Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

punaiset posket+ yöhulinat- allergiaako?

23.11.2006 |

Meiltä löytyy täältä 5,5kk hyvin punaposkinen poika. Posket on kuin jouluomenat aina imetyksen jälkeen, ei karheat ollenkaan vaan tosi kiiltävät. Ärhäkkä punaisuus menee aina ohi, kuitenkin poskiin jää ikäänkuin punaisia pisteitä, ja lehahtaa taas kun syö tissiä.

Mitään aikaisempia allergiaoireita ei ole ollut vaan poika on ollut varsin tyytyväinen, paitsi... nyt viikon verran yöt olleet tosi levottomia, illat yhtä huutoa eikä millään meinaisi rauhottua nukkumaan, haluaisi vain pystyasennossa olla. Tänään käytiin korvat näyttämässä, eikä niissäkään tulehdusta ole. Iho on aivan priima, kakka tulee aika harvakseltaan mutta sekään ei ole aiheuttanut itkua. Eilen annettiin suppo, jonka voimin nukkui levollisesti koko yön. Riisi oli eka kiinteä joka aloitettiin, maissi menny 2,5 viikkoa. Maissin jätin nyt tauolle, josko vaikuttaisi asiaan.

Siis kuulostaako allergioilta vai mitä tämä oikein on????

Itse olen superlevoton näiden allergioiden suhteen, koska esikoinen on tosi moniallerginen pakkaus, joka oli pitkään oireinen ja siksi suolisto tosi pahassa jamassa. Nyt siis ihan tutkalla toisen allergioiden kanssa, jotta jotain pystyisi ehkäisemään kenties :/ Mutta vaikka esikoinen olikin allerginen, niin ei imetyksen aikaisista oireiluista ole mitään hajua...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan kaikki maitotuotteet. Meillä punotus lahti sillä pois kuukaudeksi kunnes ilmaantui muita allergiota

Vierailija
2/2 |
27.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin harkitsisin vakavasti ainakin kokeilemista olla ilman maitoa ja munaa. Syy on varmaan jossain mitä itse syöt jos posket lehahtaa juuri imetyksen jälkeen. Meillä tuo vaaka tasossa huutaminen on ollut allergian oire. Pahassa vaiheessa ei voinut laittaa vaakatasoon tuntiin syömisen jälkeen. Epäilin sen olevan refluxia eli mahaan koski. Tietenkin voihan yöhulinat olla hampaistakin, mutta tuo lehahtelu ei varmana hampaista johdu ;)

Ennen kuin aloitat uusia kiinteitä niin kokeile ensin ainakin tuo maidottomuus.

Ninni ja Jesse 5kk (A: maito, muna, soija, kala, viljat, porkkana, maissi, mustikka ja vadelma)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla