Voiko vatsatauti olla ilman oksentelua ja ripulia
Jokin kumma pöpö nyt liikkeellä. Eilen alkoi etova olo ja tänään väsytti ja särki paikkoja. Sitten kuume nousi nopeasti kuten influenssassa ja välillä vatsassa kiertää
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Voi olla.
Juu mulla on ollut joskus. Oli lämpöä ja vatsassa kiersi pari päivää. Ei tullut oksennusta , eikä ripulia, mutta olo oli karmea.
On kaikennäköistä pöpöä liikkeellä. Mutta miksei myös influenssa voisi tehdä vatsaoireita
Mulla on myös ollu useamman päivän etova olo, mitään ei tullu ulos mistään. Kävin silti töissä, millä mä saikkua olisin saanu? Mitään ei tule, vatsassa huono olo. No pari päivää töitä tein ja sitten yritin vähän syödä, koska alko olee voimatkin poissa. Ruoka ei maistunu, mut väkisin söin. Sitten useamman päivän päästä alko helpottaa olo. Ei kuumetta tai muuta.
Joo voi. Joskus lapsi sairasti noron käytännössä yhdellä ripulilla (samaan aikaan oli päiväkodissa todella voimakas noroepidemia, joten ei voinut olla mitään muutakaan), mulle tuli vain tuota etovaa oloa.
Kyllä voi. Joskus ihmettelin lapseni toistuvia vatsatauteja, jotka eivät tartunneet muulle perheelle, niin lääkäri kertoi saman viruksen aiheuttavan joillain kunnon vatsataudin, joillain pientä vatsakipua ja joillain esim. flunssamaisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös ollu useamman päivän etova olo, mitään ei tullu ulos mistään. Kävin silti töissä, millä mä saikkua olisin saanu? Mitään ei tule, vatsassa huono olo. No pari päivää töitä tein ja sitten yritin vähän syödä, koska alko olee voimatkin poissa. Ruoka ei maistunu, mut väkisin söin. Sitten useamman päivän päästä alko helpottaa olo. Ei kuumetta tai muuta.
Okei, kiva tietää, että muillakin ollut tällaista vatsaflunssan tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Joskus ihmettelin lapseni toistuvia vatsatauteja, jotka eivät tartunneet muulle perheelle, niin lääkäri kertoi saman viruksen aiheuttavan joillain kunnon vatsataudin, joillain pientä vatsakipua ja joillain esim. flunssamaisia oireita.
Hyvä tietää. Pelästyi jo , että mikä minulle on tullut. Olo on selkeästi sairastunut. Ja veto pois. Ruoka ei maistu. Mehujäätä olen koittanut syödä
Onnekkailla noro voi mennä vatsanväänteinä. Toisilla tulee molemmista päistä.
Totta kai voi olla. Toisilla on lievemmät oireet kuin toisilla. Voi olla sama pöpö ja joku joutuu siitä sairaalaan tiputukseen, kun kaverille tulee vain väsymystä ja ällöä oloa päiväksi pariksi.
Kyllä voi. Nyt on mm. Noron sesonki
Kyllä voi. Jos on pieni määrä virusta ei välttämättä laita oksentamaan
Nyt on paljon vatsatautiakin liikkeellä. Joillain tekee vain etovaa oloa.
Viime viikolla kahtena päivänä oli etova olo ja vatsassa möyri.
En tiedä, mitkä ovat tämän hetkisen koronan oireet, mutta tuollainen se oli silloin, kun sairastin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitkä ovat tämän hetkisen koronan oireet, mutta tuollainen se oli silloin, kun sairastin.
Tätä mietin, mutta multa puuttuu yskä, kurkkukipu ja nuha myös.
Oireena vain etova olo, mahassa möyrii, lihassärkyä ja kuume nousi.
En ole saanut syödäkseni oikein mitään. Kaikesta huono olo vain yltyy.
Söitkö punalaputettua ruokaa pakastimesta? Aivan oikein sulle.
Vierailija kirjoitti:
Söitkö punalaputettua ruokaa pakastimesta? Aivan oikein sulle.
No en kuule syönyt. Säästin ne sulle.
Jos kuumeen nousu tekee