Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka realistinen tavoite on laihtua 7 kg kesään mennessä?

Vierailija
07.03.2023 |

Paino nyt 85 kg, tavoite olisi 77 kg. Olen 175 pitkä ja ikää 45. Kiirettä ja stressiä on paljon, luulem että stressi hankaloittaa laihtunista. En syö juurikaan makeaa kun en tykkää siitä, niin en pysty laihduttamaan jättämällä herkut pois. Vaan pitää yrittää rukata ruokavaliota muuten. Mutta onko tuo tavoite realistinen vai ei?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on sulla painoa, että helposti lähtee ja aika pienillä muutoksilla vielä. :)

Bmi on 27,7 eli lievä lihavuus taulukon mukaan. En ole pahasti lihava. Vaatekoko on 42 tai L.

En usko, että pienet muutokset nyt riittää. Kun en tosiaan tykkää makeasta joten en sitä muutenkaan juuri syö, niin en voi yrittää laihduttaa sellaisella pienellä muutoksella, että makeat herkut pois.

Ap

Mistä sä olet saanut päähäsi että makea ainoastaan lihottaa? Kaikki ylimääräinen lihottaa. Helpointa on syödä puolet vähemmän, tai korvata kasviksilla. Maltillista liikuntaa lisäksi.

Vierailija
22/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä pois perunan, leivän, pastan ja riisin onnistuisi. Kokemusta on.

Keski-ikäinen nainen tarvitsee hiilarinsa.

Aasialaiset on laihoja 80% hiilarienergialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä pois perunan, leivän, pastan ja riisin onnistuisi. Kokemusta on.

Keski-ikäinen nainen tarvitsee hiilarinsa.

Aasialaiset on laihoja 80% hiilarienergialla.

Olkoon vaan, minä lihon heti, jos syön liikaa hiilareita. Siinä ei aasialaisten hoikkuus lohduta yhtään.

Vierailija
24/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt 1200 kcal päivässä ja liikut tunnin päivässä. Kg viikossa hyvinkin lähtee.

Mutta se ei ole rasva joka lähtee.

Vierailija
27/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea hiihtämään, kyllä muuten palaa energiaa ja tulee nälkä.

Kuitenkin hankala saada syötyä niin paljoa mitä menee.

Vierailija
28/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppinen kirjoitti:

Itse aloitin pari viikkoa sitten Atkinsin eli ketodieetin. Ekan neljän päivän aikana lähti 5 kiloa nestettä, nyt oon jo normipainossa. Pituus 170, alkupaino 78 kg. Eli painoa saa kyllä pois helpostikin. Ketolla ei lähde lihakset, se on tärkeää varsinkin näin vanhemmalla iällä. Ja hyvää ruokaa saa syödä nälkää näkemättä!

Keto toimii. Toki siinäkin pitää katsoo ettei syö liikaa. Rasvaa käytetään reipaasti ja se pitää kylläisenä. Kaikille ei sovi. Mullekin tuli aluksi aivosumua ja huimausta mut oireet meni ohi. Tarkistin ketomittarilla että olin oikeasti ketoosissa. Nyt en halua luopua tästä dieetistä. Makean ajattelukin ällöttää ja ennen rakastin makeaa. Mitat nyt 57kg/170cm.

Vierailija
29/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 185 cm ja 76 kg mies. Laihdutin huhtikuusta alkaen 84 kg -> 76 kg, tosin paino on nyt pysynyt samana monta kuukautta eli tuo 76 kg. Saavutin sen jo syyskuussa.

Tein helpoimman kaavan mukaan eli lopetin herkuttelun lähes kokonaan.

Vierailija
30/30 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea hiihtämään, kyllä muuten palaa energiaa ja tulee nälkä.

Kuitenkin hankala saada syötyä niin paljoa mitä menee.

Tämä ei pidä omalla kohdalla ollenkaan paikkaansa. Kovasta urheilusta tulee niin hirveä nälkä, että kalorivajetta ei vain tule. Liikunta on hyvästä, mutta laihdutuskeinona heikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan