Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pitkähihaisia juhlamekkoja on niin vähän?

Vierailija
05.03.2023 |

Pitkähihainen mekko näyttäisi monessa tapauksessa paljon paremmalta kuin olkaimet saati kokonaan olkaimettomat mekot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti juhlissa näkee höllyviä käsivarsia, vaikka kädet olisivatkin hoikat, pitkät hihat peittäisivät ne hyvin.

Vierailija
2/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kyllä aina löytänyt hihallisia juhlamekkoja. Pitkähihaisia, perhoshihaisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kyllä aina löytänyt hihallisia juhlamekkoja. Pitkähihaisia, perhoshihaisia...

Olen mäkin, mut muut eivät tunnu käyttän niitä juurikaan. Joo, en voi päättää mitä muut saavat pukea päälleen, mut ihmetyttää miksi niin moni näyttää suosivan hihattomia.

Vierailija
4/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt, jäänyt moni muuten ihana mekko ostamatta, koska hihat aivan olemattomat tai nysät, ja jopa vielä tiukat malliltaan enkä edes ole mikään "paksukäsivartinen".

Vierailija
5/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naistenvaatteet suunnitellaan mallivartaloisille ajatuksella, että sellaiset ihmiset haluavat olla hihattomissa. 

Vierailija
6/6 |
05.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummastellut samaa. Suuri prosentti naisten juhlapuvuista on hihattomia. Miksi? Käsivarsien yläosat menettävät kauneuttaan vähänkin vanhempana vaikka olisi täysin normaalipainoinen. Lisäksi minä ainakaan eh halua palella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme