HALUAN nämä kengät, sanokaa kuitenkin, että en hanki!!!
https://www.zalando.fi/pavement-ina-platform-saappaat-black-pv111n055-q…
Aaarggh hillitkää himoni, minä vain "näen" jo nuo ihanuudet jo jalassani eri asujen kanssa, kuten mekkojen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Noissa ei ole mitään naisellista tai viehättävää. Unisex - kengät mun mielestä. Naisellisena naisena en ikinä tuollaisia jalkaani laittaisi. Sopivat lihaville hyvin kun muilla ei pystyssä pysy. T 55kg/170cm
Naisellisuus tulee jostain ihan muusta kuin yhdestä vaatekappaleesta. Nuo voisi olla just kivat neulemekon tai miksei tyllihameenkin kanssa.
Noin halvat voi ostaa miettimättä jos tietää että tulevat käyttöön. Omaan silmään kyllä sen näköiset etten mekkoihin yhdistäisi.
Hetken viehättävät, ja pian pois muodista. Aika pian ohi, ovat jo sen verran kauan olleet in. Kaappiin jää tilaa viemään melkoiset möhkäleet. Ja kun noita hirvityksiä alkaa ihmiset aikanaan viemään roskiin, huh huh.
Mulla on vastaavat. Tosi raskaat kävellä. Pohja painuu vähän jalan alla kasaan ja tekee kävelyn tosi työlääksi. Aika vähän on tullut käytettyä ja kenkien ulkonäköönkin kyllästyin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen nuo on rumat. Miksi teit uuden aloituksen noista kammotuksista? Vai onko tässä nyt taas kehittynyt uusi pakkomielle josta saamme jatkossa lukuisia aloituksia?
Mietin ihan samaa.
Voi olla aika kömpelöt ja painavat, mutta mekkojen kanssa ihan ok. Itselläni on tuollaisia saappaina ja nilkkureina, tosin hillitymmällä pohjalla kuusi kappaletta. Eniten tuota muistuttavat on jalassa painavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla liukkaat pohjat, kun on synteettistä materiaalia.
Ainahan pohjat on synteettistä materiaalia. Nahkapohja on todella liukas lumella ja kuluu hetkessä puhki.
Ette ole kumipohjista kuullut?
Vaihtoehdot ei ole synteettinen ja nahka.
Itse asiassa en ole kuullut. Voitko linkittää esimerkkikengät, missä on kumipohja? Googlella löytyy vain tietoa, että kengissä ei käytetä kumipohjaa, vaan TR-kumia, joka on synteettinen materiaali.
Minusta liian möhkälemäiset ja raskaat. Ei käy kovin monen asun kanssa, varsinkaan minkään kevyemmän.
Jos ei ole ennen ollut plattareita, kävely on hankalaa ja osa lompsuttelee niillä kuin vanha lehmä. Koko päivän kengiksikään niistä ei oikein ole, jalat väsyvät. Mutta jokaisen on tehtävä itse mokansa, tilaa pois.
Todella hyvät käytössä ja ovat nahkaa. Menee kelissä kuin kelissä, oli sohjoa tai lunta. Ja pohjat eivät liukastele.
Vierailija kirjoitti:
Hetken viehättävät, ja pian pois muodista. Aika pian ohi, ovat jo sen verran kauan olleet in. Kaappiin jää tilaa viemään melkoiset möhkäleet. Ja kun noita hirvityksiä alkaa ihmiset aikanaan viemään roskiin, huh huh.
Suurin osa ei osta kenkiä muodin mukaan, vaan onko hyvä jalalle ja kenkien käyttötarkoitus. Nuo kengät kestäävät sohjot ja lumet kadulla, jopa 30asteen pakkaset. Ja asiakasryhmä, jotka liikkuvat paljon.
Tarpeettomat niille, jotka liikkuvat autolla, eikä harrasta liikuntaa sohjoisella kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan pohjat on synteettistä materiaalia. Nahkapohja on todella liukas lumella ja kuluu hetkessä puhki.
Vaihtoehdot ei ole synteettinen ja nahka.Itse asiassa en ole kuullut. Voitko linkittää esimerkkikengät, missä on kumipohja? Googlella löytyy vain tietoa, että kengissä ei käytetä kumipohjaa, vaan TR-kumia, joka on synteettinen materiaali.
Tässä eka mikä tuli googlauksella vastaan. Nämä on miesten kenkiä, mutta luulisi naisten kengissäkin löytyvän.
Ja jos mainitaan pohjan olevan tr-kumia, se on yleensä pehmeää, ja pitää paremmin liukkailla kuin synteettiseksi mainittu, mikä on eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehdot ei ole synteettinen ja nahka.Itse asiassa en ole kuullut. Voitko linkittää esimerkkikengät, missä on kumipohja? Googlella löytyy vain tietoa, että kengissä ei käytetä kumipohjaa, vaan TR-kumia, joka on synteettinen materiaali.
Tässä eka mikä tuli googlauksella vastaan. Nämä on miesten kenkiä, mutta luulisi naisten kengissäkin löytyvän.
Ja jos mainitaan pohjan olevan tr-kumia, se on yleensä pehmeää, ja pitää paremmin liukkailla kuin synteettiseksi mainittu, mikä on eri juttu.
Valitettavasti tuolta sivulta puuttuu materiaalimerkinnät, joten ei tuosta voi päätellä onko kyseessä oikeasti kumi, vai synteettiseksi luokiteltava sekoitus. Tuon aloituksen kenkien valmistajakin kertoo sivuillaan, että saappaissa on rubber sole.
Vierailija kirjoitti:
Noin halvat voi ostaa miettimättä jos tietää että tulevat käyttöön. Omaan silmään kyllä sen näköiset etten mekkoihin yhdistäisi.
Halvat?! Katsoinko jotain eri linkkiä, kun itse ainakin näin järkyttävän kalliit ja rumat kengät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on nahkaa ja laadukkaan näköiset, mutta silti trendimaiharit eikä klassikot eli tuskin parin vuoden jälkeen enää käytät.
Jos saat ne jossain vaiheessa noin puoleen hintaan, niin ehkä sitten.
Vaihtoehtoisesti ostat klassikot Dr. Martensit jotka ajattomamman tyyliset.
Mulla on jo DrMartensit, mustat ja valkoiset.
Ap[/quot
No herraisä, et sä mitään uusia kenkiä tarvitse! Tiedät itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Noissa ei ole mitään naisellista tai viehättävää. Unisex - kengät mun mielestä. Naisellisena naisena en ikinä tuollaisia jalkaani laittaisi. Sopivat lihaville hyvin kun muilla ei pystyssä pysy. T 55kg/170cm
Voi sinua pienisielu, läskivihaa on lietsottava jo kenkäketjussakin. Ja kerrot vielä olevasi naisellinen. Naisellisuuteen kuuluu myös eleganssi ja tyylikkyys. Sinulla ei taida olla mainittuja ominaisuuksia. Ilkeä mieli vain.
Martenseja en enää ostaisi, laatu on mennyt niin huonoksi.
Mutta miksi et siis ostaisi noita jos mielesi tekee? Jos olet kenkien tarpeessa niin ihan hyvä valinta, mulla on tuon tapaiset ja on hyvät jalassa, eri merkki tosin. Kivat mekkojen kanssa.