Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi avohyllyssä olevat tavarat piiloon?

Vierailija
09.03.2023 |

Ärsyttää kun ne näkyy koko ajan ja aiheuttaa sellaisen värikkään kaaoksen tunnun. Avohyllyn korkeus on 120 cm. Onko joku saanut ratkaistua tällaista?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä roinat pois tai vie varastoon, jos et niitä tarvitse joka päivä tai edes joka viikko.

En ymmärrä liiallista täysin turhaa roinaa.

Samaa olin tulossa ehdottamaan, eli jos et tarvitse tavaroita, niin vie ne muualle.

Kyseessä on lastenhuone ja tuossa avohyllyssä on lasten lelut ja pelit ja lapset kyllä käyttää niitä joka päivä.

Ap

Kysy niiltä lapsilta? Uusi leikki: miten uusisitte kaapin ja sisustaisitte lastenhuoneen, jos saisitte käyttöönne x summan rahaa? Oppivat luovuutta, taloudenpitoa ja pääsevät tekemään itseään koskevia päätöksiä, shoppailemaan ja kaiken huipuksi itse sisustamaan.

Vierailija
22/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta koreja tai laatikoita - korimateriaalien variaatio on laaja ja laatikoitakin on muovista, puusta, kankaasta, pahvista  ainakin. Korit tai laatikot voi värikoodata sisällön tai omistajan mukaan. Rullaverhoa voi käyttää ovena, jos et halua virittää kangasta tai kiinnittää ovea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisastelijat ja ilkeilijät, pistäkääs kone tai känny kiinni.

Vierailija
24/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitä roinat pois tai vie varastoon, jos et niitä tarvitse joka päivä tai edes joka viikko.

Samaa olin tulossa ehdottamaan, eli jos et tarvitse tavaroita, niin vie ne muualle.

Kyseessä on lastenhuone ja tuossa avohyllyssä on lasten lelut ja pelit ja lapset kyllä käyttää niitä joka päivä.

Ap

Jos lasten tavarat ovat hyllyssä, sen pitäisi riittää. Hanki vähän sietokykyä.

Vierailija
25/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitä verho avohyllyyn. 

Vierailija
26/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen ex oli tehnyt kivat ratkaisut:

kattoon verholle tarkoitettu luiska. Siihen kiinni luiskassa liukuva "pala"(en tiiä mikä sen oikea nimi on mutta vähän niin kuin iso viivotin) ja tuohon palaan oli kiinnitetty verho. Näitä paloja oli kaksi, ja ne muodostavat ikään kuin kaksi kankaista liukuovea, jotka voi liu-uttaa toistensa päälle kun "avaa" kaapin. Kuten liukuovet yleensäkin. Kangas on paksua ja vankkaa sisustuskangasta ja alareunassa on jotkin painot, eli alareunastaan nuo verho-ovet eivät ole kiinni.

Sori etten tiiä oikeita termejä, tommosia vois varmaan netin syövereistä löytää.

Vierailija
27/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erikoinen vastaus. Yritän sisustaa lastenhuonetta kauniimmaksi. Lapsetkin siitä varmasti tykkäisivät.

Ap

Vierailija
28/28 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Erikoinen vastaus. Yritän sisustaa lastenhuonetta kauniimmaksi. Lapsetkin siitä varmasti tykkäisivät.

Ap

Ota lapset mukaan projektiin ja oikeasti kuuntele myös heidän mielipiteitä. Mitään älyttömiä ideoita ei tietenkään tarvi toteuttaa, mutta jos itse tykkäävät nykyisestä ratkaisusta, niin sitten annat sen olla. Lasten tavaroiden kanssa kannattaa asiat pitää yksinkertaisina, niin todennäköisemmin myös helpommin siivoavat itse lelut paikoilleen. Ja niiden näkyvillä olo voi olla heille tärkeää, itsellä ainakin oli lapsena tietyt lelut aina esillä kuin kortiste-esineet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi