muistiko miehenne naistenpäivän?
toivottivatko hyvää naistenpäivää, muistiko muuten?
Kommentit (31)
Ei oo miestä, vaan nainen. Ei muistettu toisiamme. Aivan turha päivä ja niin kuin aiempikin sanoi, jotenkin kiusallista, kun vieraat miehet toivottelevat hyvää naistenpäivää
Miksi pitäisi muistaa jotain tekemällä tehtyjä merkkipäiviä?
Noup. Mutta eipä tuo mies muista edes syntymäpäivänä.
Mikäli minulla olisi nainen, olisin ostanut lahjaksi tummat sukkahousut.
T. M41
Onneksi ei ole lähtenyt mukaan tähän hömpötykseen. Syntymäpäivänä ja hääpäivänä muistaa. Se riittää.
Tuo perjantaina kukkia niin kuin on tehnyt joka viikko 10 vuoden ajan. Hänen tapansa muistaa naistenpäivää ja kaikkia muitakin päiviä. Tykkään.
Ei. Valitettavasti muistisairas mieheni ei edes laita tällaisia "juhlapäiviä" taskukalenteriin, joka yleensä kulkee hänen mukanaan. Hän ei muista syntymäpäiväänikään, vaikka se on merkitty siihen kalenteriin. Usein häntä ei vaan huvita.
Elämä on.
Muistatteko te palstanaiset miehiä miestenpäivänä? N22
minkäVitunNaistenPäivän? Tänäänkö?
Ei. Ostin itse itselleni ruusuja.
Muisti. Toi minulle kukan kuten myös meidän tyttärelle.
Muisti. Sain kimpun, jossa gerberoita, ruusuja, eukalyptusta ja freesiaa. Olin todella yllättynyt, sillä ei yleensä muista.
Ihan rehellisesti sanottuna meillä ei tätä tekemällä tehtyä juhlapäivää ole muistettu koskaan, kuten ei vietetä ystävänpäivääkään eikä halloweeneja tai muita hömppäpäiviä.
Vierailija kirjoitti:
En.
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta en olisi halunnutkaan hänen muistavan koska naistenpäivä ei ole minulle henkilökohtainen merkkipäivä. Mies muistaa kyllä syntymäpäiväni ja hääpäivän, eli ne joilla on merkitystä.
Viime vuonna kävin uimahallissa 8.3. ja siellä viereisellä radalla uiva täysin vieras mies toivotti minulle hyvää naistenpäivää. Koin sen kiusallisena ja epämiellyttävänä.
Hyvää Juhannusta sinulle!
.
.
Nyt voit mennä loukkaantumaan.
Vierailija kirjoitti:
Joko taas sinä unohdit olevasi mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi sitten palstanaiset valittaa, kun mies on se, joka naisen sijaan ei muista? N22
Ei, mutta en olisi halunnutkaan hänen muistavan koska naistenpäivä ei ole minulle henkilökohtainen merkkipäivä. Mies muistaa kyllä syntymäpäiväni ja hääpäivän, eli ne joilla on merkitystä.
Viime vuonna kävin uimahallissa 8.3. ja siellä viereisellä radalla uiva täysin vieras mies toivotti minulle hyvää naistenpäivää. Koin sen kiusallisena ja epämiellyttävänä.