Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nälkä

Vierailija
06.03.2023 |

Mikä ihme mua voi vaivata. Jo viikko menty niin että on ihan jatkuva nälkä. Olen 45v nainen, joten kaikki lisäruoka jää kroppaan.
Tänään: 7 maissa aamupala, klo 11 runsas lounas, 14 sämpylää ja pala lapsen synttärikakkua välipalaksi (yleensä hedelmä riittää) ja nyt on TAAS nälkä. Miten voi olla? Ihan todellakin miten?

En ole raskaana, mikä ihme voisi vaivata?

Normaalisti syön lounaan 12 kieppeillä ja välipalaksi omenaa tai päärynää. Iltapala/iltaruoka 18 paikkeilla. Nyt tuntuu että edes heti ruoan jälkeen ei ole kylläinen olo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama ongelma minulla, aivan sama, mutta en siitä huolimatta liho, erikoista, ehkä mulla on lapamato?

Sama! Lisäksi himoitsen kaikkea oikeaa/terveellistä ruokaa eikä edes tee mieli makeaa tai herkkuja.

Sinänsä ihan jees, mutta hieman ihmetyttää kyllä.

Vierailija
22/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ole onnellinen, että kyse ei ole päinvastasesta eli ruokahaluttomuudesta. Ruokahaluttomuus viittaa erinäisiin vakaviin terveysongelmiin kuten syöpään tai psyykkiseen eli masennukseen. Sen sijaan ruokahalun lisääntyminen ei ole mikään vakavan asian merkki koskaan, yleensä päinvastoin.

Helpottava kuulla. Itse jo mietin, että tämä lisääntynyt ruokahalu ja siis nimenomaan kaikenlaisen terveellisen tavisruuan himoitseminen kertoo siitä, että kropassa on jokin pielessä ja elimistö tarvitsee extraenergiaa sitä nitistäessään.

Minä siis en liho vaikka syön enemmän kuin ennen. En kyllä laihdukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et juurikaan maininnut mitä syöt paitsi leipää ja hedelmää (eli sokeria).

Ei noita loputtomiin voi syödä ennen kuin alkaa pukkaa diabetesta.

Vierailija
24/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt hiilarihöttöä etkä oikeaa ruokaa. Verensokeri nousee nopeasti ja sitten romahtaa, jolloin tekee mieli lisää ruokaa. Lisäksi veikkaisin, että sinulla on ahmimishäiriö. Normaalisti kukaan ei kykene syömään 14 sämpylää kerralla.

Vierailija
25/25 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitupitoisia lämpimiä voileipiä, nam.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme