muistiko miehenne naistenpäivän?
toivottivatko hyvää naistenpäivää, muistiko muuten?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko te palstanaiset miehiä miestenpäivänä? N22
En.
Miksi sitten palstanaiset valittaa, kun mies on se, joka naisen sijaan ei muista? N22
Ei ole kovinkaan moni valittanut. Luepa huolellisemmin ketju, johon kirjoittelet. Ja olehan sinä itsekin palstanainen, joten omalta osaltasi voit myös vaikuttaa valittamisen määrään. Vaikka lopettamalla valittamisen siitä, että joku muu valittaa.
Muisti, aikaisemmin ei ole muistanut naistenpäivää, ystävänpäivää tai synttäripäivääni. Toi suklaata ja söi sen sitten tyytyväisenä itse.
ei muistanut, joskus on muistanut 10 vuotta sitten pari kertaa.
Sinkuilla ei ole miestä. Mieskummitus? Kukkia?
Onneksi ei ole keksitty miestenpäivää! Yök, suomalainen mies, siinä tärkeimmät.
Ei mutta työpaikalla saatiin kaikki me naiset omat kukkapuskat.
Vierailija kirjoitti:
Onhan.
Sunnuntai 19. marraskuuta
Juu, toivotteli hyvää naistenpäivää
Tietää kyllä , että en pidä naistenpäivää minään tuokaa suklaata ja kukkia-päivänä vaan historiallisena päivänä, jolla on pitkät ja tärkeät perinteet.
Vierailija kirjoitti:
Et taida ansaita naistenpäivääsi. Ihan turhaan saat lahjoja ja toivotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo miestä, vaan nainen. Ei muistettu toisiamme. Aivan turha päivä ja niin kuin aiempikin sanoi, jotenkin kiusallista, kun vieraat miehet toivottelevat hyvää naistenpäivää
Mä olen myös naisiin päin.. Mutta, mä otan ylpeydellä ja ilolla vastaan toivotukset miehiltäkin. Ja on miehiä, jotka tykkäävät ilahduttaa naisia toivotuksilla. Onhan se heistä mukavaa saada ilahtunut hymy ja kiitokset.
Me saatiin töissä miespomolta ruusut, mikä ei lainkaan tuntunut kiusalliselta.
En valita. Mies muistaa mun synttäreinä, minä muistan sitä sen synttäreinä. Ei kiinnosta mitkään turhat päivät.