Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko avustanut leffassa?

Vierailija
09.03.2023 |

Kerro kokemuksesta!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelua, odottelua ja odottelua. Kaksi päivää tuhraantui siinä, olin lopullisella filmillä ehkä kaksi sekuntia. Elokuvan tekohan on kaiken kaikkiaan lähinnä odottelua myös päänäyttelijöiden osalta. Kyllä tuolla nyt kerran kävi, mutta eipä jää harrastukseksi.

Vierailija
2/3 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avustanut useammassakin leffassa.

Paljon on odottelua sellaisessa hommassa. Jos kuvataan ulkona kylmällä kannattaa todellakin varata hyvät omat vaatteet, jotka mahtuu roolivaatteiden päälle.

Catering on 100% riippuvainen tuotannosta toiseen ja voi olla kokonaan olematta avustajille tai sitten aivan mahtava eli omat eväät varuiksi mukaan.

Avustajana pääsee näkemään ihan käytännössä sitä elokuvan tekemistä. Se on mielenkiintoista ja erityisesti jos aikakausi ei ole nykyaika. Hauskaa on myös sitten myöhemmin bongailla itteään siitä leffasta :D

Ehdottomasti kokemisen arvoista ainakin kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut avustamassa kaksi kertaa. Eka kerralla baarin asiakkaana ja toisella kerralla tanssimassa muiden joukossa. Kiinnostavaa sinänsä nähdä elokuvan tekoa. Pitkästyttävää kuitenkin se odottelu. Vilahdin juuri ne muutamat sekunnit lopullisessa elokuvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän