Luulevatko jotkut miehet, että katse tarkoittaa, että haluaa sänkyyn?
Tuli toisesta ketjusta mieleen.
Itse saatan katsoa jotain miellyttävää miestä ihan vain osoittaakseni, että hän on minusta miellyttävä. Kohteliaisuus tavallaan. Mitään taka-ajatuksia katseeseen ei liity.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut eli älyllisesti hieman kehitysvammaiset matalan sosiaaliluokan jäsenet. Eli kantaväestöstä harva, maa han muuttajista ehkä 90 %.
Ulkomaalaistaustaiset ovat parempia rakastajia, kuin kotimaan tatuoidut vässykät. Lisäksi heillä on käytöstavat naisia kohtaan.
Nyt alkoi kiinnostaa. Onko mongoli parempi kuin tšeremissi, entäpä Kuuban poika verrattuna indialaiseen? Onko syldaavi parempi kuin carambarombalainen?
He ovat kaikki erilaisin aste-eroin parempia kuin suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivän miesviha-aloitus. Mutta päivä on vielä nuori. Mihin ehdimmekään vielä?
Miesviha? Suurin osa miehistä on minusta ihan mahtavia tyyppejä! Ap
Mikä oli motiivisi tehtä tämä aloitus?
No miesviha tietysti! Ap
Ei ollut ap tuo. Miehet ovat kivoja. Ja tuli toisesta aloituksesta mieleen. Oikea ap
Ei kutsu sänkyyn, vaan kutsu pikaisille anaalisekseille sovituskoppiin, vessaan tai nurkan taakse.
Aina voi koettaa jos se meinaisi. Siinä ei menetä mitään mutta jos onnistuu pääsemään sänkyyn niin sitten on voittanut. Kyllähän ihmiset lottoavatkin vaikka siinä on vielä pienemmät onnistumisen mahdollisuudet.
Hiekkiksellä kaikki on kaikkien tuttuja kunhan vaan ehtii huomata toisen. Sinne.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaikki ajattele näin?
Muistan, kun istuin kahvilassa seurassa, kun huomasin, että joku sievä nuori nainen katsoi ja jäi katsomaan.
Toisella kerralla sama hymyn kera. Kolmas kerta lisää hymyilyä.
Itse katselin siis ympärilleni ja tunsin tämän kyseisen neidin katseen ja katsoin itse silloin myös häntä lyhyesti.
Ajattelin vain, että taitaa olla hiukset minulla hölmön näköisesti.
Ihan selvää flirttiä.
Olisit saanut pimperoa.
Eikä aina tarvitse edes katsoa saati vilkaista. Riittää että on hyvännäköinen ja kivasti pukeutunut (esim. hame ja korkokengät). Jotkut miehet kuvittelevat että nainen pukeutuu ja meikkaa nimenomaan heitä varten ja toivoo että miehet lähestyvät.
Yleensä em. miehille sanat "ei kiitos" eivät riitä, vaan täytyy korostaa että on varattu, naimisissa yms. että he älyävät häipyä.
Katse ja hymy on naiselta vihreä valo miehelle 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kaikki ajattele näin?
Muistan, kun istuin kahvilassa seurassa, kun huomasin, että joku sievä nuori nainen katsoi ja jäi katsomaan.
Toisella kerralla sama hymyn kera. Kolmas kerta lisää hymyilyä.
Itse katselin siis ympärilleni ja tunsin tämän kyseisen neidin katseen ja katsoin itse silloin myös häntä lyhyesti.
Ajattelin vain, että taitaa olla hiukset minulla hölmön näköisesti.
Ihan selvää flirttiä.
Olisit saanut pimperoa.
Naurettava kommentti. Nainen halusi vain näyttää, että mies on miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamupäivän miesviha-aloitus. Mutta päivä on vielä nuori. Mihin ehdimmekään vielä?
Miesviha? Suurin osa miehistä on minusta ihan mahtavia tyyppejä! Ap
Mikä oli motiivisi tehtä tämä aloitus?
No miesviha tietysti! Ap
Ei ollut ap tuo. Miehet ovat kivoja. Ja tuli toisesta aloituksesta mieleen. Oikea ap
Et kykene omassa päässäsi päättelemään että jossain voi olla mies joka ajattelee näin? Aivan kuten jossain on joku nainen joka luulee että sokea tuijottaa salilla häntä.
Vierailija kirjoitti:
Katse ja hymy on naiselta vihreä valo miehelle 👍
Onko mies pyytänyt muka mitään valoa? Aika pollea nainen joka vain antaa luvan ilman että miehellä olisi kiinnostusta siihen.
Ennen kun jaksoin aina laittautua ja olin kaikkialla huolitellun näköinen, niin miehiä aina siunaantui jostain höpöttämään.
Lakkasin laittautumasta niin paljoa että saisin olla rauhassa.
Toimi.
Nykyään ei tarvitse kahvilassa tms pelätä että joku tulee häiritsemään.
Jos nainen katsoo miestä useamman sekunnin yökerhossa, seksin todennäköisyys kasvaa huomattavasti.
Olen ollut yli 20 vuotta töissä raskaassa konepajateollisuudessa ja todellakin katsonut ihmisiä silmin, eikä kukaan ole luullut minun haluavan heidän kanssaan sänkyyn.
- DI nainen
En tiedä mistä ketjusta tällainen ajatus on tullut, mutta ajatus on kyllä niin outo ja vieras, että. Johan tuo hankaloittaisi ihan normaalia arkiasiointia ja elämistä.
Kaikki vahtaavat miehet ovat jotenkin todella yksinkertaisia. 😆
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä ketjusta tällainen ajatus on tullut, mutta ajatus on kyllä niin outo ja vieras, että. Johan tuo hankaloittaisi ihan normaalia arkiasiointia ja elämistä.
Joku nainen on miesvihakiimassaan esittänyt tuon väitteen ja toinen nainen tarttuu siihen ja alkaa julistamaan asiaa totuutena toisessa ketjussa.
Näin se homma etenee. Vuoden päästä tuosta puhutaan kuin se olisi arkea aina ja kaikkialla.
esimerkki kuinka asia toimii:
Tiedemies on lukinnut häkkiin viisi apinaa. Häkissä on tikapuut, joiden huipulla on banaani. Ennen pitkää joku apinoista kiipeää tikapuille tavoitellakseen banaania. Heti, kun se on ottanut ensimmäisen askeleen tikapuilla, tulee katosta kylmä vesisuihku kaikkien apinoiden päälle.
Pian toinen apina yrittää samaa, ja tulos on sama: kylmä vesisuihku. Jos kolmas apina yrittää kiipeämistä, muut käyvät tämän apinan kimppuun välttääkseen kylmän vesisuihkun. Tikapuille ei kiivetä ja sillä hyvä.
Tiedemies sulkee vesihanan häkin ulkopuolella. Enää vettä ei tule, vaikka tikkaille kiipeäisikin. Apinat eivät vain tätä tiedä.
Yksi apinoista vaihdetaan sellaiseen, joka ei ole häkissä ennen ollut. Tämä uusi apina yrittää kiivetä tikkaille, mutta muut hyökkäävät sen kimppuun välttääkseen kylmän vesisuihkun. Tulokas oppii pian, että tikapuille ei kiivetä.
Muut apinat vaihdetaan yksi kerrallaan uusiksi apinoiksi. Kaikki nämä oppivat saman läksyn tikapuille kiipeämisestä. Pian häkissä on joukko apinoita, joista yksikään ei ole koskaan saanut vettä niskaansa. Uudet apinat eivät yritä tavoitella banaania kuin korkeintaan kerran. Kukaan ei tiedä, miksi tikapuille ei kiivetä, kukaan ei koskaan ole nähnyt kiipeämisestä muita seurauksia kuin muiden apinoiden vihan. "Näin meillä on aina tehty."
Tätä tarinaa kerrotaan usein organisaatiopsykologian esimerkkinä. Se tapa, jolla asiat on aina hoidettu, ei välttämättä ole lainkaan järkevä, eivätkä sen perusteet enää valideja. Mutta sitä jatketaan ja uudet tulokkaat opetetaan noudattamaan talon tapoja.
Tarinassa on toinenkin merkittävä oppi. Muissa tarinan versioissa ei kerrota, että tällaista tutkimusta ei ole koskaan tehty - vaikka olisi kiinnostavaa nähdä, kuinka tutkimuksessa kävisi. Me kerromme juttua eteenpäin tositarinana, kuten sen itsekin kuulimme. Koska niin on aina tehty.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vahtaavat miehet ovat jotenkin todella yksinkertaisia. 😆
Entä vahtaavat naiset?
Häh! Mitä se sitten tarkoittaa?
Nainen ei katso miestä ilman, että haluaisi levittää jalkansa. Siveellinen nainen ei katso vieraita miehiä.
Ja on aivan sairasta kuvitella ettei miehet ymmärtäisi katseen merkitystä.