Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka jaksaa katsoa paljon televisiota?

Vierailija
08.03.2023 |

Jotkut tietävät kaikki sarjat ja talk-jutut ja australian tullit ja elokuvia.
Itellä ei telkku juuri auki vaikka päivät olen kotona, jotakin katson jos muistan, isä matteo, nyt maalaiskomedia-sarjaa, joskus jonkun dekkarin.
Painajaisuneni nojatuoliin köytettynä hoitokodin oleskelutilassa television pauhatessa kovalla äänellä Tukkijoella-kuvaa tuhannen kerran.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun sen ihmisen henkilöllisyys pitäisi tietää?

Vierailija
2/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan katsoa paljon sarjoja ja leffoja. En tosin tavallisen telkkarin puolelta enkä mitään australian tulleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jotkut tietävät kaikki sarjat ja talk-jutut ja australian tullit ja elokuvia.

Itellä ei telkku juuri auki vaikka päivät olen kotona, jotakin katson jos muistan, isä matteo, nyt maalaiskomedia-sarjaa, joskus jonkun dekkarin.

Painajaisuneni nojatuoliin köytettynä hoitokodin oleskelutilassa television pauhatessa kovalla äänellä Tukkijoella-kuvaa tuhannen kerran."

Nämä olis juuri minun pahimmat painajaiset siihen hoitokodin nojatuoliin köytettynä.

Vierailija
4/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Itse en esimerkiksi kestä television ääntä taustalla muita asioita tehdessä, eikä meillä ole esim ikinä aamutv-päällä. 

Vierailija
5/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetelkää ihan rauhassa. Kukin elää tyylillään ja omien tarpeittensa mukaan, mitä siinä sen kummempaa ihmettelemistä on.

Vierailija
6/6 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkku menee päälle kun herään ja sammuu itsekseen kun olen nukahtanut.