Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisurheilijanaisten vaatteet

Vierailija
05.03.2023 |

Milloin naiset alkavat käyttää samanlaisia vaatteita kuin miesyleisurheilijat? Ero on suuri! Vuonna 2030?

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
42/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ihan asialliset. Ja hyvä niin. Joskus oli liian seksikkäät ja se ei sovi urheiluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä, kiitos!

Vierailija
44/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ikävää jos on itse laiska ylipainoinen yh kun telkkarissa näkyy itsestään huolta pitäviä iloisia nuoria naisia. Heillä on ihan itse oikeus valita vaatteensa, jos on tehnyt kovasti töitä kroppansa eteen niin kelpaahan sitä esitellä. 

Vierailija
45/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehilläkin ole nykyään niitä kireitä trikoita - ne ne vasta tökerönnäköisiä on.

On niitä kuten joku mies ennätti niist mainistemaankin jo keskustelun alussa. - Jaan itsekin häne kokemuksensa siitä, että olen myös tullut "homotelluksi" kun olen joitain kertoja käyttänyt luultavasti vastaavia trikoita urheillessa/ lenkkeillessä. Mutta tällainen "homottelu" tai muu julkinen "huomauttelu/ osoittelu" kyllä kertoo minusta enempi sellaista ilmaisevasta vasta kuin trikosiiin pukeutuneesta miehestä (tai naisesta). Vielä irtopisteitä kerätäkseni- lisään, että olen varma siitä, että naiset ovat kautta historian saaneet taatusti julkisesti liikkuessaan enempi huutelua ja arvotelua sen peruteella, mitä ovat laittaneet päällensä kuin miehet.  

Sinkkumies

Sellaiset tiukat trikoot ovat kyllä ällöttävän näköiset miehellä. Pyöräilyyn sopivat sillä siinä niillä on ihan funktio. Toki tiukat trikoot ovat ällöttävät myös läskien naisten päällä

Vierailija
46/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös miehilläkin ole nykyään niitä kireitä trikoita - ne ne vasta tökerönnäköisiä on.

On niitä kuten joku mies ennätti niist mainistemaankin jo keskustelun alussa. - Jaan itsekin häne kokemuksensa siitä, että olen myös tullut "homotelluksi" kun olen joitain kertoja käyttänyt luultavasti vastaavia trikoita urheillessa/ lenkkeillessä.  

Sinkkumies

Jos haluaa näyttää vähemmän törkeältä niiden trikoiden päälle voi pukea vaikka väljät juoksushortsit. Näin toimien teet esteettisen palveluksen ympäristöllesi ja säästyt omottelulta.

Vierailija
47/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vasta on kivan näköiset ja seksikkäät. Myös ihonmyötäiset mikroshortsit on tosi hot ja toivottavasti miehet alkavat käyttää niitä enemmän.

Vierailija
48/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilijat treenaa kroppaansa kymmeniä tunteja viikosss niin kelpaa sitä pyykkilautaa ja pyöreää peppua esitellä 👍

Vierailija
49/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää, joku reppana runqqari nostelee ketjua pippeli puolikovana ja yrittää saada vastakkainasettelua aikaiseksi.

Ei se nyt lähtenyt

Vierailija
50/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kuten joku mies ennätti niist mainistemaankin jo keskustelun alussa. - Jaan itsekin häne kokemuksensa siitä, että olen myös tullut "homotelluksi" kun olen joitain kertoja käyttänyt luultavasti vastaavia trikoita urheillessa/ lenkkeillessä.  

Sinkkumies

Jos haluaa näyttää vähemmän törkeältä niiden trikoiden päälle voi pukea vaikka väljät juoksushortsit. Näin toimien teet esteettisen palveluksen ympäristöllesi ja säästyt omottelulta.

Ei trikoot ole yhtään törkeämmät miehen kuin naisenkaan päällä. Miksi olisi? Epäilläänkö naisia lesboksi jos käyttää trikoita. Lisäksi naiset käyttää kireitä toppeja jotka näyttää rinnat selvästi. Ei kai tässäkään ole mitään ongelmaa. Ei miesten tarvitse pukeutua peittävämmin kuin naistenkaan. Jos naiset haluaa esitellä muotojaan ei kukaan voi vaatia miehiä pukeutumaan säkkiin.

Vierailija
51/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin feministeille tiedoksi, että lentopallossa pitää sääntöjen mukaan pukeutua niukasti vaikka  ette te urheilua koskaan seuraa niin lajit menee sekaisin. 

Lentopalloilijan äitinä voin kyllä kertoa, että missään säännöissä ei lue peliasun niukkuudesta yhtään mitään.

Vierailija
52/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Jos naisilla on oikeus näyttää kamelinvarvas niin mitäs estoja miehillä pitäisi olla, noin esteettisesti?

Homottelu ei taas vahingoita ketään, kertoo enemmän siitä reppanasta joka katsoo juoksijoita ja huokailee "homooooo" touhutipas purkiessä ulos puolikovasta pippelistä.

Vierailija
53/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kuten joku mies ennätti niist mainistemaankin jo keskustelun alussa. - Jaan itsekin häne kokemuksensa siitä, että olen myös tullut "homotelluksi" kun olen joitain kertoja käyttänyt luultavasti vastaavia trikoita urheillessa/ lenkkeillessä. Mutta tällainen "homottelu" tai muu julkinen "huomauttelu/ osoittelu" kyllä kertoo minusta enempi sellaista ilmaisevasta vasta kuin trikosiiin pukeutuneesta miehestä (tai naisesta). Vielä irtopisteitä kerätäkseni- lisään, että olen varma siitä, että naiset ovat kautta historian saaneet taatusti julkisesti liikkuessaan enempi huutelua ja arvotelua sen peruteella, mitä ovat laittaneet päällensä kuin miehet.  

Sinkkumies

Sellaiset tiukat trikoot ovat kyllä ällöttävän näköiset miehellä. Pyöräilyyn sopivat sillä siinä niillä on ihan funktio. Toki tiukat trikoot ovat ällöttävät myös läskien naisten päällä

Ei niitä sun silmille pueta eli katso muualle.

Vierailija
54/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama miten pukeutuvat. Ihmetyttää vaan esim. hyppylajeissa pikkupikku bikinit. Eikö ne tunnu epämukavilta.

Ilmeisesti ei koska ne niitä vapaaehtoisesti käyttää

Vierailija
55/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapalloilijoiden asut ovat neutraalit/hyvän maun mukaiset. Ja aikalailla samanlaiset molemmilla sukupuolilla. Ja he näyttävät hyvältä! Aidosti.

Miksi yleisurheilun katsojan tulisi altistua urheilijoiden kehon liialliselle näkemiselle? Myös osa miesten asuista saa pääni kääntymään pois, sillä niistäkin osa on liian paljastavia. Haluan katsoa urheilua, mutta en sukupuolielimiä.

Vierailija
56/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt, että urheilijanaiset itse valittaisivat vaatteistaan. Valittajat ovat aina sohvaperunanaisia,  jotka sitten kehittävät teorian, että patriarkaatti on syypää näille pienille vaatteille.

Vierailija
57/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt, että urheilijanaiset itse valittaisivat vaatteistaan. Valittajat ovat aina sohvaperunanaisia,  jotka sitten kehittävät teorian, että patriarkaatti on syypää näille pienille vaatteille.

No tämä valittaja ei ainakaan ole sohvaperuna eikä lihava vaan ns. himotreenaaja, mutta asia on tärkeä. Se on epäkohta sukupuolten välisessä tasa-arvossa. Unisex-urheiluvaatteet, kiitos!

Vierailija
58/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten suoritustaso on sama kuin nuorilla pojilla. Naisten anti yleisurheilulle on esitellä niukoissa asuissa trmmattuja vartaloitaan. Miesurheilijat tekevät sitten tuloksia joita ihaillaan.

Vierailija
59/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä valittaja ei ainakaan ole sohvaperuna eikä lihava vaan ns. himotreenaaja, mutta asia on tärkeä. Se on epäkohta sukupuolten välisessä tasa-arvossa. Unisex-urheiluvaatteet, kiitos!

Miksi haluat pakottaa urheilijoille tietynlaiset vaatteet? Urheilijanaiset saavat ihan itse valita vaatteensa, miksi ottaisit sen valinnan heiltä pois? Kuulostat naisvihaajalta.

Vierailija
60/73 |
06.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se härskin näköistä ainakin hyppypaikolla kun  naisten bikinipöksyistä pilkistää alahuuli.

Yleisurheilun katsominen on nykyään K18.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi