Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnistaako vajaa 3v jos oma isä on pukkina? Ov

Vierailija
23.11.2006 |

Emme siis asu yhdessä. Entä tunnistaako 5.5v veljensä isän? Olisi ilmainen pukki mutta pelkään että jompi kumpi tunnistaa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä heti sanonut..katseli epäilevästi pukkia ja kun pukki oli lähtenyt niin tokaisi että toi joulupukki oli xxxx...no mutta eipä se mitään traumoja saanut vaikka pukki ei oikea ollutkaan..:)

Vierailija
2/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaskin saattaa tunnistaa esimerkiksi isän kengät tms pikkujutun. toisaalta taas taitavasti esittävää ja naamioitunutta omaa mummoa ei tunnistanut meillä 7 vuotiaskaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin innoissaan, että meni varmasti sen vuoksi täydestä =)

Vierailija
4/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 5,5-v kun tunnistin joulupukin - isoveljeni. Sekin oli veljen oma moka. Luki paketista " Mulle! - öh eiku Mikolle" .... Ja samalla tunnistin, että punaisen takin alta näkyi veljen kylpytakki.

Jos vetää roolin hyvin, niin tuskin tunnistaa.

Vierailija
5/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 2-v tunnistaa isän jo kulman takaa vaikka vaihtaa ääntä :)

Vierailija
6/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pukki tuli muuten tunnin, parin päästä oven taakse kyselemään että jokos mä olen täällä käynyt. Ah kultaista 70-lukua ja kännisiä pukkeja:P

Vierailija
7/7 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vanhin on jo 10 ja tietää ettei pukkia ole. No, parina vuonna onkin ollut ihan vieras ihminen. Riippuu paljon miten se pukki eläytyy osaansa ja osaa näytellä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän