Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni uskoo että Lintilää vastassa on kaikkien puolueiden salaliitto?

Vierailija
07.03.2023 |

Siis myös kepuja olisi mukana, niinhän moni sanoo.

Miksi? Miksi juuri Lintilä? Perustele kantasi!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä Lintilästä, mutta kovasti median

ajojahdilta vaikuttaa. Tuskin Lintilä on

mikään Ahti Karjalainen. Vaalit lähestyvät

ja likainen peli on alkanut, kun jengi ja poliitikot etunenässä esittävät moraalista paheksuntaa

jollekin oletetulle tapahtumalle.

Vierailija
22/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi on etenevä sairaus ja tässä tapauksessa hoitoonohjaus on jätetty tekemättä. 

Ne jotka ovat mahdollistaneet tilanteen eskaloitumisen ovat vastuussa. 

Katseeni kääntyy puolueen puheenjohtajaan. 

Toisaalta äänestäjiin, joiden olisi pitänyt tietää, ja olisivat tienneet jos LEHDISTÖ olisi nostanut asian esille ajoissa. 

Media hei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin otti nokkiinsa Olavi-meemistä ja laittoi luottokätyrinsä Saarikon kostamaan Lintilälle, jottei paljastaisi pikkumaista ja yliherkkää luonnettaan kansalaisille. Ja että hänen kokkelihörhöilynsä peittyisivät tämän uuden kohun alle.

Vierailija
24/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden. He hyötyvät eniten kepun nöyryyttämisestä.

Vaasan vaalipiirissä Lintilän kohusta hyötyvät

a. Muut keskustalaiset. Siellä on erittäin tiukka kilpailu.  Aika harvassa taitavat olla äänestäjät, jotka äänestäisivät Lintilää, mutta vaihtavat nyt Lintilän kohun myötä vihreisiin.

B. Persut. Kolmas läpimenijä lähellä. Keskusta vuotaa persuihin.

Tämä on kuitenkin yhdentekevää. Syyllinen on Lintilä itse.

Vierailija
25/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintilän alkoholisimi on karannut käsistä kauan sitten, ja memet olivat se joka pakotti katsomaan totuutta silmiin. 

Puhutteluja, toikkarointia, mongertamista on raportoitu jo vuosien ajalta. Ne jotka eivät ole tehneet asiasta julkista ovat vastuussa. 

Ei kyse ole ajojahdista, jos niin ajatellaan niin silloin nähdään humalassa työnteko normaalina ja alkoholismi osana kulttuuria.

Vierailija
26/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli olevansa kovinkin vitsikäs kännissä, niin kosahti vauhdilla omaan nilkkaan. Sitä saa mitä tilaa. Kumminkin Hakkarainen sai sammua eduskunnassa kännissä. Saateltiin siellä usein huimassa taukokokoppiin. Voisi tästäkin melua pitää...

Vierailija
27/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei kehtaa tuomita, kun tietää, että samat luurangot kolisee kaapeissa. Yleensähän ollaan heristelemässä sormea ja ah-niin- järkyttyneessä-mielentilassa, kun jonkun käry käy jostain muusta asiasta.

Mitähän muilla on viinakaapeissaan... No, mutta nyt on toisen pää pölkyllä, nauttikoon siitä sitten. Joku kaunis päivä se voi olla vuorostaan joku muu.

Vierailija
28/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin salaliitto? 😅

Salaliitto ettei juopottelusta uutisoitu aikaisemmin?

Vierailija
29/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintilän alkoholisimi on karannut käsistä kauan sitten, ja memet olivat se joka pakotti katsomaan totuutta silmiin. 

Puhutteluja, toikkarointia, mongertamista on raportoitu jo vuosien ajalta. Ne jotka eivät ole tehneet asiasta julkista ovat vastuussa. 

Ei kyse ole ajojahdista, jos niin ajatellaan niin silloin nähdään humalassa työnteko normaalina ja alkoholismi osana kulttuuria.

Olet harvinaisen naiivi, jos uskot, ettei alkoholi ole osana monen poliitikon tilaisuuksia. Myös työtäkin.

Korona-aikana Marin ei kutsunut oppositiopuolueita koolle koronaan vedoten, vaikka niin on tapana. Samaan aikaan kuitenkin järkkäs musa-alan ihmisille pippalot ja kyllä sielläkin alkoa meni reippaasi, oli kuoharia ja valkkaria ja ties mitä...

Vierailija
30/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se - salaliitto nimeltä vaalit. Kuka uskoo että muuten olisi huhut uutisoitu?

Vierailija
31/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliitosta en tiedä, mutta "Lintiläkeissi" tuli kuin taivaan lahjana, sillä nyt revitään esille "pääministeri" Sanna Marinin kaikki toilailut, joiden rinnalla muiden "rikkeet" näyttävät entistä pienempinä.

Kuka nyt sitten tämän Lintiläjutun nostikaan esille, niin eniten tästä tulee kärsimään SDP.

Vierailija
32/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaliitosta en tiedä, mutta "Lintiläkeissi" tuli kuin taivaan lahjana, sillä nyt revitään esille "pääministeri" Sanna Marinin kaikki toilailut, joiden rinnalla muiden "rikkeet" näyttävät entistä pienempinä.

Kuka nyt sitten tämän Lintiläjutun nostikaan esille, niin eniten tästä tulee kärsimään SDP.

Keskustan sisäinen - pääsevät sitten haastatteluissa tuomitsemaan ajojahdin ja nostamaan omaa häntäänsä. Samalla sysätty Lintilä sivuraiteelle.

Vierailija
33/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei kehtaa tuomita, kun tietää, että samat luurangot kolisee kaapeissa. Yleensähän ollaan heristelemässä sormea ja ah-niin- järkyttyneessä-mielentilassa, kun jonkun käry käy jostain muusta asiasta.

Mitähän muilla on viinakaapeissaan... No, mutta nyt on toisen pää pölkyllä, nauttikoon siitä sitten. Joku kaunis päivä se voi olla vuorostaan joku muu.

Viinakaapeissa? Joillain on jauhokaappi, kuten Marinin avustaja sanoi ettei ole viinakaappia.

Vierailija
34/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen naiivi, jos uskot, ettei alkoholi ole osana monen poliitikon tilaisuuksia. Myös työtäkin.

Korona-aikana Marin ei kutsunut oppositiopuolueita koolle koronaan vedoten, vaikka niin on tapana. Samaan aikaan kuitenkin järkkäs musa-alan ihmisille pippalot ja kyllä sielläkin alkoa meni reippaasi, oli kuoharia ja valkkaria ja ties mitä...

Totta, ehkä ihan ydinkysymys on se, kuinka paljon alkoholi on osa suomalaista kulttuuria ylipäänsä, ja että alkoholismi on normalisoitu ja tabu, ihan siksi asiaan ei puututa kun melkein kaikki on samassa veneessä.

Vierailija
35/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakosti. Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä. Aivan varmasti itse kukin tuolla on tuiterissa toikkaroinnu. Välillä rajat hämärtyneet mikä on työtä ja mikä hupia.

Osa noista jutuista on vuosiakin vanhoja, jännä et just ennen vaaleja yhtä sun toista juttua yritetään Lintilästä kaivaa. Suhtaudun koko ukkoon aika neutraalisti. Ei hetkauta yleensä suuntaan tai toiseen. Olen pitänyt aika harmittomana tapauksena.

Mutta miksi Lintilä... Sitä en tiedä. Ehkä se selviää vielä.

Eli sua vaan nyrsii, joten pakko olla salaliitto. Syy? No pakkohan sellainen on olla, mutta et tiedä.

Tässä tulikin aika tyhjentävästi ajojahtiteorian kannattajien maailmankuva.

Etkö osaa lukea? Eihän minua "nyrsi" mikään. Johan sanoin, ei hetkauta tyyppi suuntaan tai toiseen. On vaan selvää, että tällä ajoituksella ja toimintatavalla on jonkin sortin ajojahdista kyse. Sitä en tiedä miksi juuri Lintilän kimpussa ollaan.

Olen satavarma, että tuolla on kosteita lounaita ja päivällisiä vähän itse kullakin. Paitsi Räsäsellä.

Eli sä intät edelleen ajojahdista, perusteenasi: no niin vaan on. Shiiiiiit...

Vierailija
36/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monen puolueen? Tämä on silkka Kepun Vaasan vaalipiirin jäsentenvälinen kisa.

Vierailija
37/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pakosti. Eihän tuossa ole muuten mitään järkeä. Aivan varmasti itse kukin tuolla on tuiterissa toikkaroinnu. Välillä rajat hämärtyneet mikä on työtä ja mikä hupia.

Osa noista jutuista on vuosiakin vanhoja, jännä et just ennen vaaleja yhtä sun toista juttua yritetään Lintilästä kaivaa. Suhtaudun koko ukkoon aika neutraalisti. Ei hetkauta yleensä suuntaan tai toiseen. Olen pitänyt aika harmittomana tapauksena.

Eli sua vaan nyrsii, joten pakko olla salaliitto. Syy? No pakkohan sellainen on olla, mutta et tiedä.

Etkö osaa lukea? Eihän minua "nyrsi" mikään. Johan sanoin, ei hetkauta tyyppi suuntaan tai toiseen. On vaan selvää, että tällä ajoituksella ja toimintatavalla on jonkin sortin ajojahdista kyse. Sitä en tiedä miksi juuri Lintilän kimpussa ollaan.

Olen satavarma, että tuolla on kosteita lounaita ja päivällisiä vähän itse kullakin. Paitsi Räsäsellä.

Sinä siinä intät, koska et osaa lukea. Perusteeni mainitsen tuolla selvästi. Yritä edes vähän, jooko?

Hesarin toimittajat, jotka noita paljastusjuttuja on tehneet, käyttäytyy kuin mitkäkin teinit twitterissä. Ei ole puolueettoman journalismin alkeitakaan. Muistatteko miten eri asia oli, kun Kaius Niemi "ajautui kohtaloonsa"? Millainen kohtelu olikaan? Mene katsomaan miten nyt revittelevät. Herättääkö luottamusta?

(Miten kukaan enää tilaa tuota sontajulkaisua!? Itse en ota vastaan ilmaiseksikaan)

Myös Marinin kännitoilailujen jälkeen sanomat riensivät silottelemaan jälkiä julkaisemalla "nämäkin politikot ovat olleet kännissä" -juttuja.

Perusteita kyllä on.

Vierailija
38/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulaiset yrittää savustaa omiaan ulos. Uskon että kääntyy Lintilän eduksi, saa sympatiaäänillä kotiseudullaan äänivyöryn.

Vierailija
39/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siinä intät, koska et osaa lukea. Perusteeni mainitsen tuolla selvästi. Yritä edes vähän, jooko?

Hesarin toimittajat, jotka noita paljastusjuttuja on tehneet, käyttäytyy kuin mitkäkin teinit twitterissä. Ei ole puolueettoman journalismin alkeitakaan. Muistatteko miten eri asia oli, kun Kaius Niemi "ajautui kohtaloonsa"? Millainen kohtelu olikaan? Mene katsomaan miten nyt revittelevät. Herättääkö luottamusta?

(Miten kukaan enää tilaa tuota sontajulkaisua!? Itse en ota vastaan ilmaiseksikaan)

Myös Marinin kännitoilailujen jälkeen sanomat riensivät silottelemaan jälkiä julkaisemalla "nämäkin politikot ovat olleet kännissä" -juttuja.

Perusteita kyllä on.

a) vaikutat katkeralta ja kiukkuiselta

b) et edelleenkään anna USKOTTAVIA perusteluja

Ryhdistäydy hyvä mies!

Vierailija
40/49 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan noita politiikkoja heitetään bussin alle. Taustalla samaan aikaan tapahtuu jotain muuta, johon ei haluta kansan kiinnittävän huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi