Jaksatteko kuunnella selän takana haukkumista?
Jostain syystä minusta on tullut työpaikalla sellainen jäteastia, johon tullaan kaatamaan avautumiset muista työntekijöistä. En ikinä osallistu tähän ilkeilyyn, totean vaan, että jaajaa, onpa kurjaa. Mielelläni pysyttelisin ulkopuolella kaikesta draamasta, mutta mua yritetään väkisin kiskoa mukaan.
Kommentit (14)
Olen joskus huomannut aivan saman, en ottanut kantaa , kuuntelin vaan ja saatoin sanoa , että voi että tjmv.
No et vain lähde mukaan. Minulla oli töissä ollessa periaate, että en sano kenestäkään sellaista, mitä en voisi sanoa hänelle suoraan ihan itse.
Se jopa harmitti joitakin juoruämmiä kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama juttu, mutta lopettivat kun en jakanut asioita eteenpäin! Tympeää tommonen. Voisit sanoa että ei kiinnosta, mene pomon luo, hän saa parempaa palkkaa!
Minäkään en puhu näitä eteenpäin ja siksi varmaan olenkin helppo kohde.
Ap
Joo. Aloin tehdä niin, että en vastaa haukkuihin yhtään mitään. Olen hiljaa niin kauan että haukkuja lopettaa puheensa ja alan sitten puhua ihan jostain muusta aiheesta ja vetäydyn pois paikalta jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
No et vain lähde mukaan. Minulla oli töissä ollessa periaate, että en sano kenestäkään sellaista, mitä en voisi sanoa hänelle suoraan ihan itse.
Se jopa harmitti joitakin juoruämmiä kovasti.
En lähde mukaan, avauksessa jo kerroin.
Ap
Minulle haukutaan muita ja minua mustamaalataan ympäri taloa.
Itse en jaa juoruja, mikä ehkä selittää asian.
No me miehethän kestämme sitä 24x7x365 koko ajan! Mitäs kestämistä tossa on?
Käännä juoruajalle selkä ja rankaise tunnetasolla hylkäämällä tilanteessa. Se loppuu.
Nä kuuntelijat ovat passiivisagressiivisia ja nauttivat kun ovat keskipisteenä ja saavat valtaa näin, tekemättä itse mitään. Oikeasti sellainen joka ei halua osallistua juoruihin laitta rajat tuolle heti.
minulla on ollut tapana paljastaa nämä askanpuhujat sille, josta askaa puhutaan.
En jaksa. Jos joudun kuuntelemaan muutamaa lausetta enemmän niin sanon myös suoraan, että "en halua kuunnella lisää" tai "en voi sanoa mitään".
Sinut ilmeisesti koetaan luotettavana ihmisenä, joka ei muodosta uhkaa muille.
Tietynlaiset ihmiset voivat yrittää käyttää tuota myös hyväkseen, mutta lopettavat ajan myötä, kun huomaavat, että et taivu suuntaan tai toiseen. Se, ettet itse hauku muita on heidän mielestään erikoislaatuinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Nä kuuntelijat ovat passiivisagressiivisia ja nauttivat kun ovat keskipisteenä ja saavat valtaa näin, tekemättä itse mitään. Oikeasti sellainen joka ei halua osallistua juoruihin laitta rajat tuolle heti.
En nauti. Olen vaan vaan liian kiltti. Kiltisti kuuntelen kaikkien ikävätkin puheet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nauti. Olen vaan vaan liian kiltti. Kiltisti kuuntelen kaikkien ikävätkin puheet.
Ap
silloin olet itsekin kiusaaja, koska käytökselläsi hyväksyt kiusaamisen. Jos puuttuisit siihen, etä olisi kiusaaja
Mulla oli sama juttu, mutta lopettivat kun en jakanut asioita eteenpäin! Tympeää tommonen. Voisit sanoa että ei kiinnosta, mene pomon luo, hän saa parempaa palkkaa!