Siis Lintiläkö ei ole edes juonut omilla rahoillaan?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009434720.html
Jos se on niin niin eiköhän peli ala olla selvä. Lobbareiden laskuun juomisenkin varmaan kansa vielä ymmärtäisi mutta tuon...
Kommentit (46)
Aika moisen ajojahdin olette järjestäneet? Mitään näyttöä ei ole mutta täällä on jo tuomiotkin jaettu.
Vierailija kirjoitti:
mä lähden kanssa huomenna töihin alkon kautta, päivällä juon koulun ruokalassa vaan yhden lonkeron ja siitä tiputtelen päivän aikana jallupullon menemään. ei haittaa mun työtäni opettajana mitenkään, näin se on nähtävä.
Joo, tällaista se on meillä virkahommissa
No tämähän oli ihan normaalia vielä muutama vuosikymmen sitten, nykyisin näemmä uutisoinnin arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväisen näköinen kaveri paistatteli IP lehtien otsikoissa ku ei ollut aikaa eikä mitään intressiä saada sähkön ryöstöhinnoittelua kuriin. Ei, vaikka iltaa istuttu sähköyhtiön laskuun ja juuri siksi ei.
Kenen leipää syöt (tai viinaa juot), sen lauluja laulat...
Ei jatkoon.
Juu: ei kiinnostanut sähköfirmojen ryöstöhinnoittelu eikä myöskään kaivoslain uudistamisen edistäminen. Paljonkohan on saanut täytettä juomakaappiinsa ulkomaisilta kaivosfirmoilta? Ja kun koronaa yritettiin torjua, vinkui aina päätösten jälkeen Lapin matkailun puolesta. Pelkkä elinkeinoelämän juoksupoika ja ulkomaisten firmojen lahjoma lakeija.
Lintilän mukaan ryöstöhinnoittelulle ja kaivoslaille ei vain voinut tehdä yhtään mitään, sellaisia luonnonlakeja tuppaavat olemaan että ei ihminen niitä muuttaa voi! Myöskään koronatukimiljoonien saajia ei voinut millään lainkaan lajitella, tuppasivat miljoonatuet vain jonkun luonnonlain seurauksena menemään kaikenmaailman pöytälaatikkofirmoille. Ministereillä avustajia ja asiantuntijoita yllin kyllin, mutta yksikään ei osannut ottaa selvää näistä tekaistuista pöytälaatikkofirmoista, ei vaikka monet heidän tuttunsa jopa omistivat näitä tukia saaneita firmoja! Poiskaan ei väärinohjautuneita tukia saa perittyä näistä pöytälaatikoista, koska ei kunnolla tiedetä niiden omistajia.
Vierailija kirjoitti:
mä lähden kanssa huomenna töihin alkon kautta, päivällä juon koulun ruokalassa vaan yhden lonkeron ja siitä tiputtelen päivän aikana jallupullon menemään. ei haittaa mun työtäni opettajana mitenkään, näin se on nähtävä.
Luokkiin tarvitaan viinakaapit. Jos opettaja laukkaa koko ajan hakemassa viinaa, niin eihän opetuksesta mitään tule.