Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noituus, henkisyys, rituaalit jne

Vierailija
05.03.2023 |

Minua kiinnostaisi hirmuisesti tutustua erilaisiin rituaaleihin ja noituuteen ja hengellisyyteen. Riimukivet, manifestointi, kynttilät, luonto ja yrtit, arjen taikuus. Haluaisin kuulla muiden kokemuksista henkisestä matkasta ja näihin asioihin tutustumisesta. Mistä olet löytänyt tietoa ja miten lähteä liikkeelle tähän teemaan tutustumisessa? Myös kehon viisaus ja hyvinvoinnin parantaminen luonnon keinoin kiinnostaa.

Kommentit (360)

Vierailija
241/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap unohti keppihevoset ja tatskat 😆

Vierailija
242/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans samoja sieniä mitä ootta ottaneet! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut uusia hyviä noitia ja velhoja, shamaaneja. Muita parantajia.

Harvassa ovat ja harvassa tulevat, ei oikeasti ole tarkoitus että heitä tulee paljon mutta seuraajia tulee aina sekä perässä harrastelijoita. Oikeita tekijöitä tarvitaan ja heillä on kutsumus. Itseänikin kyllä kiinnostaa saada elämänmakuakin jo Suomeen paljon persoonallisuutta sekä kaikkea taianomaistakin. Kaikessa on paljon tutkittavaa samaten, tuo kaikki on elämää ja itseasiassa jopa varsinkin Suomessa. Historiaa kannattaa tutkia näiltäkin osin.

Vierailija
244/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä löytyy pari hyvää kauppaa. Era Nova sekä Unio Mystica, joista löytää tietoa laidasta laitaan.

Oman polun etsimisessä saattaa mennä aikaa, mutta mitä syvemmälle polulle astut, sen helpompi on oma suuntauksensa nähdä.

Noituus kun ei ole mikään kiveen kirjoitettu, yksijohteinen suuntaus. :) 

Itse tykkään harjoittaa itsenäistä magiaa, mutta en ole sitäkään ajatusta vastaan, että kuuluisin joskus pieneen coveniin.

Parannuin itse keskivaikeasta masennuksesta oman uskoni voimalla ja nykyään tuo sairaus on muisto vain.

Kannustan sinua tutustumaan kaikkeen mahdolliseen itseäsi kiinnostamaan ja löytämään oman polkusi noituuden maailmassa. =) 

Vierailija
245/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingistä löytyy pari hyvää kauppaa. Era Nova sekä Unio Mystica, joista löytää tietoa laidasta laitaan.

Oman polun etsimisessä saattaa mennä aikaa, mutta mitä syvemmälle polulle astut, sen helpompi on oma suuntauksensa nähdä.

Itse tykkään harjoittaa itsenäistä magiaa, mutta en ole sitäkään ajatusta vastaan, että kuuluisin joskus pieneen coveniin.

Parannuin itse keskivaikeasta masennuksesta oman uskoni voimalla ja nykyään tuo sairaus on muisto vain.

Kannustan sinua tutustumaan kaikkeen mahdolliseen itseäsi kiinnostamaan ja löytämään oman polkusi noituuden maailmassa. =) 

Aivan. Todella mielenkiintoista. Oletko jokin noita tms? Mitä sinä harjoitat tai mistä kaikesta olet kiinnostunut? Pidän vahvoista suuntauksista ja vahvoista mielipiteistä sekä avoimuus kaikkea muuta vastaavaa kohtaan olisi hyväksi jotta voisi seurustella näiden asioiden äärellä muidenkin kanssa. Suomeen tarvittaisiin yhteisöllisyyttä meille kaikille kiinnostuneille.

Vierailija
246/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Todella mielenkiintoista. Oletko jokin noita tms? Mitä sinä harjoitat tai mistä kaikesta olet kiinnostunut? Pidän vahvoista suuntauksista ja vahvois

Siinähän olikin tietoa, harhauduin ajatuksissani mutta kerro lisää jos haluat. Katsoin noita kauppojakin, kiinnostavia asioita.

Vierailija
247/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Todella mielenkiintoista. Oletko jokin noita tms? Mitä sinä harjoitat tai mistä kaikesta olet kiinnostunut? Pidän vahvoista suuntauksista ja vahvois

Olen luonnonuskova/noita ja ylpeä pakana.

Oman uskoni piirit menevät pohjoismaisesta muinaiskreikkalaosuuteen sekä muinaiseen Egyptiin.

Harjoitan omaa polkuni, en niinkään mitään olevaa suuntausta. Omaan polkuni kuuluu aikalailla kaikki, josta saan merkkejä ja joka resonoi ja tuntuu tutulta.

Uskon menneisiin elämiin ja sielun ikuiseen olemassaoloon tietoisessa muodossa. 

Muun muassa.

Vierailija
248/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä pakkomiellettä hengellisyyteen. Miksi ei voi elää todellisuudessa? 

Kyllähän tämä maallinen todellisuus tulee ensin mutta uskon että sen lisäksi voi olla muutakin ja että asioita kannattaa tutkia.

Vierailija
249/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Todella mielenkiintoista. Oletko jokin noita tms? Mitä sinä harjoitat tai mistä kaikesta olet kii

Okei, todella mielenkiintoista. Nämä ovat ehkä new age-suuntauksia? Täysin uutta minulle ja tutkin kaikenlaista, kiitos kun vastasit. Ketjussa olisi mukava lukea lisääkin jokaisen täysin omistakin suuntauksista sekä kokonaisuuksista sillä jokainen on kuitenkin erilainen. Olen jotenkin tässä herännyt huomaamaan näitä uusia asioita nyt enemmän ja luen mielelläni lisää ja tutkin siis myös muualtakin kyllä. Sosiaalista mediaakin olisi mukava seurata vaikka itse en ole näissä mukana muuten kuin siltä osin että ne kiinnostavat minua suuresti. 

Vierailija
250/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä pakkomiellettä hengellisyyteen. Miksi ei voi elää todellisuudessa? 

Kyllähän tämä maallinen todellisuus tulee ensin mutta uskon että sen lisäksi voi olla muutakin ja että asioita kannattaa tutkia.

Omasta mielestäni ei tarvitse eritellä asioita sillä vaikka me olemme tavallisia ihmisiä niin me olemme henkiä kehoissa ja harjoitamme kaikenlaista toimintaa täysin tavanomaisen elämän ohessa. Itsekin voin ja tykkäänkin kokeilla kaikenlaista sekä elää mukana monenlaisessa elämäntyylissä. Se tuo minulle ainakin elämääni hurjasti sisältöä. En häpeä kiinnostumistani asioihin, ehkä tulevaisuudessa kaikesta voitaisiin puhua avoimemmin taas uudestaan. Sivusta.

Vierailija
251/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengellisissä- ja rituaaliasioissa suosittelen Raamattua.

Raamatussa kielletään ennustaminen sekä muut vastaavat jutut kuten enkeliparannus yms

En nyt usko tähän sillä Jeesuskin saattoi Jumalan sanaa ja sehän on parannusta sekä kuuluu samaan asiaan kuin viestien välittäminen, parantaminen ja muut asiat. Ehkä siellä on myös niitä tarinoita kaiken maailman kieltäjistä koska joukossamme on aina sellaisia vastustajia.

Vierailija
252/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko ja Raamattu jo tuttu, hain nyt vähän eri meininkiä :)

-ap

Tämän voi pitää mukanakin, ei tarvitse sulkea elämästä pois mitään. Kaikki mitä meille on annettu, on annettu rakkaudesta ja meidän elämäämme tuomaan monin eri tavoin runsautta. Tarvitsemme yhteisöllisyyttä, rakkaudellisempaa elämää jossa meistä jokainen saisi olla täysin vapaasti oma itsensä, oma persoonallisuutensa ja toteuttaa sekä ilmentää itseänsä rohkean vapaasti. 

Vierailija
253/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi noituutta? Haluatko tehdä mustaa magiaa? Mikset halua mielummin shamaani oppeja oppia ja muuta hengellisyyttä. On myös hyviä rituaaleja, mitä oikeen haet ylipäätänsä?

Hyviä kysymyksiä, minäkin toivoisin vastauksia vapaalla kädellä. Kuuntelen avoimesti minäkin.

Vierailija
254/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manifestointi toimii ja muut tuossa ja voi oppia, alat etsimään lisää aiheesta tietoa ja tutustumaan ihmisiin jotka taitaa näitä asioita. Kaikki sitten ei ole totta internetissäkään mutta kyllä huomaat jos jollakin on oikeita näitå juttuja ja opit niitä sitten.

Tutustumalla oppii mutta internetissä on aika vähän nykyisin tietoa ainakaan Suomeksi saatavilla mutta linkkejäkin voi laittaa. Uusia juttuja on paljon, lisäksi on jokaisen oma henkilökohtainen tapa sekä tyyli joka myös kiinnostaa sekä avartaa asioita ja ymmärrystä niistä asioista. 

Vierailija
255/360 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työssäni n. 10 v sitten jouduin siirtymään aina yöaikaan autolla ja kuuntelin paljon radiota, työpuheluitakaan ei oikein voinut öisin soitella. Jollain taipaleella kanavaksi osui Patmos, joka soitti vanhoja nauhoituksiaan. Ohjelmassa haastateltiin henkilöä, joka oli vieraillut intialaisessa mielisairaalassa tapaamassa potilaana ollutta ison rakennusfirman omistajaa. Yrittäjä oli meditoinut ja joogannut tavoitellen "yhteyttä universumin kanssa". Kävi humahdus ja mies menetti keskittymiskykynsä. Jäin siinä auto täynnä tietotekniikkaa ja elektroniikkaa miettimään voiko joogan, meditaation ja kaikenlaisen noituuden ohella myös sosiaalinen media houkuttaa noita henkivaltoja hyökkäämään. Ilmeisesti noituuteen ja pahojen henkivaltojen orjuuteen ajava nykyajan henkinen pahoinvointi on suurelta osin näiden henkivaltojen työtä. Pahoinvointi saadaan aikaiseksi esimerkiksi TV-sarjojen ja sosiaalisen median avulla.

Vierailija
257/360 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi luoda omanlaisensa noituuden (kaaos magia).

Vierailija
258/360 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noituus ja henkisyys kiinnostaa, niin kannattaa tsekata tämä Ylen sarja:

https://areena.yle.fi/1-67957866

"Henget, kristallit, salaseurat ja noidat ovat tärkeämpiä kuin koskaan. Suuri osa ruotsalaisista, erityisesti nuorista, uskoo, että elämä jossain muodossa jatkuu kuoleman jälkeen ja että monilla ihmisillä on paranormaaleja kykyjä. Miten se on mahdollista maailman maallistuneimmassa maassa? Anna Lindman tutkii taianomaista maailmaa Henkien valtakunnassa. (Andarnas rike. SVT, 2023.)"

Vierailija
259/360 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata,saat vaan henkivallat kimppuusi ja elämänlaatusi huononee, rituaalien yms myötä tulee ns kirous. En ole uskossa mutta usko mua,ei kannata leikkiä pimeyden asioilla. Kun itse pelasin spiritismiä aikoinaan niin mua rupesivat riivaamaan painajaismaiset unet/unihalvaukset kun lopetin ja luin isä meidän rukouksen ja pyysin erästä uskovaa auttamaan niin ei ole sen jälkeen tullut mitään painajaisia yms. En ole kuitenkaan Jumala uskossa mutta kristilliset asiat auttaneet pääsemään eteenpäin elämässä. Kaikki enkeli kosketuksetkin on huuhaata,samoin  kristalli,tarot yms. 

Vierailija
260/360 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen podcast kun "What magic is this" kannattaa tsekata, siinä on kaikkea magiaan liittyvää ihan laidasta laitaan ja podin kotisivuilta löytyy vielä kattavat listat jaksoissa mainittuihin artikkeleihin ja kirjoihin. Eiköhän tuota kuuntelemalla löydy itselle se mieluisin taikuuden laji, suosittelen tutustumaan.

Niin ja jos suomalainen kulma aiheeseen kiinnostaa, niin salakirjathan on julkaissut kaikenmoista kansanuskoon liittyvää. Jos vähän tummemmat vedet kiinnostavat, niin Viides Askel kannattaa tsekata, vaikka itselleni se oli liian vaikeaselkoista.

Ei muuta kuin onnea matkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän