Mikä on paras suklaa?
Kriteerinä että pitää olla tällä hetkellä saatavilla Suomessa.
Omasta mielestäni Lindor.,
Kommentit (24)
Fazerin turkinpippurilevy. Saako sitä enää?
Minä haluaisin nyt marabou maitosuklaalevyn
Se paras suklaa on sitä mitä on kotona kun kaupat ovat kiinni. Tämä on testattu kuinka paljon nainen voi haluta sen suklaalevyn.
Yllättäen tän hetken lemppari on merkkiä Pirkka :D (72% tumma suklaa)
Tony's Chocolonely. Ainakin Citymarketista saa.
Riippuu tosin millaista suklaata tahtoo:
Sellainen äklönmakea? Itse tykkään niistä Lidlin Way to Go vai mikälie suklaista. Oli joku valkosulkaa-vadelma-poksuvat kivet tai sitten se oliko se joku karamelli-suola-maitosuklaa? No mut kuitenkin hyviä ja edullisia on. Sitten perus Fazer punainen on nams.
Ei niin ällömakeaa? Fazerin tummat suklaat on parhaita. Lidlin on ihan ok myös, mutta ei kyllä vedä vertoja Fazerin tummille suklaa levyille.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin turkinpippurilevy. Saako sitä enää?
Tästä kun vielä tulis patukka versio - se levy oli vähän turhan iso.
Ihan paras suklaa!
IChoc Supernut ja Guylian kaupan suklaista. Linnunmunat joita saa irtokarkkeina.
Muuten artesaanisuklaat. Ennen oli Goodiolla se inkiväärisuklaa, se oli hyvä. Neuhausin konvehdit.
Pätkis crunchy, Tupla, Bounty, Kinder Bueno, Daim, Snickers peanut butter, Butterfinger
Onhan näitä, huomaa ehkä että olen ollut tämän vuoden herkkulakossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Se paras suklaa on sitä mitä on kotona kun kaupat ovat kiinni. Tämä on testattu kuinka paljon nainen voi haluta sen suklaalevyn.
Täällä ei ole koskaan kaupat kiinni, Leppävaaran prisma auki 24/7
Oon koittanut laihduttaa ja ostaa "sallittua herkkua" eli tumma suklaata. Tuolla se on kaapissa kokonaisena maannut jo kolme viikkoa, ei vaan tee mieli. Eilen eksyin ostamaan oikeita herkkuja, jotka ei mulle oo suklaatuotteita ollenkaan. :)
Da capo