Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisinko miehelle ruoan loppuun? Jätin kesken kun alkoi

Vierailija
05.03.2023 |

haukkua kun joku porkkanan pala lenteli pilkkoessani.
Sanoi sitten että minähän se "kaiken syön, jatkuvasti syömässä", joten jätin sikseen kun en taas näköjään saa syödä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai syöt, etkä missään tapauksessa anna miehelle. Jos asiaan liittyy mitään uhkaa, soitat jonkun tutun paikalle. Tai lähdet turvakotiin. Tai molempia. Missään tapauksessa älä asu mielipuolen kanssa enää.

Huutista. Eiköhän tässä kuultu nyt vain tarinan toinen puoli joka kuulostaa kuin jonkun murrosikäisen kiukuttelulta. Oisko maattu koko päivä läskillä perseellä tekemättä mitään, mies tehnyt kotona kaiken ja nyt ruuanlaittokin on tälle läskiperseelle liikaa.

Niin olen kuulemma maannut, iltapäivään asti, kun heräsin viideltä ja otin tirsat.

Mies on jo ehkä kolmet tirsat ottanut, ja juonut. Meni nytkin nukkumaan, eikä näköjään syö sitä laittamaani ruokaa, tänäänkään. Sitä ennen sanoi että syö vaan, niinhän sä teet koko ajan ja olet tehnyt tänäänkin.

Huomautin että 2 paahtoleipää söin aamupalaksi, louskutti että mitäpä oli välissä, oliko nakkeja.

Muistutin että vain mätitahnaa oli päällä.

Mies itse söi tänään vain leipomiani mokkapaloja, itse en syö makeaa joten otin ne paahtikset aamukahvin kanssa.

Mies ei ole tehnyt mitään kuin katsonut urheilua ja juonut, mitäpä täällä tarvitsisi tehdä kuin ruoka, ja sen aina hoidan.

Ja olisin tehnyt jo aiemmin jollei mitta olisi täyttynyt siinä että rupesi haukkumaan että minähän ne kaikki ruoat syön.

Vierailija
22/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai syöt, etkä missään tapauksessa anna miehelle. Jos asiaan liittyy mitään uhkaa, soitat jonkun tutun paikalle. Tai lähdet turvakotiin. Tai molempia. Missään tapauksessa älä asu mielipuolen kanssa enää.

Huutista. Eiköhän tässä kuultu nyt vain tarinan toinen puoli joka kuulostaa kuin jonkun murrosikäisen kiukuttelulta. Oisko maattu koko päivä läskillä perseellä tekemättä mitään, mies tehnyt kotona kaiken ja nyt ruuanlaittokin on tälle läskiperseelle liikaa.

Kysyisin vielä että eikö miehen tarvitse tehdä ruokaa koskaan minulle?

Mitä sen roikkoperseen tehtäviin kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko 13-vuotias...

En, viisikymppinen kuten mieskin.

Vierailija
24/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis juonut päivän urheilua katsoessa? Juopuneena antaa ikäviä kommentteja ja haastaa riitaa?

Tuntuuko sinusta turvalliselta olla kotona?

Vierailija
25/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruoka valmiiksi ettei mene haaskuun. Laita vaikka jääkaappiin huomiseksi, jos ette tänään syö.

Vierailija
26/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies siis juonut päivän urheilua katsoessa? Juopuneena antaa ikäviä kommentteja ja haastaa riitaa?

Tuntuuko sinusta turvalliselta olla kotona?

Se juo aina. Välillä on niin höveliä että syö vaan, ja välillä sitten iskee vyön alle tuolla tavalla. Kai se on vain uskottava että olen kuvottavan lihava.

No, ehkä ei olisi pitänyt tehdä aloitetta niin innokkaasti, tähän se johti että anorektikko sitten tyytyi minuun, vaikka haluaisi alipainoisen naisen oikeasti.

Vierailija
27/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ruoka valmiiksi ettei mene haaskuun. Laita vaikka jääkaappiin huomiseksi, jos ette tänään syö.

Tein joo, ja laitan jääkaappiin ja osan pakkaseen. Mies ei välttämättä syö moneen päivään, joten voi se mennä haaskuun.

Minä en enää herran ruokia syö. Sehän se on että ehkä syyttää minua siitä ettei ehdi syödä, kun minä syön sitten hiljalleen, kun hänelle ei maistu.

Vierailija
28/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaankin lihava, miksi et laihduta?

Olet varmaankin tyhmä, miksi et viisastu?

Paras tässä langassa, hyvä! :)

Ketjussa.

Vierailija
29/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
30/30 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se alkoi pyydellä minua viereen nukkumaan. Sanoin että enhän saanut tulla.

Ilmoitti että saat tulla, hän antaa luvan.

Voi helvetti että oikein antaa luvan...

Ap