Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko kauppakeskuksessa mihin parkkeerasit autosi?

Vierailija
09.03.2023 |

Vai joudutko etsimään autoasi.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niksipirkassa oli ohjeet jo aikoja sitten. Värikkäät sukkahousut antenniin.

Vierailija
2/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää painaa muistiin, uudessa isossa hallissa yleensä otan kuvan kirjainkoodista. Silti joskus pitää etsiskellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Jumbossa. Ei voi unohtaa mitenkään. Todella selkeät parkkialueet. Joskus vuosia sitten Forumissa kadotin autoni. Löytyihän se aikamoisen ravaamisen jälkeen.

Vierailija
4/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lähes puuttuvan suuntavaiston takia osaa ulos kauppakeskuksesta, saati löytäisi autoa.

Vierailija
5/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, mutta 80- 90 luvulla hesan punavuoressa en aina muistanut. Joka päivä piti etsiä p paikka lähiseudulta. Näen vieläkin joskus painajaisia että se on varastettu.

Vierailija
6/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, en ole dementikko

Vierailija
7/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoja sitten tosiaan koska eihän autoissa enää ole antenneja. Ja vaikka olisikin niin miten ne omat värikkäänsä erottaisi muista värikkäistä?

Vierailija
8/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on niissä pylväissä ja seinissä kerrottu mikä taso ja ja mikä rivi eli kun katsoo pysäköinnin jälkeen, että ahaa tämä on taso 3 ja F-kirjain niin ei ole tarvetta haeskella. 

Eikä varsinkaan muistella että joo, siinä vasemmalla puolen oli sellainen tumma auto vai olikohan se punainen.

Vierailija
9/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton löytää aina näin. Kun auto on vielä poistuessa näkyvissä ota kuva yleisnäkymästä.

Vierailija
10/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kauppakeskuksissa eikä minulla ole autoa. Muistan kyllä missä metsässä on hyvät sieni- tai majapaikat ja muistan mihin jätin polkupyöräni.

Vierailija
11/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa mieleen minkävärinen teidän auto on, esim punainen jne

Vierailija
12/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikoja sitten tosiaan koska eihän autoissa enää ole antenneja. Ja vaikka olisikin niin miten ne omat värikkäänsä erottaisi muista värikkäistä?

Älkääkä vaan muistako poistaa niitä sukkahousuja sitten lähtiessä.

Vierailija
13/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman auton hukannut parkkihalleihin. Ovat kuin pesukone joka kadottaa sukkia. Auto vain kalliimpi aina hankkia.

Vierailija
14/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman auton hukannut parkkihalleihin. Ovat kuin pesukone joka kadottaa sukkia. Auto vain kalliimpi aina hankkia.

Parkkihallit ovat vaarallisia!

Vierailija
15/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinissä mainokset minkä mukaan välin sitten muistaa ja niinkään numero,kirjain yhdistelmiä.

Vierailija
16/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ja yleensä painan suurissa ja oudoissa parkkihalleissa mieleeni jotain tuntomerkkejä miten auto löytyy.

Kerran olin jo paniikkiissa. Olin ensimmäistä ja ainoaa kertaa eläessäni Trierissä, Saksassa, ja jätin auton keskustassa jonkun torin alla oleviin parkkihalleihin. Olin niin ajatuksissani etten yhtään ajetellut mistä tulin maan pinnalle ja minne jätin autoni. Myöhemmin kävi ilmi että tuo koko aukion alusta oli täynnä parkkihalleja ja sinne oli ainakin 10 sisäänkäyntiä. Täällä kuitenkin olen, eikä autokaan jäänyt Trieriin, eli loppu hyvin, kaikki hyvin.

Vierailija
17/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikinä. Aina etsimistä.

Vierailija
18/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes lähes puuttuvan suuntavaiston takia osaa ulos kauppakeskuksesta, saati löytäisi autoa.

Sama täällä. Jätin polkupyörän kauppakeskuksen ulkopuolelle, menin lähimmästä ovesta sisään ja kiertelin kauppoja. Tunnin päästä olin lähdössä eikä minulla ollut aavistustakaan mistä ovesta olin tullut. Menin jostain ulos ja kesti vartin ennen kuin löysin pyöräni.

Vierailija
19/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette aja aina vakipaikalle... mulla on 3 paikkaa joista aina joku on vapaana, yleensä kaikki.

Sivuilla on sellaiset autot jotka seisoo siinä kokopäivän, eli henk.kunnan autoja. Ei tule lommoja.

Vierailija
20/22 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua en muista edes kauppakeskusta. Auto auto höh laitoin keltaisen lipun eiku se oliki fillari hahaha ei mulla ole ees autoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän