankin sut tuolta kuume-puolelta.
A.A. rv 20+1
Ite tunsin ekat oireet testiä edeltävänä yönä.. Etoi ja teki pahaa ihan kamalasti, ettei untakaan tuumannut saada. Luulin että johtui jännityksestä, kun olin päättänyt tehdä testin aamulla, mutta kun sama jatkui päivästä toiseen, jouduin myöntämään, että oireitahan ne jo oli. Jatkuva, lamaannuttava väsymys alkoi viikon sisään. Mulla oli noin 5+1 viikon testin tehdessäni...
Koita pärjäillä, sillä ei ne ainakaan heti helpota:) nimimerkillä oksentaa vieläkin...Toivottavasti pääset vähemmällä:D
Mirage 15+5