Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet miehestä, joka ei avaa naiselle ovea, vaan menee siitä itse ensin?

Vierailija
23.11.2006 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa Stockalle lastenvaunujen kanssa ja avasi kohteliaasti oven...Eli vaikka siitä on minullakin omat mielipiteeni niin käytöstapoja sillä ainakin riittää

Vierailija
2/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa jos mies kehtaa mennä ensin ovesta, toki sellaisia miehiä on paljon ja se kiinnittää huomioni.

Minusta on ihanaa kun mies avaa oven ja silloin kiitän miestä hymyllä, katsekontaktilla ja kuuluvalla kiitoksella. Hävettää vieläkin kun kerran nuorena en kiittänyt komeaa pomoani joka avasi oven minulle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaamassa ja eräs mies siinä sivussa odotteli että saan ovan avattua ja sitten meni itse ensin sisälle. Törkeyden huippu, vaikka en muuten niin välitä siitä availeeko miehet minulle ovea.

Vierailija
4/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan siihen muistan aina ilahtuen kiinnittää huomiota, kun mies AVAA oven. Minusta se on ihanan perus-kohteliaisuus=)

Vierailija
5/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos ei olla kauheen hyviä tuttuja. syvemmässä (kaveri)suhteessa voi välil olla avaamatta

Vierailija
6/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia on että miehet ei avaa ovea naisille. Siihen kiinnitän positiivisessa mielessä huomiota, kun joku avaa minulle oven.

Vierailija
7/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräs äärettömän lutuinen ja ihana mies avasi minulle kaksi ovea peräkkäin ja menin niin hämilleni, etten osannut edes kiittää. :/

Vierailija
8/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tuntematon taikka tuttu.

Vierailija
9/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan tavannu miestä joka ove avaisi ihan vartavasten naiselle.

Vierailija
10/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En oo koskaan tavannu miestä joka ove avaisi ihan vartavasten naiselle.

Vierailija
11/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

i kuin saikin oven auki. Itse en huomannut koko naista lapsineen, huutelin vain pojalleni, että " tule nyt" ja toinen oli näin herrasmies-mäinen =).

Vierailija
12/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se tilanteestakin, mutta pitäisi se tehdä automaattisesti. Jos itse olen vaikka kavereiden kanssa liikenteessä, usein avaan oven koko porukalle ja menen itse viimeiseksi vaikka olen nainen.

Vierailija
13/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käynyt vahinko, jotta on oven mulle avannut ja harmitellut sitä pitkään... (huumorimielellä kylläkin)

Vierailija
14/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kurottanut kaupan oven auki pitäen toisella kädellä vaunuista kiinni, ja joku kohtelias herrasmies on pujahtanut ovesta ohi minun ja vaunujeni...

Vierailija
15/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sen ole väliä onko sen oven avaaja mies vai nainen. Kohtelias henkilö avaa aina oven kanssakulkijoilleen.

Vierailija
16/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset työtoverini ovaavat aina oven naiselle ja ovat muutenkin kohteliaita, joten nykyään pidän vähän moukkana miestä, joka ei avaa naiselle ovea. Minä pidän mielelläni kyllä itsekin ovea auki kanssakulkijoille.

Vierailija
17/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ajattelen miehestä, joka avaa oven. En hyväksy sellaista ylistämällä alistamista! Haluan olla tasa-arvoinen.

Vierailija
18/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä odotan myös, että mieheni avaa minulle ovet (niinkuin onneksi tekeekin...)

Vierailija
19/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkisessa olemisessa en kyllä huomioi availeeko mieheni oven aina ensin vai ei, oikeastaan ihan sama kuka sen kaupanoven mulle avaa. Mutta jos mennään miehen kanssa vaikka ulos syömään, ravintolaan, teatteriin, juhliin tms. arjesta poikkeavaa niin kyllä ehdottomasti pitää silloin avata ja kyllä mies avaakin.

Vierailija
20/20 |
23.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen avaa miehelle tai sekä että??

Ihme touhua. Kumpikin on tarpeen tullen velvollinen avaamaan kelle tahansa oven (joko oikeasta syystä. esim. liikuntarajoitteisuus tai kohteliasuudesta)!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi