Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatteko kuunnella selän takana haukkumista?

Vierailija
09.03.2023 |

Jostain syystä minusta on tullut työpaikalla sellainen jäteastia, johon tullaan kaatamaan avautumiset muista työntekijöistä. En ikinä osallistu tähän ilkeilyyn, totean vaan, että jaajaa, onpa kurjaa. Mielelläni pysyttelisin ulkopuolella kaikesta draamasta, mutta mua yritetään väkisin kiskoa mukaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu, mutta lopettivat kun en jakanut asioita eteenpäin! Tympeää tommonen. Voisit sanoa että ei kiinnosta, mene pomon luo, hän saa parempaa palkkaa!

Vierailija
2/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus huomannut aivan saman, en ottanut kantaa  , kuuntelin vaan ja saatoin sanoa , että voi että tjmv.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et vain lähde mukaan. Minulla oli töissä ollessa periaate, että en sano kenestäkään sellaista, mitä en voisi sanoa hänelle suoraan ihan itse.

Se jopa harmitti joitakin juoruämmiä kovasti.

Vierailija
4/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama juttu, mutta lopettivat kun en jakanut asioita eteenpäin! Tympeää tommonen. Voisit sanoa että ei kiinnosta, mene pomon luo, hän saa parempaa palkkaa!

Minäkään en puhu näitä eteenpäin ja siksi varmaan olenkin helppo kohde.

Ap

Vierailija
5/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Aloin tehdä niin, että en vastaa haukkuihin yhtään mitään. Olen hiljaa niin kauan että haukkuja lopettaa puheensa ja alan sitten puhua ihan jostain muusta aiheesta ja vetäydyn pois paikalta jos mahdollista.

Vierailija
6/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et vain lähde mukaan. Minulla oli töissä ollessa periaate, että en sano kenestäkään sellaista, mitä en voisi sanoa hänelle suoraan ihan itse.

Se jopa harmitti joitakin juoruämmiä kovasti.

En lähde mukaan, avauksessa jo kerroin.

Ap

Vierailija
7/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle haukutaan muita ja minua mustamaalataan ympäri taloa.

Itse en jaa juoruja, mikä ehkä selittää asian.

Vierailija
8/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me miehethän kestämme sitä 24x7x365 koko ajan! Mitäs kestämistä tossa on? 

Vierailija
9/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä juoruajalle selkä ja rankaise tunnetasolla hylkäämällä tilanteessa. Se loppuu.

Vierailija
10/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nä kuuntelijat ovat passiivisagressiivisia ja nauttivat kun ovat keskipisteenä ja saavat valtaa näin, tekemättä itse mitään. Oikeasti sellainen joka ei halua osallistua juoruihin laitta rajat tuolle heti.

Vierailija
11/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ollut tapana paljastaa nämä askanpuhujat sille, josta askaa puhutaan.

Vierailija
12/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Jos joudun kuuntelemaan muutamaa lausetta enemmän niin sanon myös suoraan, että "en halua kuunnella lisää" tai "en voi sanoa mitään".

Sinut ilmeisesti koetaan luotettavana ihmisenä, joka ei muodosta uhkaa muille.

Tietynlaiset ihmiset voivat yrittää käyttää tuota myös hyväkseen, mutta lopettavat ajan myötä, kun huomaavat, että et taivu suuntaan tai toiseen. Se, ettet itse hauku muita on heidän mielestään erikoislaatuinen juttu.

Vierailija
13/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nä kuuntelijat ovat passiivisagressiivisia ja nauttivat kun ovat keskipisteenä ja saavat valtaa näin, tekemättä itse mitään. Oikeasti sellainen joka ei halua osallistua juoruihin laitta rajat tuolle heti.

En nauti. Olen vaan vaan liian kiltti. Kiltisti kuuntelen kaikkien ikävätkin puheet.

Ap

Vierailija
14/14 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nauti. Olen vaan vaan liian kiltti. Kiltisti kuuntelen kaikkien ikävätkin puheet.

Ap

silloin olet itsekin kiusaaja, koska käytökselläsi hyväksyt kiusaamisen. Jos puuttuisit siihen, etä olisi kiusaaja